Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN IZGORELOST ZAPOSLENIH V ZAVAROVALNIŠTVU
Lea Petrič, 2017

Opis: Organizacijska klima močno vpliva na motivacijo in vedenje zaposlenih. Lahko bi rekli, da je trajna in nastaja preko interakcije med zaposlenimi oz. člani organizacije. Sama organizacijska klima se oblikuje na podlagi dejanskih dogodkov in povratno vpliva na interpretacijo dogodkov ter vedenje zaposlenih. Vedno se nanaša na odnose med zaposlenimi od vodstva navzdol ter tudi na odnos organizacije do zunanjega okolja. Izgorelost je pojem, s katerim označujemo fizično in psihično bolezensko stanje posameznika kot posledico nesposobnosti reagiranja na vplive in zahteve okolja. Zavarovalnica je institucija, ki pokrije nastalo finančno škodo v gospodarstvu in pri ljudeh zaradi rušilnega delovanja naravnih sil ali nesreč. V diplomski nalogi sem raziskovala vpliv organizacijske klime na izgorelost v zavarovalnicah v Sloveniji. Za to sem uporabila anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem preverjala postavljene hipoteze. Ugotovila sem, da organizacijska klima pripomore k izgorelosti in da imajo zavarovalnice svoje vzvode za preprečitev tega pojava.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, odnosi med zaposlenimi, stres, izgorelost, zavarovalništvo
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1330; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
Organizacijska kultura v podjetju ter vpliv lastništva na motivacijo zaposlenih v času tranzicije
Marko Sinreih, 2016

Opis: Pričujoče doktorsko delo preučuje temeljne sestavine in elemente kulture organizacije, součinkovanja lastništva na organizacijsko strukturo podjetja, vrednote, načela in norme organizacije, ki neposredno vplivajo na motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih skozi čas tranzicije. Slovenija, ki je bila v preteklosti del bivše Jugoslavije kot enakopravna republika federativne države, je imela samoupravni socialistični družbeni sistem, ki je vplival in imel pomembno vlogo pri nastajanju in spreminjanju organizacijske kulture. Družbeni sistem, ki je bil v preteklosti voden s strani komunistične partije, je kot unitarni sistem federalne države zaradi temeljnih pomanjkljivosti propadel. Nezadovoljstvo Slovencev v bivši Jugoslaviji je pripeljalo do nasilne odcepitve Slovenije, ki ji je sledilo obdobje slovenske pomladi in tranzicije. Nova demokratična ureditev, tržno gospodarstvo ter težko pričakovana lastninska reforma so pogojevali privatizacijo družbene lastnine. Spremembe družbene ureditve kot zunanji dejavnik in spremembe v lastniški strukturi kot notranji dejavnik podjetja so imele močan vpliv na organiziranost in organizacijsko strukturo podjetja. Novi pogoji so vplivali na kulturo in klimo v podjetju, vključno z motivacijo zaposlenih: kot posledica pozitivnih in negativnih pritiskov družbe in lastništva. Odraz sprememb se je zrcalil v zadovoljstvu zaposlenih in tudi kvaliteti življenja zaposlenih. Pričujoče delo nam omogoča širši pogled na vplivne dejavnike v preteklosti in sedanjosti, ki so povzročili spreminjanje kulture organizacije, ob možnih konstruktih razvoja kulture v prihodnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacija, organizacijska kultura, organizacijska klima, organizacijska struktura, podjetje, lastništvo, zaposleni, motivacija, zadovoljstvo, ekonomski sistemi, tranzicija, disertacije
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 2003; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (6,04 MB)

4.
Organizacijska klima in izgorelost zaposlenih v zavarovalništvu
Lea Petrič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, odnosi med zaposlenimi, stres, izgorelost, zavarovalništvo
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1037; Prenosov: 59
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

5.
Povezanost organizacijske klime, zadovoljstva zaposlenih, vodstvenih veščin in vrednot
Dušan Krajnik, 2016

Opis: Poslovni procesi, ne glede na dejavnost posameznih podjetij ali institucij, ki so lahko v zasebni ali državni lasti ali imajo status javno-zasebnega partnerstva, so postali po eni strani zelo preprosti, po drugi strani pa izredno zapleteni. Vse procese pa tako ali drugače upravljajo ljudje, ki imajo različna uporabna znanja, veščine, izkušnje oziroma so za to delo dovolj kompetentni. Poleg zaposlenih z ustreznimi kompetencami je za doseganje dobrih poslovnih rezultatov zelo pomembno, kakšni so v podjetju oziroma instituciji odnosi do zaposlenih oziroma kako se z ljudmi pri delu ravna. Zaradi tega se je v poslovnem svetu že pred mnogimi leti ustalila praksa, da se z različnimi metodami preučuje, meri, podrobno spremlja in analizira organizacijsko klimo, zadovoljstvo zaposlenih z različnimi vidiki dela, vodstvene veščine vodij in delovne vrednote. Merjenja sama po sebi ne bi imela nobenega pomena. Šele primerjave in analize različnih podatkov, ki so bili pridobljeni z merjenji, ter ugotavljanje povezav med navedenimi kategorijami prinesejo dodano vrednost teh merjenj. Dinamika poslovnega življenja v tem stoletju narekuje še posebno skrb, ki jo moramo namenjati ravnanju z ljudmi pri delu. Samo tisti zaposleni, ki so zadovoljni, bodo lahko kakovostno opravljali naložene naloge, sledili viziji in strategiji posameznega podjetja ali institucije in napredovali v poslovnem in v zasebnem svetu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ravnanje s človeškimi viri, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, vodstvene veščine, Slovenija, magistrske naloge
Objavljeno: 07.11.2017; Ogledov: 1451; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (995,99 KB)

6.
7.
8.
9.
Organizacijska klima in odnosi v trgovini Okaidi
Janja Škedelj, 2016

Opis: Organizacijska klima ima velik vpliv na učinkovitost opravljanja dela in zadovoljstva pri delu ter je temelj za dobro delovanje organizacije. Uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti in truda ljudi, ki delajo za organizacijo. Prilagodljivi, produktivni in delovni ljudje v organizaciji so konkurenčna prednost podjetja. Zadovoljstvo kupcev je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Ponovni nakup stranke je v neki meri odvisen od njenega zadovoljstva in od prodaje prodajalca v določenem podjetju. Da pa je prodajalec zadovoljen, mora v organizaciji prevladovati pozitivna klima. Tudi vodstvo s svojim vedenjem zelo vpliva na dojemanje organizacijske klime zaposlenih, daje zgled in oblikuje organizacijsko klimo. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so opisane značilnosti organizacijske klime in zadovoljstvo zaposlenih. Empirični del naloge pa predstavlja predstavitev podjetja, kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, odnosi v trgovini, spreminjanje organizacijske klime, uspešnost organizacije
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 712; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

10.
Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih pri delu
Lidija Gregorn, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, organizacijska klima, management znanja, zadovoljstvo zaposlenih, medsebojni odnosi
Objavljeno: 03.10.2018; Ogledov: 765; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh