1. |
2. Spletna socialna omrežja, varnost in zasebnost mladostnikovJožica Luzar, 2015 Opis: Obravnavana je tematika spletnih socialnih omrežij, zasebnosti in mladih uporabnikov v sodobni družbi. Popularnost uporabe spletnih socialnih omrežij je med mladostniki velika. Socialne mreže se ravno tako kot v realnem svetu gradijo v spletnih socialnih omrežjih, prek katerih se sklepajo socialni odnosi in vezi. Storitve, ki jih mladostniki uporabljajo v spletnih socialnih omrežjih, so izpostavljene določenim tveganjem, kot so nevarnost vdora in nadzora brez naše vednosti, spletno nadlegovanje ali celo prevzem identitete. Varnost in zasebnost uporabnika sta še posebno ogroženi v obdobju mladostništva, ko se osebnost šele izoblikuje, hkrati pa se mladostniki vrednotijo po tem, kako jih vrstniki sprejemajo. Opravljena raziskava na primeru ciljne skupine pripomore k razumevanju, kako mladostniki uporabljajo spletna socialna omrežja ter na kakšen način skrbijo za varnost in zasebnost na spletnih socialnih omrežjih. Razumevanje uporabe je pomembno pri ozaveščanju mladostnikov o varni rabi spletnih socialnih omrežij. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: spletna socialna omrežja, varnost, zasebnost, zaščita, mladostniki, komuniciranje, medosebni odnosi Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 3110; Prenosov: 0 |
3. |
4. VPLIV KOMUNIKACIJE NA FIZIOTERAPEVTOVO POČUTJE NA DELOVNEM MESTUMaša Oblak, 2020 Opis: Namen raziskave je bil proučiti ali uspešna komunikacija pozitivno vpliva na fizioterapevtovo počutje v kolektivu, ali zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na njihovo vzdušje ter, ali se jim zdi pomembna medosebna komunikacija, saj odločilno vpliva na uspešnost dela. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 80 fizioterapevtov in študentov fizioterapije. 97,50% anketirancev je menilo, da učinkovita komunikacija v ustanovi pomembno vpliva na lastno motivacijo in dobro počutje. 77 oseb ali 96,20% anketirancev je bilo mnenja, da zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na vzdušje med zaposlenimi. Na vprašanje ali se jim medosebna komunikacija zdi pomembna, saj odločilno vpliva na uspešnost dela pa se je strinjalo vseh 100% anketirancev. Iz pridobljenih podatkov lahko sklepamo, da je uspešna komunikacija ključnega pomena tako zasebno, predvsem pa na delovnem mestu. Da bomo na delovnem mestu imeli uspešne odnose s sodelavci je potrebno, da smo v komunikaciji z njimi odprti, da odkrito povemo svoje mnenje ter v primeru nesoglasij stvari razčistimo in se pogovorimo. Če se na delovnem mestu pojavijo konflikti ni to nič slabega. Konflikti namreč niso nič drugega kot drugačna mnenja, ki so izražena ob napačnem času in napačnem kraju ob neprimernem tonu sogovornika. V primeru konflikta pa je ključno, da se s pravilno komunikacijo stvari razrešijo. Posledica konflikta pa pripelje do slabega počutja, ki pogosto pogojuje tudi stres, ki ga lahko nehote prenašamo med sodelavce, ki pa so ključni za uspešno opravljeno delo. Zaradi konfliktnega okolja lahko trpi celoten kolektiv, posledično pa tudi kakovost in uspešnost dela. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: komunikacija (communication), zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu (job satisfaction), medosebni odnosi (interpersonal relations), konflikt (conflict), empatija (empathy), stres (stress), tim (team) Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 2603; Prenosov: 342
Celotno besedilo (867,60 KB) |
5. |
6. |
7. Vpliv komunikacije posameznika na njegov uspeh v zasebnem in poslovnem svetuDušanka Rus, 2017 Opis: Življenje vsakega posameznika temelji na povezovanju in komunikaciji z drugimi ljudmi, saj na tak način zadovoljujemo svoje potrebe po stikih in sodelovanju z bližnjimi. S pomočjo komunikacije pridobivamo informacije in znanje, si izmenjujemo naše poglede na življenje, zato je pomembno, da je naša komunikacija uspešna. Človek potrebuje pogovor, saj se s tem povezuje z drugimi ljudmi, z njimi vzpostavlja in vzdržuje osebni odnos in stik. Pogosto v službi oziroma na delovnem mestu preživimo enako ali več časa kot doma, zato je naš način komunikacije v obeh sferah življenja izredno pomemben, saj le-ta vpliva na naše zadovoljstvo in osebno srečo, hkrati pa tudi na naš uspeh, tako v poslovnem, kot tudi v zasebnem življenju. Dejstvo pa je, da o komunikaciji pogosto ne razmišljamo in ji ne pripisujemo večjega pomena za naše osebno zadovoljstvo, ki lahko pomembno vpliva tudi na poslovni uspeh podjetij, v katerih delamo. V magistrski nalogi smo poskušali primerjati način komunikacije doma in na delovnem mestu, ter izvedeti, ali je le-ta povezan z osebno srečo, zadovoljstvom in uspehom, ter na kakšen način. Ob tem smo v prvem delu analizirali ključne pojme, opredelitve komunikacije in medosebnih odnosov, ter podrobneje predstaviti problematiko podjetij in domačih gospodinjstev, ki ne dajejo poudarka na način komuniciranja in izboljševanje odnosov. Izpostavili smo tudi ključne težave, s katerimi se na področju komunikacije srečujemo, jih raziskali in podali predloge za izboljšanje komunikacije in okoliščin, na katere le-ta vpliva, tako na osebni kot tudi na poslovni ravni. Rezultati magistrske naloge bodo v pomoč podjetjem, ki se srečujejo s poslovno neuspešnostjo in ovirami, ter posameznikom, ki so s svojim življenjem doma in na delu nezadovoljni zaradi slabih medosebnih odnosov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: komunikacija, poslovna komunikacija, osebna komunikacija, poslovni uspeh, medosebni odnosi, magistrske naloge Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 682; Prenosov: 91
Celotno besedilo (1,11 MB) |
8. Vpliv čustvene inteligence vodje na komuniciranje in zaupanje v timuKatja Dumenčič, 2015 Opis: Ključni namen magistrske naloge je raziskati in prepoznati značilne vzorce pri vodjih tima in
njihovem načinu ustvarjanja vzajemnih medsebojnih odnosov z zaposlenimi skozi
komunikacijo in čustveno inteligenco. Usmerjeni smo na prepoznavo povezanosti med
čustveno inteligenco vodje, komunikacijo in medsebojnimi zaupajočimi odnosi med vodjem
in zaposlenimi. V nalogi predpostavljamo, da je čustvena inteligenca vodje povezana z
načinom komuniciranja, z obsegom zaupanja ter z medsebojnimi odnosi. Zanima nas, kateri
so ključni dejavniki, ki vplivajo na medsebojne odnose in zaupanje med vodjem in sodelavci.
Skozi sistematičen pregled in kritično ovrednotenje konceptov različnih avtorjev ter
empirično raziskavo je temeljni namen ugotoviti vlogo čustvene inteligence vodje tima pri
vzpostavitvi konstruktivne komunikacije ter odgovoriti na vprašanje, ali je čustvena
inteligenca vodje pri ustvarjanju zaupanja in vzajemnih medsebojnih odnosih pomemben
dejavnik. Uspešen vodja tima potrebuje določene komunikacijske spretnosti in čustveno
inteligenco, da skozi komunikacijo na zaupanju vzpostavi vzajemne medsebojne odnose.
Prizadevamo si sestaviti popoln portret »čustveno inteligentnega« voditelja ter ugotoviti, kako
ustvarja in vzdržuje vzajemne odnose z zaposlenimi. Pri interpretaciji podatkov kvalitativne
analize smo oblikovali teoretični model, ki ponazarja, da čustvena inteligenca vpliva na
komunikacijske spretnosti, ki so povezane z vzajemnimi medsebojnimi odnosi in zaupanjem v
timu. V nalogi smo se želeli čim bolj približati podatkom in tako razviti konceptualno tezo iz
neposredno pridobljenih informacij. Naša naloga je bila odkriti, kako ljudje razumejo neko
dejavnost in kakšen pomen ji pripisujejo.
Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: vodenje, čustvena inteligenca, konstruktivna komunikacija, empatija, samozavedanje, zaupanje, medosebni odnosi, magistrske naloge Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 831; Prenosov: 142
Celotno besedilo (1,70 MB) |
9. Raziskava vpliva uporabe mobilnih telefonov na neposredno komuniciranje in medosebne odnoseMaja Blatnik, 2017 Opis: V zadnjih letih se je tempo življenja za mnoge posameznike močno spremenil. Ob obilici obveznosti
mnogokrat zgubljamo stike z našo bližnjo okolico in socialnim omrežjem. Ob pojavu mobilnih telefonov
in hitrem razvoju le teh smo glede ohranjanja stikov pridobili mnoge prednosti. Uporaba mobilnih
telefonov, nam je ob hitrem tempu življenja ki ga živimo, prinesla mnogo lažje usklajevanje tako
poslovnih kot tudi zasebnih obveznosti. Z leti uporabe so se pri mnogih posameznikih pojavile tudi manj
prijetne posledice, ki se jih večina niti ne zaveda. Sam proces komuniciranja se je v zadnjih dveh
desetletjih močno spremenil. Mnogo posameznikov, kljub temu, da imajo možnost vzpostaviti
komunikacijo v živo, uporabljajo za komuniciranje s svojo okolico predvsem svoje mobilne telefone.
Posledično pa je tudi sam komunikacijski prosec postal plitkejši, medosebni odnosi pa manj pristni.
Nove oblike komuniciranja pa so se zaradi uporabe mobilnih telefonov pričele pojavljati tudi na javnih
mestih. Mnogo posameznikov zaradi uporabe mobilnih telefonov in predvsem zaradi pregledovanja
svojega mobilnega telefona na javnih mestih izgublja možnost vzpostavljanja komunikacije z svojo
okolico. Kljub temu, da je porast mobilnih telefonov na trgu prisotna dobri dve desetletji so negativne
posledice že vidne in opravičeno se lahko sprašujemo kakšne razsežnosti posledic prinaša prihodnost.
Je prihod mobilnih telefonov prinesel novo komunikacijsko revolucijo? Kako se bo pot komuniciranja
nadaljevala? Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: mobilni telefoni, komunikacija, medosebni odnosi, posledice, magistrske naloge Objavljeno: 26.07.2021; Ogledov: 796; Prenosov: 0 |
10. Asertivnost v vsakdanjem življenjuAnja Planina, 2015 Opis: Za vzpostavitev in vzdrževanje dobrih medosebnih odnosov je pomembna ustrezna
komunikacija. Kateri tip komunikacije bomo izbrali, je odvisno od situacije in udeležencev v
pogovoru. Z asertivno komunikacijo lahko brez problema vzpostavimo dobro komunikacijo.
Če se želimo naučiti zavestno asertivno komunicirati, imamo na voljo tehnike asertivnosti, ki
nam pripomorejo k učinkovitejši komunikaciji. Pri asertivni komunikaciji se znamo uveljaviti,
stati za svojimi željami, potrebami in spoštovati sebe ter druge udeležence v pogovoru.
Udeležencem v pogovoru ne škodujemo, temveč jih spoštujemo.
Namen diplomske naloge je predstaviti komunikacijo v medosebnih odnosih in nato
podrobneje asertivnost, ki je ključnega pomena za vzpostavitev in ohranjanje dobrih
medosebnih odnosov. Cilj naloge je ugotoviti ali so ljudje seznanjeni s pojmom asertivnost,
ali so moški ali ženske bolj asertivni ter kateri stil komuniciranja prevladuje pri obeh spolih.
Za pridobitev rezultatov raziskave smo uporabili kvantitativno raziskovalno metodologijo.
Uporabljen je bil vprašalnik avtorice Marie Joseph Chalvin iz knjige »Kako preprečiti
konflikte«. Vprašalnik je bil sestavljen iz 60 trditev. Vsaka trditev je predstavljala primer
enega od stilov komuniciranja (agresivno, pasivno, manipulativno in asertivno
komuniciranje). Rezultati so pokazali, da 75,7 % anketirancev pozna pojem asertivnost.
Razlike v asertivnosti med spoloma so minimalne. Asertivno komuniciranje prevladuje pri
obeh spolih. Poleg asertivnega komuniciranja, pri moških prevladuje manipulativni stil, pri
ženskah pa je bilo, na podlagi drugih raziskav, pričakovati, da bo prevladoval pasivni stil.
Vendar pa se je v naši raziskavi izkazalo ravno nasprotno, prekrivata se agresivni in
manipulativni stil komuniciranja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: komunikacija, medosebni odnosi, stili komuniciranja, asertivnost, tehnike asertivnosti, diplomske naloge Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 927; Prenosov: 229
Celotno besedilo (1,39 MB) |