Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju in njen vpliv na razvoj podjetij
Bor Šmigoc Briščik, 2022, ni določena

Opis: V diplomskem delu smo predstavili uporabo tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju podjetij, opredelili tehnologijo, primere uporabe in njeno vlogo v okolju Spleta 3.0. Namen je bil ugotoviti, ali je obogatena resničnost že integriran tehnološki sistem v družbi. Posvetili smo se raziskovalnemu vprašanju, ali tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij. Ugotovili smo, da tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij in je že integriran tehnološki sistem v družbi. Investicije v tehnologijo obogatene resničnosti v podjetjih v Sloveniji rastejo iz leta v leto. Anketa med prebivalci Slovenije je pokazala, da 37 % uporabnikov družbenih omrežij uporablja tehnologijo obogatene resničnosti na mesečni bazi.
Ključne besede: obogatena resničnost, aplikacije, AR očala, navidezna resničnost, 3D, Splet 3.0.
Objavljeno v ReVIS: 21.09.2024; Ogledov: 339; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

2.
Razvoj iOS mobilne aplikacije z uporabo obogatene resničnosti : diplomska naloga
Jure Cerovšek, 2017, diplomsko delo

Opis: Obogatena resničnost je v uporabi že kar nekaj časa, a marsikdo še vedno ne ve zanjo, kljub temu da se z njo srečujemo skorajda dnevno. Če bi obogateno resničnost prikazali na daljici, je na polovici med resničnim svetom in navidezno resničnostjo, saj združuje oba svetova. V diplomski nalogi smo raziskali zgodovino in teorijo obogatene resničnosti, kjer smo se osredotočili na tehnologije, ki se uporabljajo pri razvoju aplikacij z obogateno resničnostjo. S pomočjo pridobljenega znanja smo razvili prototip iOS aplikacije, ki je namenjena temu, da s pomočjo obogatene resničnosti nadomesti klasične načine navigacije, kot so zemljevidi in zloženke. Na koncu pa smo aplikacijo testirali na uporabnikih in z njihovo pomočjo zaznali, kaj bi bile lahko morebitne izboljšave in njena uporabnost.
Ključne besede: obogatena resničnost, navigacija, aplikacija, iOS, SDK, XCode
Objavljeno v ReVIS: 24.08.2018; Ogledov: 5447; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh