Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mladoletniška kriminaliteta kot sodobni varnostni in socialni problem
Klavdija Eržen, 2015

Opis: V magistrskem delu obravnavam mladoletniško kriminaliteto. Po naši kazenski zakonodaji se mladoletnika, ki stori kaznivo dejanje, obravnava drugače kot ostale storilce kaznivih dejanj. Namen vzgojnih ukrepov in tudi kazni za mladoletnike je, da se s pomočjo in varstvom različnih institucij zagotavlja prevzgoja, vzgoja in nadaljni pravilni razvoj mladoletnika in da se tudi razvije odgovornost za postopke in dejanja mladoletnika. Vzgojne ukrepe delimo na zavodske in nezavodske. Različne institucije imajo pri izvajanju ukrepov zelo pomembno funkcijo. Pri samem izvrševanju ukrepov je potrebno ravnati v skladu z zakoni in pravilniki, ki so za to določeni. V teoretičnem delu naloge je opisana splošna ureditev kazenskega prava za mladoletnike v Sloveniji. Opisan je tudi kazenski postopek za mladoletnike, ki storijo različna kazniva dejanja, v nadaljevanju pa so opisani tudi vsi zavodski in nezavodski ukrepi. Opisani so tudi načini za preprečevanje mladoletniške kriminalitete. V nalogi je opisana mednarodna primerjava naše kazenske zakonodaje za mladoletnike s kazensko zakonodajo in ukrepi v Republiki Hrvaški. V empiričnem delu je opisano stanje kriminalitete v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški. V zaključku so opisane postavljene hipoteze in sklepne misli magistrskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladioletniška kriminaliteta, mladoletniki, vzgojni ukrepi, kazni, zakoni, pravilniki
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 2493; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

2.
Splošna pravila za odmero sankcij v prekrškovnem pravu
Jasna Dedivanović, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sankcija, prekršek, mladoletniki, pravila
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 2376; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (755,96 KB)

3.
Spolno prenosljive okužbe pri mladoletnicah
Sandra Sintič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spolnost, spolna vzgoja, spolne bolezni, mladoletniki, kontracepcija
Objavljeno: 15.01.2018; Ogledov: 2868; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (568,03 KB)

4.
Posebnosti prekrškovnega postopka zoper mladoletnike
Mitja Gamser, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladoletniki, prekrškovno pravo, sankcije za prekrške, vzgojni ukrepi, magistrske naloge
Objavljeno: 06.07.2018; Ogledov: 2137; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (600,83 KB)

5.
6.
Izobraževanje mladoletnih delikventov v Prevzgojnem domu Radeče
Domen Šetina, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, mladoletniki, delikventnost, prevzgojni domovi, Radeče
Objavljeno: 09.08.2019; Ogledov: 1524; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

7.
8.
Destinacija neznano
Anita Ramšak, 2012

Opis: Doktorska disertacija se osredotoča na situacijo mladoletnih migrantov brez spremstva, katerih migracije so ekonomsko spodbujene, za razliko od večnih poudarkov na otrocih brez spremstva iskalcih azila, beguncih in žrtvah trgovine z ljudmi. Skozi raziskovanje vzorcev, značilnosti in motivov migracij mladoletnikov brez spremstva, ki so iz Moldavije pripotovali v Avstrijo (in ostale države Evropske unije), disertacija izpostavi neskladnosti v politikah in ukrepih za zaščito mladoletnikov brez spremstva ter izpostavi mehanizme, ki dodatno vodijo mladoletnike v ranljivost za zlorabe in izkoriščanja. Osredotoča se predvsem na razumevanje ciljne skupine skozi oči strokovnjakov in predstavnikov institucij, ki delujejo na področju otrok brez spremstva v Avstriji. Disertacija prav tako – tudi skozi diskurz otrokovih pravic – kritično ocenjuje prevladujočo konceptualizacijo in idealizacijo otroštva na zahodu, kot časa nedolžnosti, v katerem je poudarek v prvi vrsti na izobraževanju in šolanju, in ki se ne sklada z realnostjo življenj večine otrok po svetu. Disertacija se zaključi s priporočili za izboljšanje situacije mladoletnih migrantov brez spremstva.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladoletniki brez spremstva, migracije, otrokove pravice, otroštvo, Moldavija, Avstrija
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 621; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

9.
Vpliv prepovedanih substanc na mladoletnike in njihovo varnost v prevzgojnem domu
Aleš Repovž, 2021

Opis: V magistrskem delu z naslovom Vpliv prepovedanih substanc na mladoletnike in njihovo varnost v prevzgojnem domu smo obravnavali mladoletnike, ki so oddani na prestajanje ukrepa v Prevzgojni dom Radeče. Predstavili smo zakonsko ureditev oddaje mladoletnikov v prevzgojni dom. Poseben poudarek smo namenili zagotavljanju varnosti v Prevzgojnem domu Radeče. Osredotočili smo se na varnost mladoletnikov pri izobraževanju in delovno-učnem procesu. Prav tako smo navedli in opisali različna psihofizična stanja mladoletnikov pod vlivom prepovedanih substanc in kako to vpliva na varnost v Prevzgojnem domu Radeče. Obravnavali smo postopke za ugotavljanje prisotnosti prepovedanih substanc, načine testiranja in različne vedenjske vzorce mladoletnikov pod vplivom le-teh. Z anketiranjem mladoletnikov smo pridobili podatke o uživanju prepovedanih substanc v Prevzgojnem domu Radeče, medtem ko smo z intervjuji med zaposlenimi pridobili podatke o problematiki vnosa prepovedanih substanc in zaznavanju ter najdbi prepovedanih substanc med mladoletniki. Rezultati so pokazali, da v Prevzgojnem domu Radeče 86 % anketiranih mladoletnikov uživa prepovedane substance, nekateri tudi pri delovno-učnem procesu. Ugotovili smo, da mladoletniki najpogosteje vnašajo prepovedane substance v Prevzgojni dom Radeče ob vračanju z izhodov. Zaposleni opažajo pri mladoletnikih, ki uživajo prepovedane substance, različne psihofizične znake, na katere so vsi pozorni, zlasti pri rokovanju z nevarnimi orodji in stroji pri delovno-učnem procesu. Pri pisanju smo uporabili deduktivno metodo, analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, opisno, zgodovinsko, kvantitativno in kvalitativno metodo ter metodo anketiranja, metodo z lastno udeležbo, v zaključnem delu pa metodo sinteze
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varnost, mladoletniki, prepovedane substance, delovno-učni proces, Prevzgojni dom Radeče
Objavljeno: 28.01.2022; Ogledov: 342; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

10.
Vloga terapevtskega psa v svetovalnem procesu pri mladostnikih z vedenjskimi in čustvenimi težavami - študija primera
Anita Pertoci, 2022

Opis: Vse več otrok se sooča z vedenjskimi in čustvenimi težavami in le ti v skrajnem primeru pristanejo v vzgojnih domovih. Otroci s travmatičnimi izkušnjami imajo najpogosteje tudi težave pri komunikaciji, učenju in odnosu z vrstniki. Eden od načinov, kako lažje odpreti srca teh otrok in jim pomagati skozi stiske, so terapije s pomočjo živali. Že v šestdesetih letih 20. stoletja je otroški psihoterapevt Boris Levinson predlagal uporabo živali kot so-terapevtov, saj naj bi pomagale prebiti led pri tistih osebah, ki se težko odprejo. Kasneje so tudi znanstveno dokazali, da psi v svetovalnih procesih pripomorejo k hitrejši učinkovitosti še na veliko drugih načinov. Otroci se zelo dobro zavedajo, da jih živali ne obsojajo, zato so ob njih sproščeni. Z božanjem živali se stimulira sproščanje oksitocina, ki znižuje stres in strahove, deluje kot antidepresiv, pospeši potrebo po socializaciji in povezovanju z drugimi. Pozitivne lastnosti pasjega karakterja in vedenja lahko izkoristimo v psihosocialnem svetovanju pri otrocih in mladostnikih z vedenjskimi in čustvenimi težavami. Ti otroci so že zaznamovani s slabimi življenjskimi izkušnjami in so razvili različne obrambne mehanizme, ki niso družbeno sprejemljivi. Pes v svetovalnem procesu predstavlja medij, ki jim poleg fizične sprostitve nudi še pozitivne izkušnje na področju samokontrole, motiviranosti, sodelovanja, vodenja, opazovanja in samokritičnosti. V diplomski nalogi na praktičnem primeru predstavimo, kako pes, kot pomočnik svetovalca, vpliva na mladostnika z vedenjskimi in čustvenimi težavami ter na sam proces svetovanja. Uporabili smo raziskovalno metodo študijo primera in se osredotočili na posamezni primer. Raziskava je kombinacija kvalitativnih in kvantitativnih dokazov. Pokazala je, da je v svetovalnem procesu vloga psa, kot so-terapevta izrednega pomena, v smislu podpore svetovalcu, kar bistveno pripomore k uspešnosti svetovalnega procesa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: terapija s pomočjo živali, psihoterapija, psihosocialna pomoč, mladoletniki, vedenjske težave, čustvene težave, diplomske naloge
Objavljeno: 20.01.2023; Ogledov: 41; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (696,55 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh