Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje dobaviteljev podjetja
Andreja Nagode, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabavna funkcija, nabavni proces, prehrambena industrija, zagotavljanje kakovosti, standardi, dobavitelji, metode izbire
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2514; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 3295; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh