Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA UVOZA SVETIL ZA MOTORNA VOZILA IZ JUŽNE KOREJE V SLOVENIJO: PRIMER POSLOVANJA PODJETJA MECOM – ZAŠČITE, D. O. O.
Senid Jušić, 2025, ni določena

Opis: Mednarodno poslovanje državam omogoča, da razširijo svoje trge preko meja ter dostopajo do blaga in storitev. Ta globalna povezanost spodbuja rast in razvoj držav. Proces mednarodnega posla smo proučili na primeru slovenskega podjetja Mecom – Zaščite, d. o. o., ki uvaža svetila za motorna vozila iz Južne Koreje. Za uspešno izvedbo tovrstnega posla je ključno proučiti politično in ekonomsko stabilnost sodelujoče države in s tem povezana tveganja, pripraviti ustrezno dokumentacijo ter zgraditi dober poslovni odnos s partnerskim podjetjem. Med Evropsko unijo in Južno Korejo je sklenjen trgovinski sporazum, ki odpravlja številne trgovinske ovire in olajšuje mednarodno poslovanje.
Ključne besede: Slovenija, Južna Koreja, svetila za motorna vozila, mednarodno poslovanje, uvoz.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2025; Ogledov: 123; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

2.
Kompetence prodajalca motornih vozil : diplomsko delo
Din Beriša, diplomsko delo

Opis: Sodobno poslovno okolje, v katerem je tudi trgovina z motornimi vozili, že samo po sebi zahteva sprotno prilagajanje, da bi ostalo konkurenčno. V zadnjem času je bilo poleg hitrega tehnološkega razvoja izpostavljeno tudi posledicam epidemije covida-19, zaostrenim mednarodnim odnosom in posledično motnjam v proizvodnji in logistiki. Vse to vpliva na uspešnost poslovanja. V takem okolju so zelo pomembni zaposleni, v našem primeru prodajalci motornih vozil, ki na tem zahtevnem trgu s svojim znanjem in kompetencami lahko zagotovijo konkurenčnost. Poleg osnovne izobrazbe, ki nudi temeljna znanja, je v panogi prodaje motornih vozil temeljnega pomena dodatno usposabljanje, ki zaposlenim omogoča poznavanje blaga in s tem tudi možnosti za njegovo uspešno prodajo. Samo znanje ne zadostuje, tu so predvsem kompetence kot skupek znanj, prepričanj, lastnosti, stališč, vrednot, ki zagotavljajo potrebne pogoje za uspešno opravljanje poklica prodajalec motornih vozil. Z metodami deskripcije, kompilacije in komparacije javno dostopnih virov ter z izvedbo intervjujev smo opredelili pomen kompetenc prodajalca motornih vozil in oblikovali nabor kompetenc, ki so pri izvajanju te dejavnosti pomembne za uspešno doseganje zastavljenih ciljev. Kombinacija znanj, dodatnih usposabljanj in kompetenc pomeni okvir uspešnega prodajalca. Pri tem ima odločilno vlogo kadrovski menedžment v podjetju.
Ključne besede: prodajalci, motorna vozila, kompetence, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 527; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
Mednarodni vidiki in pomen sodelovanja držav članic EU na področju davčnih utaj in goljufij : magistrsko delo
Mitja Bakšič, 2015, magistrsko delo

Opis: Z vstopom Republike Slovenije v EU, dne 1. 5. 2004, in s tem odpravo carinskih meja, kjer se je izvajal davčni nadzor nad pretokom blaga iz in v Slovenijo, je v sistemu davčnega nadzora obračunavanja in plačevanja davka na dodano vrednost (v nadaljevanju DDV) pri prometu blaga znotraj EU prišlo do bistvenih sprememb. Zaradi nenadzorovanega in s tem svobodnega pretoka blaga in storitev znotraj EU ob povečanju notranjega trga na deset novih članic EU, so se med pozitivnimi pojavili tudi negativni učinki, in sicer na področju večjega obsega davčnih utaj. V magistrskem delu predstavljam davčne utaje in goljufije, predvsem DDV in davka na motorna vozila (v nadaljevanju DMV) pri prometu z novimi in rabljenimi vozili iz EU, podajam pregled in analizo ukrepov, ki jih sprejema EU za boj proti davčnim utajam in kako se z njimi spopadamo zaposleni na Davčni upravi Republike Slovenije (v nadaljevanju DURS). Davčne utaje in goljufije so namreč v zadnjih dveh desetletjih postale eno izmed najbolj raziskovanih področij, pa vendar na DURS-u ugotavljamo, da obstaja še veliko pomanjkljivosti. Na pojav davčnih utaj vpliva množica različnih dejavnikov: gre za različne razmere, v katerih se posameznik odloča, in za različne načine, kako bo posameznik glede na subjektivno zaznano priložnost optimiral svoje davčne obveznosti (Poročilo o delu Davčne uprave RS v letu 2004, 2005). DURS kot pristojna institucija za izvajanje davčnega nadzora in pobiranje davkov v Sloveniji ugotavlja, da so nekatere dejavnosti bolj podvržene davčnim utajam kot druge. Med njimi pa je zagotovo najbolj rizična dejavnost prometa z motornimi vozili, pri kateri se v zadnjih letih ugotavlja naraščanje utaj na področju DDV-ja in DMV-ja. V zvezi s prometom z motornimi vozili nastaja seveda tudi obveznost plačila okoljske dajatve ter neposrednih davkov – davka od dohodkov iz dejavnosti (v nadaljevanju DDD) oziroma davka od dohodka pravnih oseb (v nadaljevanju DDPO). V tej nalogi se bom omejil predvsem na prometna davka – DDV in DMV.
Ključne besede: davčna utaja, davek na dodano vrednost, davek na motorna vozila
Objavljeno v ReVIS: 24.08.2017; Ogledov: 4392; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh