Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p.
Iztok Zadnik, 2018, diplomsko delo

Opis: V želji po oblikovanju lastne poslovne poti se je organizacija dogodkov kot nadaljevanje večletnih osebnih izkušenj s tega področja ponudila kar sama od sebe. Kljub lepemu številu ponudnikov je v Sloveniji še vedno zaznati primanjkljaj res dobrih organizatorjev, ki bi se organizacije dogodkov lotevali z občutkom za naročnika in njegove potrebe in ne zgolj in samo zaradi lastnega interesa po zaslužku in čim večjem dobičku. Pri nas še vedno primanjkuje izvajalcev, ki bi se bili pripravljeni posvetiti organizaciji dogodkov z majhnim številom udeležencev, ljudem s specifičnimi željami oziroma zahtevami, ki jim za ekskluzivno izvedeno storitev strošek ni pomemben. Da so le izpolnjena njihova pričakovanja in pričakovanja njihovih poslovnih partnerjev. Osebna nota res dobrih organizatorjev pa težko pride do izraza pri organizaciji velikih dogodkov, saj je organizacijski zalogaj pri tovrstnih dogodkih res ogromen. Zato se nameravam na poslovni poti osredotočiti na organizacijo manjših in le poslovnih dogodkov. Ob predstavitvi panoge, podjetja in storitve je za to delo kot temelj uspešne poslovne poti nujno predstaviti trenutno stanje na trgu, razvojne možnosti tako panoge kot podjetja, raziskati in predstaviti ključne subjekte pri izvajanju storitve ter poleg natančne predstavitve celotnega poslovnega dela pripraviti in prikazati finančni del tega poslovnega načrta. Predstavljena poslovna ideja predvideva ustanovitev podjetja Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p. Za ustanovitev niso potrebna velika zagonska sredstva niti posebna oprema. Potrebne so pa določene osebne lastnosti kot npr. komunikativnost, odgovornost, posluh za naročnike, sodelavce, partnerje, dosedanje izkušnje ipd., in kar je najpomembnejše – dobre organizacijske sposobnosti. Poslovni načrt je potrdil, da je ideja dobra, da je trg odprt za nudenje tovrstnih storitev in da se bo ob kakovostnem izvajanju storitev povpraševanje povečevalo in bo tako omogočena postopna, a vztrajna rast gospodarskega subjekta.
Ključne besede: poslovni načrt, samostojni podjetnik, gospodarski subjekt, novo podjetje, organizacija poslovnih dogodkov, investicija
Objavljeno v ReVIS: 19.06.2018; Ogledov: 4096; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh