Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvajanje učiteljev začetnikov - študijska primera
Alja Žekar, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učitelj začetnik, kompetence, pripravništvo, mentor, ravnatelj
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 517; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (547,99 KB)

2.
Vloga mentorja pri uvajanju fizioterapevta pripravnika
Tamara Došenović, 2022

Opis: Uvod in namen: Namen diplomske naloge je bil raziskati pomen strokovnosti mentorja pri uvajanju fizioterapevta pripravnika, ali komunikacijsko spretnejši mentor pozitivno vpliva na potek pripravništva fizioterapevta. Metode: Podatke za pripravo diplomske naloge smo pridobili s pomočjo domače in tuje literature na temo mentorstva. Izvedli smo empirično analizo na osnovi anonimnega anketnega vprašalnika. Anketiranci so bili diplomirani fizioterapevti, ki so pripravništvo že opravili. Izpolnjenih je bilo 70 anket. Rezultati: Rezultati anketiranih fizioterapevtov dokazujejo, da so bili v času pripravništva zadovoljni s strokovnim znanjem mentorja, prav tako menijo, da komunikacijsko spreten mentor pozitivno vpliva na potek pripravništva fizioterapevtov. Uporabnost: Predstavitev mentorstva ter vloga in pomen mentorja v fizioterapevtski stroki. Izpostavljena so bila neizpolnjena pričakovanja fizioterapevtov in predlogi ter želje za izvedbo pripravništva v fizioterapevtski stroki v prihodnje. Omejitve: Omejitveni element pri pisanju diplomske naloge je skromno število anketirancev, zato ugotovitev ne moremo posplošiti na celotno populacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pripravnik, mentor, mentorstvo, vloga mentorja, mentorstvo v fizioterapiji.
Objavljeno: 08.04.2022; Ogledov: 264; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh