Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 89
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA TIKRA D. O. O.
Goran Barišić, 2016

Opis: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3403; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

2.
Vključitev trendov v prireditev Pivo in cvetje
Nastja Gajić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijski menedžment, prireditve, načrtovanje prireditev, trendi, prireditveni paketi, mobilne aplikacije, diplomsko delo
Objavljeno: 18.09.2017; Ogledov: 3030; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (620,57 KB)

3.
Poslovni načrt rasti podjetja Zasebna fizioterapija Trček, s. p.
Mateja Trček Jovanović, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, podjetništvo, načrtovanje rasti, analiza tržišča
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3398; Prenosov: 156
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
Načrtovanje rasti podjetja Tikra d. o. o.
Goran Barišić, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2976; Prenosov: 126
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Nace Oblak, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti, strategija rasti, analiza trga, družinsko podjetje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3302; Prenosov: 128
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

6.
Načrtovanje rasti podjetja gostinstvo, Bruno Zaro, s. p.
Sebastiano Zaro, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti, družinsko podjetje, podjetniki, vinarstvo, gostinska storitev, analiza trga
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2851; Prenosov: 126
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

7.
Vpliv evropskih sredstev na strateško načrtovanje razvoja mestne občine Murska Sobota
Robert Bencik, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: občina, strateško načrtovanje, razvoj
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 43396; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

8.
9.
Vpliv prostorskega načrtovanja na kvaliteto bivanja
Katja Kerkez, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prostorsko načrtovanje, kvaliteta bivanja, kritrij bivanja
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 2786; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (866,29 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh