Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju in njen vpliv na razvoj podjetij
Bor Šmigoc Briščik, 2022, ni določena

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uporabo tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju podjetij, opredelili tehnologijo, primere uporabe in njeno vlogo v okolju Spleta 3.0. Namen je bil ugotoviti, ali je obogatena resničnost že integriran tehnološki sistem v družbi. Posvetili smo se raziskovalnemu vprašanju, ali tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij. Ugotovili smo, da tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij in je že integriran tehnološki sistem v družbi. Investicije v tehnologijo obogatene resničnosti v podjetjih v Sloveniji rastejo iz leta v leto. Anketa med prebivalci Slovenije je pokazala, da 37 % uporabnikov družbenih omrežij uporablja tehnologijo obogatene resničnosti na mesečni bazi.
Ključne besede: obogatena resničnost, aplikacije, AR očala, navidezna resničnost, 3D, Splet 3.0.
Objavljeno v ReVIS: 21.09.2024; Ogledov: 221; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

2.
Optika Cerar d. o. o.
Blažka Cerar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Ključne besede: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2020; Ogledov: 2306; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh