Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
Darja Glavač, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje zadovoljstva, storitve, bencinski servisi, zvestoba, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2017; Ogledov: 3604; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
3.
4.
Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Katarina Trebovc, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo pri delu, zadovoljstvo zaposlenih, zaposleni, merjenje zadovoljstva zaposlenih, motivacija, zadovoljstvo
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 3387; Prenosov: 296
.pdf Celotno besedilo (830,09 KB)

5.
Zadovoljstvo gostov restavracije Hotela X
Anja Gorišek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hotelske restavracije, trženje, zadovoljstvo gostov, merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, diplomsko delo
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 2066; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (757,75 KB)

6.
7.
Komunikacija in zadovoljstvo zaposlenih v turizmu
Matic Rogina, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, turizem, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva, magistrsko delo
Objavljeno: 20.01.2020; Ogledov: 1230; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (911,24 KB)

8.
9.
Analiza organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani banki
Barbara Purkart, 2021

Opis: Sodobne razmere predstavljajo organizacijam nove izzive in priložnosti, kar vpliva na organizacijsko klimo. Pomembno je njeno poznavanje, zaznavanje sprememb in ukrepanje, da bo čim bolj ugodna. V magistrskem delu na primeru izbrane banke obravnavamo organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. V teoretičnem delu smo z metodo deskripcije predstavili aktualna izhodišča avtorjev in dimenzije klime. V empiričnem delu smo z anketo in intervjuji pridobili ključne ugotovitve, podali usmeritve za izboljšave. Sintetična analiza rezultatov je poglobila vpogled v dimenzije in dejavnike vpliva na zaznavanje organizacijske klime. Priporočila so uporabna za druge organizacije s podobnimi lastnostmi in so ali bodo imela izkušnje reorganizacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje zadovoljstva zaposlenih, dimenzije organizacijske klime
Objavljeno: 13.11.2021; Ogledov: 278; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh