Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje dobaviteljev podjetja
Andreja Nagode, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabavna funkcija, nabavni proces, prehrambena industrija, zagotavljanje kakovosti, standardi, dobavitelji, metode izbire
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 3123; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

2.
Analiza nabave v proizvodnem podjetju Gradnje X
Tatjana Zorko, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabavna politika, nabavni proces, raziskava trga
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 3938; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

3.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 4068; Prenosov: 359
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

4.
Organiziranost nabave v podjetju Kompas shop, d. d.
Jure Rusjan, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, kakovost izdelkov, diplomsko delo
Objavljeno: 15.11.2019; Ogledov: 3784; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1014,69 KB)

5.
Analiza nabavnega procesa v Komunalnem podjetju Velenje, d. o. o.
Dejan Valenčak, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, naročilo, dobavitelji, magistrsko delo
Objavljeno: 02.06.2022; Ogledov: 760; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,08 MB)

6.
Analiza nabavnega procesa v podjetju JOMI Labels d.o.o.
Adil Mušinović, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabavni proces, nabavna politika
Objavljeno: 09.06.2023; Ogledov: 455; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

7.
Analiza nabavnega procesa in ključni vplivni dejavniki v izbranem podjetju
Aleksandra Boldirev, 2024

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, dobavitelji, zaloge, magistrsko delo
Objavljeno: 19.02.2024; Ogledov: 170; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

8.
Prenova in digitalizacija nabavnega procesa v podjetju Numip, d.o.o.
Urška Gmajnič, 2024

Opis: Danes je poslovni svet dinamično okolje, ki se nenehno spreminja, saj je odvisno od gospodarskih, tehnoloških in družbenih sprememb. Nabava predstavlja ključen del poslovnih procesov v vsakem podjetju. Gre za proces pridobivanja materialov, izdelkov ali storitev od zunanjih virov. Nabavna funkcija zajema odločitve o tem, kaj kupiti, koliko, kdaj in od kod. Cilj je zagotoviti najboljše pogoje glede cene, kakovosti in dobavnih rokov. V poslovanju na splošno, predvsem pa v nabavi, se neprestano pojavljajo nove prakse in trendi, zato je pomembno, da so podjetja prilagodljiva, da se lahko učinkovito odzovejo na spreminjajoče se pogoje na trgu. Z uporabo tehnologij izboljšamo učinkovitost, zmanjšamo napake ter odzivni čas. Digitalizacija nabavnega procesa omogoča večjo preglednost in sledljivost, boljše upravljanje zalog, sledenje dobavnim rokom in optimizacijo procesov. Zato je pomembno, da podjetja digitalizirajo svoje poslovne procese in izkoristijo prednosti, ki jih nudi. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so opisane teoretične osnove in definicije različnih avtorjev o nabavi in pojmih, ki so z njo povezani. Poudarek je na nabavnem procesu in digitalizaciji poslovnih procesov. V drugem delu pa sta predstavljena in primerjana nabavni proces pred digitalizacijo in po njej v podjetju Numip, d. o. o.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Nabava, nabavni proces, nabavnik, digitalizacija, digitalizirana nabava.
Objavljeno: 21.04.2024; Ogledov: 47; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh