Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Orodja in metode menedžmenta kakovosti
Matjaž Murn, 2015

Opis: S kakovostjo se srečujemo na vsakem koraku, bodisi kot kupec, bralec ali gledalec TV programa bodisi kot proizvajalec ali ponudnik storitev. Z obvladovanjem vsakodnevnega doseganja kakovosti in učinkovitim izvajanjem procesa proizvajanja jo kupcem lahko ponudimo za sprejemljivo ceno, saj nas v nasprotju s splošnim prepričanjem, da vgrajevanje kakovostnejših materialov in delov podraži proizvod, bistveno več stane nekakovost. Šele, ko se vsak posameznik, ki sodeluje v procesu proizvajanja, prepriča o tem in prevzame odgovornost za svoje delo in napake, lahko podjetje stopi na pot stalnega izboljševanja kakovosti, konkurenčnosti, uspešnosti in učinkovitosti. Ključno vlogo pri tem ima menedžment, ki mora sprožiti proces uvajanja pristopov k obvladovanju kakovosti ter poskrbeti, da se iskanje priložnosti za izboljšave nikoli ne prekine. Slovensko podjetje Revoz je začelo uvajati pristope za obvladovanje kakovosti že leta 1990 in se z njihovo pomočjo povzpelo med najuspešnejša podjetja med proizvajalci avtomobilov na svetovni ravni.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, proces, standard, obvladovanje kakovosti, menedžment
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 1886; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Zagotavljanje kakovosti in ustreznega izobraževanja v podjetju MBF auto, d.o.o.
Dejan Umek, 2015

Opis: Konkurenčni boj, ki je prisoten tako na Slovenskem kot tudi na tujih trgih, zahteva od podjetij, da nenehno iščejo in se odzivajo na priložnosti, ki so jim ponujene. Zahteve po kakovosti opravljenih storitev ali izdelka so čedalje večje zaradi vedno večje zahtevnosti kupcev. V današnjem svetu je težko biti uspešen brez stalnih izboljšav in tega se zaveda večina podjetij, zato so se vedno bolj pripravljeni prilagajati kupcem, saj se zavedajo, da lahko le na ta način obdržijo in po možnosti tudi povečajo svoj tržni delež. V naši nalogi v teoretičnem delu raziskujemo področje managementa kakovosti, timsko zasnovane strukture organizacije in metode usposabljanja kadrov. Glede na to, da v nalogi obravnavamo novo podjetje, ki se ukvarja s storitvenimi dejavnostmi, smo s pomočjo pridobljene literature in poznavanja procesov pripravili celovito rešitev za uvedbo ISO-standarda 9001:2008, ki zajema definirane procese za servisne in prodajne storitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ISO-standard 9001:2008, management celovite kakovosti, menedžment celovite kakovosti, celovito upravljanje kakovosti, upravljanje kakovosti, izobraževanje, zadovoljstvo kupca
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 1950; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

3.
4.
5.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh