Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt spletne trgovine Eyforya.si
Tinkara Božič, 2023, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja spletno prodajo unikatnih oblačil lastne blagovne znamke. Dodana vrednost blagovne znamke je ročna poslikava jaken z motivi, izdelanimi po lastnem dizajnu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo proučili panogo in trg na katerega vstopamo, strategijo oglaševanja in finančna sredstva, potrebna za zagon podjetja. Drugi, empirični del, pa predstavlja praktično predstavitev pridobljenega znanja. Analiza poslovne ideje je pokazala, da je izbrana poslovna ideja zanimiva, tržno privlačna ter izvedljiva in obstaja veliko možnosti za razvoj blagovne znamke v prihodnosti, zato ima smisel ustanovitev takega podjetja.
Ključne besede: Poslovni načrt, novo podjetje, spletna prodaja unikatnih oblačil in obutve, analiza trga, načrt trženja, finančni načrt.
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 996; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

2.
Poslovni načrt za novo podjetje na primeru samopostrežne ročne avtopralnice
Matic Jermančič, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo Poslovni načrt za novo podjetje na primeru samopostrežne ročne avtopralnice obravnava realnost razvojnih izzivov podjetja Samopostrežna ročna avtopralnica d. o. o. in tudi oceni njeno dobičkonosnost. Predstavi dejavnosti prihodnjega podjetja, analizira možno poslovanje podjetja Samopostrežna ročna avtopralnica d. o. o. in podaja predlog poslovnega načrta za odprtje novega podjetja. Izhaja tudi iz ocenjene kupne moči Kranjčanov. Predvidi lokacijo bodoče ročne avtopralnice v okolici Kranja. Z analizo predvidenega poslovanja in analizo prodajnega trga poda pozitivno oceno o upravičenosti ustanovitve novega podjetja s poslovalnico v Kranju.
Ključne besede: Samopostrežna ročna avtopralnica, analiza trga, novo podjetje, investicija, poslovni načrt.
Objavljeno v ReVIS: 12.04.2023; Ogledov: 970; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

3.
Poslovni načrt Boss babe
Tjaša Mlakar, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki se ukvarja s prodajo trendovskih kozmetičnih izdelkov, narejenih iz kvalitetnih, naravnih sestavin, in s svojo ponudbo narekuje novo dobo negovanja posameznih delov telesa, na katere potrošniki večkrat pozabijo. Zavedati se moramo, da so sestavine, ki nam jih ponuja narava, boljša izbira kot pa kemične sestavine, ki nam škodujejo in povzročajo kožne bolezni. V diplomskem delu smo preverjali, ali je na slovenskem trgu prostor oziroma priložnost za novo kozmetično podjetje, ki prodaja trendovske kozmetične izdelke, in kaj je potencialnim kupcem pri odločitvi za nakup najpomembnejše. Raziskava je pokazala, da so potencialni kupci odprti za ponudbo podjetja in da so naklonjeni kozmetičnim izdelkom, narejenim iz kakovostnih, naravnih sestavin.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, naravna kozmetika, kozmetično podjetje, kvalitetne sestavine.
Objavljeno v ReVIS: 26.08.2021; Ogledov: 1902; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

4.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja ZA5 d. o. o.
Sanja Vidovič, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje za5 d. o. o., ki bo ustanovljeno januarja 2021. Dejavnost podjetja za5 d. o. o. bo prodaja patentirane obutve petih velikosti v eni, proizvajalca GroFive Inc., v spletni trgovini »za5.si«. Skozi diplomsko delo smo ocenili smiselnost projekta in možnosti za uspešnost njegove realizacije. V ta namen smo preverili trg; proučili možne tržne strategije, način vstopa na trg, kanale, ki jih je smiselno uporabiti za širjenje znamke itd. Predelali smo vse vidike poslovanja in v zaključku pripravili projekcijo poslovanja za 4 leta ter izračunali pričakovani dobiček podjetja. Za proučitev smotrnosti odprtja izključno spletne trgovine smo se odločili, saj vedno več ljudi, skoraj na dnevni ravni, svoje nakupe opravlja na spletu, kar dokazujejo tudi podatki Statističnega urada Republike Slovenije, ki kažejo, da je v zadnjih 12 mesecih preko spleta nakupovalo kar 56 odstotkov oseb, starih od 16 do 74 let (SURS, 2020), in zaradi nižjih stroškov poslovanja v primerjavi s stroški odprtja fizične trgovine. Po izvedeni analizi poslovne ideje lahko potrdimo, da je naložba v višini 25.554,80 EUR zadostna za uspešen zagon in začetek poslovanja podjetja.
Ključne besede: poslovni načrt, spletna trgovina, za5.si, storitev, tržne strategije, dobiček, novo podjetje, investicija, trg.
Objavljeno v ReVIS: 17.06.2021; Ogledov: 1585; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

5.
Poslovni načrt ustanovitve podjetja za izvajanje storitev zdravljenja smrčanja in motenj dihanja v spanju Snork, d. o. o.
Dino Ljubič, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na poslovni načrt podjetja Snork, d. o. o., ki se bo ukvarjalo z zdravljenjem smrčanja in motenj dihanja v spanju. Podjetje bo delovalo na področju zdravstva. Gre za lasten proces diagnostike in zdravljenja, ki se opira na interno medicino, natančneje pulmologijo, ortodontijo in otorinolaringologijo. Poslovni načrt predstavlja zasnovo podjetja, prednosti in morebitne omejitve, opredeljene in natančno predstavljene v diplomskem delu. Prednosti podjetja so inovativnost, strokovnost, celovitost in kakovost dela, dodatno pa tudi individualen pristop ter sledenje aktualnim trendom v smislu tehnološkega razvoja in prilagodljivosti.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, smrčanje, motnje dihanja, diagnostika, zdravljenje
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2020; Ogledov: 1598; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (797,96 KB)

6.
Optika Cerar d. o. o.
Blažka Cerar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Ključne besede: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2020; Ogledov: 2315; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

7.
Poslovni načrt podjetja Picerijar d. o. o.
Nino Jelenc, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za picerijo Picerijar, d. o. o., ki bo gostom ponujala prave napolitanske pice, narejene na tradicionalen napolitanski način. Picerija bo v središču Ljubljane; v prijetnem in sproščenem ambientu bodo naši gostje lahko uživali ob vrhunski napolitanski pici ter spremljajoči izvrstni ponudbi dobrega piva in drugih vrst pijače. Naš ciljni trg bodo prebivalci Ljubljane in okoliških mest ter turisti. Poslovno idejo smo preverili z anketnim vprašalnikom, s katerim smo zajeli 100 ljudi. Izvedeli smo, da imajo anketiranci zanimanje za odprtje tovrstnega lokala, kar 91 odstotkov pa bi jih našo picerijo obiskalo. Pri analizi konkurence smo ugotovili, da v Ljubljani trenutno ponujajo napolitanske pice, in sicer v piceriji Verace, vendar vidimo veliko razlik v poslovnem modelu. Ker je ta trend v porastu, pričakujemo prihod nove konkurence, vendar verjamemo, da se bomo s svojimi prednostmi uspešno utrdili na ciljnem trgu. Naši glavni konkurenčni prednosti sta skrbno dovršena ponudba, ki bo konstantno na visoki ravni, in to, da bo lastnik testo za napolitansko pico z uporabo droži pripravljal sam. Glavno tveganje nam predstavlja izbor lokacije, ki bo ključen dejavnik za uspešno poslovanje picerije. Oglaševali se bomo prek družbenih omrežij, kot sta Facebook in Instagram, ter prek lastne spletne strani. Celotno naložbo v opremo in začetne stroške poslovanja ocenjujemo na 95.000,00 EUR, kar bo v celoti lastniški kapital. Oblikovali smo cene izdelkov in na osnovi pričakovanega obiska letni promet. Na osnovi prihodkov in stroškov smo pripravili finančne projekcije za prva tri leta poslovanja. Ugotovili smo, da je odprtje picerije smiselno in dobičkonosno že v prvem letu poslovanja, rast dobička pa se nadaljuje tudi v prihodnjih letih.
Ključne besede: Picerijar, novo podjetje, napolitanska pica, droži, poslovni načrt, analiza, rast, dobiček
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2018; Ogledov: 3457; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

8.
Poslovni načrt Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p.
Iztok Zadnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V želji po oblikovanju lastne poslovne poti se je organizacija dogodkov kot nadaljevanje večletnih osebnih izkušenj s tega področja ponudila kar sama od sebe. Kljub lepemu številu ponudnikov je v Sloveniji še vedno zaznati primanjkljaj res dobrih organizatorjev, ki bi se organizacije dogodkov lotevali z občutkom za naročnika in njegove potrebe in ne zgolj in samo zaradi lastnega interesa po zaslužku in čim večjem dobičku. Pri nas še vedno primanjkuje izvajalcev, ki bi se bili pripravljeni posvetiti organizaciji dogodkov z majhnim številom udeležencev, ljudem s specifičnimi željami oziroma zahtevami, ki jim za ekskluzivno izvedeno storitev strošek ni pomemben. Da so le izpolnjena njihova pričakovanja in pričakovanja njihovih poslovnih partnerjev. Osebna nota res dobrih organizatorjev pa težko pride do izraza pri organizaciji velikih dogodkov, saj je organizacijski zalogaj pri tovrstnih dogodkih res ogromen. Zato se nameravam na poslovni poti osredotočiti na organizacijo manjših in le poslovnih dogodkov. Ob predstavitvi panoge, podjetja in storitve je za to delo kot temelj uspešne poslovne poti nujno predstaviti trenutno stanje na trgu, razvojne možnosti tako panoge kot podjetja, raziskati in predstaviti ključne subjekte pri izvajanju storitve ter poleg natančne predstavitve celotnega poslovnega dela pripraviti in prikazati finančni del tega poslovnega načrta. Predstavljena poslovna ideja predvideva ustanovitev podjetja Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p. Za ustanovitev niso potrebna velika zagonska sredstva niti posebna oprema. Potrebne so pa določene osebne lastnosti kot npr. komunikativnost, odgovornost, posluh za naročnike, sodelavce, partnerje, dosedanje izkušnje ipd., in kar je najpomembnejše – dobre organizacijske sposobnosti. Poslovni načrt je potrdil, da je ideja dobra, da je trg odprt za nudenje tovrstnih storitev in da se bo ob kakovostnem izvajanju storitev povpraševanje povečevalo in bo tako omogočena postopna, a vztrajna rast gospodarskega subjekta.
Ključne besede: poslovni načrt, samostojni podjetnik, gospodarski subjekt, novo podjetje, organizacija poslovnih dogodkov, investicija
Objavljeno v ReVIS: 19.06.2018; Ogledov: 4102; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

9.
Poslovni načrt Akum d. o. o.
Anamarija Kepic, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu oz. času je papir zelo pomemben za naše življenje. Uporablja se v različnih panogah in za raznovrstne namembnosti. Papirja je veliko vrst, ki se med seboj razlikujejo po gramaturi in kvaliteti. Papir se uporablja predvsem za pisanje sporočil, za fotokopiranje, v projektivnih uradih, v razvojnih birojih in v oglaševanju. Moje diplomsko delo zajema poslovni načrt proizvodnega podjetja Akum d.o.o. Gre za novo podjetje; idejo zanj sem dobila pri spremljanju poslovanja očetovega podjetja, ki se ukvarja s prodajo papirja. Poslovanje tega podjetja se mi je vedno zdelo zanimivo in tudi povpraševanje trga po papirju je vedno večje. To sta glavna razloga, da sem se odločila ustanoviti podjetje, ki proizvaja ploter in fotokopirni papir za projektivne urade, razvojne biroje, za aranžerje in za oglaševanje. V diplomskem delu predstavljam rezultate raziskave z anketnim vprašalnikom. Anketa je pokazala, da je veliko povpraševanje po papirju z dodano vrednostjo. Kupci potrebujejo papir različnih dimenzij zaradi različnih namenov uporabe. Prav tako je izjemno pomembna kvaliteta papirja glede uporabnosti in obstojnosti. Večina kupcev želi kupovati kvalitetne izdelke po nizki ceni. Malo je namreč posameznikov, ki sta jim veliko bolj pomembni kvaliteta in dimenzija papirja, kot pa sama cena.
Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, proizvodna dejavnost, papir, ploter papir, fotokopirni papir
Objavljeno v ReVIS: 26.03.2018; Ogledov: 3031; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

10.
Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
Vesna Zorman, 2017, diplomsko delo

Opis: Če človek z zaupanjem sledi svojim sanjam in se trudi živeti, tako kot si je zamislil, bo doživel uspeh, ki si ga ni mogel prej niti predstavljati (Henry David Thoreau). Veselje do peke slaščic in kulinaričnega ustvarjanja želim združiti v posel, zato sem se odločila ustanoviti podjetje z imenom Nora Torta, d. o. o. Želela bi zgraditi blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, uvrstiti podjetje na lestvico pomembnih inovatorjev oziroma proizvajalcev drugačnih sladkih proizvodov in postati pomemben generator izobraževanja s področja slaščičarstva ter pekarstva v Sloveniji. Ustvariti želim inovativno, fleksibilno, rastoče in v vseh pogledih uspešno podjetje. V diplomskem delu, ki je poslovni načrt, sem predstavila svoje izdelke oz. storitev, vrednost za uporabnika, preučila potencialni trg, predvidela obseg prodaje, potrebna finančna sredstva in pričakovani donos vloženih sredstev. V zaključku diplomske naloge sem pripravila finančno projekcijo poslovanja podjetja za štiri leta in izračunala pričakovani dobiček podjetja. V prvih štirih letih poslovanja predvidevam, da bom do leta 2021, povečala prodajo za vsaj dvakrat v primerjavi s prvim letom. Prav tako predvidevam, da se bodo cene izdelkov povišale za 6 % v primerjavi s prvim letom poslovanja. Na podlagi finančnih predpostavk in projekcij predvidevam, da bo podjetje že v prvem letu beležilo dobiček, le-ta pa se bo skozi leta delovanja še povečal. Ob koncu četrtega leta bo podjetje ustvarilo dobiček v višini 76.915,06 EUR. Podjetje doseže točko preloma že v prvem letu poslovanja. Izračunala sem, da mora podjetje delati s 48,88 %, zmogljivostjo proizvodnje oz. mora ustvariti 37.089,76 EUR prometa, da pokrije vse stroške, doseže točko preloma in začne ustvarjati dobiček. Poslovni načrt je pokazal, da je poslovna ideja odlična in da jo je smiselno realizirati.
Ključne besede: Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, torte, marketing, tržne strategije, finančne projekcije.
Objavljeno v ReVIS: 23.12.2017; Ogledov: 4599; Prenosov: 341
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh