Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Navade potrošnikov in njihovo spreminjanje
Nataša Štefanič, 2024, ni določena

Opis: Navade podzavestno ustvarimo, ker brez pretiranega razmišljanja izvajamo dejanja, ki jih je treba opraviti. Razumevanje navad potrošnikov pa pomaga tržnikom prepoznati nove priložnosti oziroma ustvariti izdelke in storitve, ki bolje izpolnjujejo potrebe in želje potrošnikov – zaradi njihovega zadovoljstva pa se seveda povečuje tudi prodaja. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo preučili osnovne pojme, kot so potrošnik in vedenje potrošnikov, ter predstavili nakupni proces potrošnikov, glavne vplive na nakupno vedenje, vrste potrošnikov ter pojasnili, kako se navade potrošnikov spreminjajo glede na spremenjene gospodarske razmere. V empiričnem delu smo se osredotočili na razvoj spletnega nakupovanja ter na navade sodobnih potrošnikov na spletu, še posebej med epidemijo covida-19. Skozi empirični del smo ugotovili spreminjanje navad potrošnikov na spletu. Pri tem smo še posebej proučevali, kako nakupujejo potrošniki glede na spol, starost, izobrazbo in kraj, kjer živijo, ter kako se spreminjajo prihodki trgovine na drobno po pošti ali po spletu glede na preučevano obdobje. Na osnovi proučevanih podatkov smo ugotovili povezavo med obsegom spletnega nakupovanja in višino BDP na prebivalca ter ugotovili, da slovenski nakupovalci v primerjavi z nakupovalci EU v povprečju manj nakupujejo preko spleta. Spoznali smo tudi, da se navade spreminjajo zaradi kriznih razmer pa tudi zaradi tehnološkega napredka.
Ključne besede: nakupni proces, potrošnik, navade potrošnikov, odločanje potrošnikov, spletno nakupovanje
Objavljeno v ReVIS: 09.06.2024; Ogledov: 245; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (872,50 KB)

2.
3.
Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijač v Sloveniji : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
Sara Novak, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo analizira dejavnike, ki vplivajo na odločanje potrošnikov pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Torej namen je ugotoviti, kateri dejavniki so pri Slovenskih potrošnikih najpomembnejši. Preučevanje potrošnika ter njegovega nakupnega obnašanja je pomembno, saj podjetju lahko pomaga pri izbiri ustrezne strategije, s katero lahko doseže zastavljene poslovne in strateške cilje. V teoretičnem delu sem s pomočjo domače in tuje literature predstavila teorijo potrošnika ter nekatere značilnosti v povezavi s potrošnikom, kot so potrebe, motivacija, zvestoba, in zadovoljstvo. Na to sem opisala pet ključnih dejavnikov odločanja potrošnikov, in sicer osebne, družbene, sociološke, psihološke ter ekonomske dejavnike. V naslednjem poglavju sledi podroben opis nakupnega procesa, nakupnih vlog ter posameznih vrst nakupnega vedenja in vseh stopenj nakupnega procesa. V nadaljevanju sem se posvetila definiciji gaziranih sladkih pijač, ter opisu glavni sestavin, kot je sladkor v gaziranih pijačah. Sledi analiza trga gaziranih sladkih pijač v Sloveniji ter predstavitev ključnih blagovnih znamk, ki so na trgu med potrošniki najbolj prepoznavne. V praktičnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izvedla raziskavo v kateri je sodelovalo 150 anketirancev. Po raziskavi sem analizirala odgovore, ter ugotovila, kateri dejavniki so najbolj, ter kateri najmanj pomembni pri nakupu gaziranih sladkih pijačah. Na koncu sem povzela še najpomembnejše ugotovitve in potrdila oziroma ovrgla zastavljene hipoteze
Ključne besede: potrošniki, dejavniki, gazirane sladke pijače, nakupni proces, blagovne znamke, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 27.07.2021; Ogledov: 1022; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

4.
Vpliv družbenih omrežij na nakupno vedenje potrošnika
Špela Šešerko, 2018, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja vplivajo na življenje vseh uporabnikov tako pozitivno kot tudi negativno, posredno in neposredno. Številne blagovne znamke se tega zavedajo ter vse svoje strategije orientirajo v to smer. Družbena omrežja so pogosto začetnik nakupnega procesa potrošnika, ne da bi se tega zavedal. Diplomska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem so predstavljena družbena omrežja, kako jih podjetja vključujejo v svoje delo in kako vplivajo na potrošnika ter ali se tega zavedajo. Znotraj empiričnega dela so ugotovitve pokazale, da so družbena omrežja večkrat sprožilec nakupa, še večjo vrednost pa imajo mnenjski voditelji, katerih delo večina potrošnikov ne razume v popolnosti, a jim kljub temu sledi. Skozi analizo se je pokazalo tudi to, da potrošniki veliko bolj zaupajo podjetjem z vzpostavljenimi profili na družbenih omrežjih.
Ključne besede: Družbena omrežja, nakupni proces, mnenjski voditelji, vpliv družbenih omrežij.
Objavljeno v ReVIS: 11.09.2018; Ogledov: 3347; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

5.
6.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh