Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva kupcev
Tadej Špitalar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, merjenje, mobilna telefonija, magistrsko delo
Objavljeno: 27.03.2017; Ogledov: 4216; Prenosov: 347
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

2.
Informacijske rešitve za pomoč sladkornim bolnikom in zdravstvenemu osebju
Matjaž Tome, 2013

Opis: Zadnja leta je v svetu in v R Sloveniji beležiti skokovit porast sladkorne bolezni. Ljudje, oboleli za sladkorno boleznijo, so pod velikim psihološkim pritiskom. Psihološki pritisk se odraža v skrbi po opravljanju vsakodnevnih meritev glukoze v krvi, upoštevanju diete, možnih zdravstvenih zapletih in skrbi po rednem obiskovanju obdobnih zdravniških pregledov. Uporaba pametnih telefonov, računalnikov in sodobnih programskih rešitev omogoča bolniku prijaznejše življenje s sladkorno boleznijo. Hitri razvoj in uporaba sodobnih informacijskih tehnologij omogočajo sladkornemu bolniku učinkoviteje spremljati in nadzorovati sladkorno bolezen. Na drugi strani se tudi zdravstvene ustanove srečujejo z organizacijskimi težavami. Uporaba širokopasovnega omrežja in mobilnega širokopasovnega omrežja omogočata učinkovit pretok podatkov. S takšnim načinom dosežemo on-line zajem podatkov, kar je izrednega pomena v primeru dela zdravstvenih ustanov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilna telefonija, pametni telefon, računalnik, informacijske rešitve, spletna stran, sladkorna bolezen
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 1784; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

3.
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.
Maja Koščak, 2021

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali dejavnike zvestobe (kakovost storitev, izpolnitev pričakovanj, splošno zadovoljstvo, uporabniško izkušnjo in ceno storitev) uporabnikov podjetja Telemach. Cilj diplomskega dela je podrobneje analizirati, kako posamezni dejavniki vplivajo na lojalnost uporabnikov. Izkazalo se je, da cena ni ključni dejavnik. Z anketo smo potrdili hipotezo, da uporabniki, ki vsaj en dejavnik zvestobe ocenijo z nadpovprečno oceno, dosegajo nadpovprečno zvestobo. Z analizo smo ovrgli tretjo hipotezo, saj se je izkazalo, da vsi uporabniki, ki so z nadpovprečno oceno ocenili vsaj dva dejavnika zvestobe, niso tudi najzvestejši uporabniki. Eno ključnih priporočil za povečevanje zvestobe je ohranjanje neposrednega stika z uporabniki. Zaradi raznolikosti storitev podjetja in potreb uporabnikov bo moralo podjetje Telemach najti način, kako s posameznim uporabnikom vzpostaviti komunikacijo, ki bo omogočala hitre povratne informacije o zadovoljstvu s storitvami in čim hitrejši odziv podjetja s prilagoditvijo storitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zvestoba, uporabniki, Telemach, cena, zadovoljstvo, telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 355; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (875,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh