Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen logistike v mednarodnem poslovanju
Katja Lekan, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno poslovanje, logistika, cestni transport, prevozne listine, organiziranje prevoza
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 9346; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

2.
Menedžment v Poklicni gasilski enoti Krško
Damjan Reberšek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžment, gasilska služba, zakonodaja, načrtovanje, organiziranje, vodenje, nadzor, motivacija, izobraževanje, diplomsko delo
Objavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 2078; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1010,80 KB)

3.
Motiviranost za izobraževanje zaposlenih v javno zdravstvenem zavodu
Helena Handukić, 2015

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV) : Z raziskavo želimo ugotoviti , kateri so motivatorji in katere so potrebe za izobraževanje zaposlenih ter kateri so poklici, ki imajo večje potr ebe po izobraževanju v obravnavanem javno zdravstvenem zavodu. Namen: Namen raziskave je bil predstaviti koncepte motivacije in izobraževanja, kjer smo se osredotočili na defi nicije, vrste in same metode le - teh. Nadalje smo opravili tudi pregled literatur e na temo izobraževanja v zdravstvu. Pri empiričnem delu je bil glavni cilj pridobiti informacije o tem, katera znanja zaposleni v javno zdravstvenem zavodu še potrebujejo oziroma želijo za še boljše opravljanje svojega dela. Poleg tega nas je zanimalo tud i, koliko so se zaposleni sploh pripravljeni izobraževati ter na kakšen način. Metoda: Pri raziskovanju smo uporabili kvantitativno metodo raziskovanja, kjer smo analizirali in predstavili podatke , zbrane s pomočjo anketnega vprašalnika v obravnavanem jav no zdravstvenem zavodu. Na podlagi vseh pridobljenih informacij oziroma podatkov smo odgovorili na raziskovalna vprašanja in podali tudi neka konkretna priporočila za izboljšave. Rezultati: S pomočjo rezultatov smo želeli ugotoviti, ali so se zaposleni p ripravljeni izobraževati glede na uvajanje sprememb na konkretnem primeru %uvajanja standardov kakovosti v javno zdravstveni zavod%. Kot smo pričakovali , je bila želja in potreba po izobraževa nju kadra velika. Prav tako smo ugotovili, da s e želje in potreb e po izobraževanju pri različnih poklicih dokaj razlik ujejo . Zadovoljstvo z izobraževanjem, ki poteka znotraj zavoda, je zelo visoko. Organizacija : Vodje z različnih področij v javno zdravstvenem zavodu bodo v naši raziskavi lahko našli način, kako motivi rati zaposlene za izobraževanje in kateri so poklici, ki imajo večje potrebe po izobraževanju . Izsledki se lahko upoštevajo tudi za širše družbeno okolje in področje javne uprave. Družba: Izobraževanje pozitivno vpliva na kvalitetnejšo obravnavo odjemalce v. Originalnost: V konkretnem javno zdravstvenem zavodu se raziskava še ni izvajala. V skladu z uvajanjem standardov kakovosti v javno zdravstveni zavod pa je ena izmed zahtev za implementacijo standardov izvajanje raziskave na temo motiviranost za izobraževanje zaposlenih. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : Metoda zbiranja podatkov je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Omejili smo se le na en javno zdravstveni zavod v Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, motivacija, javno zdravstveni zavod, zdravstvo, organiziranje, organizacija, uspešnost, kakovost, diplomske naloge
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 953; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (915,81 KB)

4.
Organizacija e-šport prireditev
Matija Dular Sitar, 2021

Opis: Prireditev je vrsta projekta, zato jo je treba podrobno načrtovati z realnimi in uresničljivi cilji. Za uspešen projekt moramo imeti podrobno definirano naročilo projekta, za učinkovitost projekta pa dobrega projektnega managerja, ki zna uporabljati vsa orodja in metode projektnega managementa. Za organizacijo e-športnega tekmovanja veljajo večinoma enaka pravila kot za tekmovanja športnega značaja, obstajajo pa posebnosti, ki jih je treba upoštevati pri projektnem načrtu. Organizator mora pripraviti projektni načrt, ki prikaže, ali imamo na razpolago vse vire, ki so potrebni za izpeljavo prireditve. Projektni načrt je najpomembnejša sestavina vsakega projekta in je izhodišče za izvedbo projekta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: e-šport, projekt, prireditev, načrtovanje, organiziranje.
Objavljeno: 09.09.2021; Ogledov: 1241; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

5.
Dejavniki uspešne organizacije golfskega turnirja v Ljubljani
Miha Repovž, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: golf, golfski turnirji, golfska igrišča, Golf Ljubljana, organiziranje, diplomsko delo
Objavljeno: 23.12.2021; Ogledov: 811; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (897,04 KB)

6.
Izzivi financiranja in organiziranja mladinskih zamejskih organizacij
Gašper Pečar, 2023

Opis: Za ohranjanje slovenske narodne identitete v zamejstvu je pomembno, kako uspešno se bodo kultura, jezik, identiteta prenesli na mlade, ki so danes podvrženi izraziti globalizaciji in individualizaciji, ki zmanjšujeta pomen skupnosti. Za ohranitev narodne identitete med zamejskimi Slovenci je med najbolj ključnimi ukrepi povečanje zanimanja mladih za participacijo v zamejstvu. Republika Slovenija je na področju ohranjanja narodne identitete v zamejstvu sprejela številne pravne akte in resolucije, leta 2011 pa je Urad Vlade Republike Slovenije za Slovence v zamejstvu in po svetu za namen povečanja participacije mladih pripravil Akcijski načrt. Ta je predvidel 7 ciljev, med drugim tudi cilja podpirati povezovanje mladih v organizacije in druga interesna združenja ter spodbuditi mrežo povezovanje mladih, ki presegajo raven društva ali celo države, v kateri živijo. V magistrskem delu smo obravnavali realizacijo teh dveh ciljev in ugotavljali, kakšne ukrepe je RS sprejela za realizacijo teh dveh ciljev in ali se je od sprejetja akcijskega načrta povečala družbena participacija mladih v zamejstvu. S pomočjo analize primarnih in sekundarnih podatkov in s pomočjo metode kompilacije smo interpretirali najpomembnejše pojme s proučevanega področja. V empiričnem delu magistrskega dela smo izvedli intervjuje s predstavniki mladih zamejcev. V raziskavi smo ugotovili, da Republika Slovenija ne naslavlja krepitve mladinskega organiziranja in participacije ciljno, temveč izvaja podporo posredno, v okviru ukrepov, ki so namenjeni vsem organizacijam v zamejstvu. Kljub temu smo ugotovili, da interes mladih po participaciji v zamejstvu narašča.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: narodna identiteta, zamejci, participacija mladih, mladinsko organiziranje, akcijski načrt
Objavljeno: 27.06.2023; Ogledov: 259; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (747,39 KB)

7.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023

Opis: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 130; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (359,28 KB)

8.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje foto studia
Nataliia Kirieieva, Tea Pugelj, 2023

Opis: Besedilo govori o ustanovitvi foto studia, poudarja pomembnost izbire lokacije, ter obravnava različne cilje in namene ustanovitve. Namenjeno je tistim, ki se zanimajo za fotografijo. Pomembno je pravilno načrtovati nakup opreme za foto studio in vključiti stroške vzdrževanja ter morebitne zamenjave v finančni načrt. Pravilno finančno upravljanje in sledenje davčnim obveznostim sta ključna za uspešno vodenje foto studia.Redno spremljanje trendov v fotografiji in izobraževanje sta pomembna za ohranjanje konkurenčnosti. Vzemite si čas za organizacijo in arhiviranje fotografij ter se nenehno izboljšujte za kakovostne storitve. Skrb za materialne potrebe in opremo je ključna za nemoteno delovanje vašega foto studia. Pomembno je vzpostaviti dobre odnose z zanesljivimi dobavitelji fotografskih materialov in opreme, redno vzdrževati zaloge, izogibati se presežkom ali pomanjkanju materialov ter uporabljati programsko opremo za sledenje zalog. Prav tako organizirajte učinkovite shranjevalne prostore, upoštevajte pogoje shranjevanja, varnostne ukrepe in okolijske vidike. Natančno vodenje evidenc o nakupih, cenah in količinah materialov je ključno za spremljanje stroškov in sledenje porabe. Upoštevajte tudi varnostne ukrepe za zaščito materialov in opreme pred tatvinami in poškodbami. Natančno ceno za vsako naročilo določimo po individualnem posvetu s stranko, kjer se določijo želje in potrebe ter opredelijo vse storitve, ki jih stranka pričakuje. Svoje storitve cenimo na podlagi kakovosti, strokovnosti in izkušenj. Verjamemo, da naša cena odraža vrednost, ki jo strankam prinašajo naše storitve. Cenovna politika je zelo pomembna in vpliva na privabljanje strank ter na dobičkonosnost podjetja. Za dolgoročni uspeh vašega foto studia je ključnega pomena, da imate dobro izdelan poslovni načrt in finančno projekcijo. To vključuje finančno upravljanje in računovodstvo, kadrovsko strukturo, ocenjevanje stroškov in prihodkov, dolgoročno finančno načrtovanje.. Za privabljanje strank v foto studio je ključnega pomena razviti celovito marketinško strategijo. Definirajte cilje, ciljno skupino in prepoznajte konkurenčne prednosti. Uporabite različne marketinške kanale, vključno s spletnim trženjem, družbeni mediji.. V tem priročniku najdete tudi pomembnost o avtorskih pravicah, etičnih smernicah in zakonih omejitve pri fotografiranju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: foto studia, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 133; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (797,57 KB)

9.
Spletna trgovina z oblačili
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023

Opis: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 132; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

10.
Podkast
Nejc Šipraga, 2023

Opis: Ta e-priročnik je zasnovan za tiste, ki si želijo bolje razumeti in obvladovati vse vidike organizacije in vodenja podkasta. Razdeljen na več poglavij, obravnava teme, kot so ustanovitev podkasta, izdelava vsebine, tehnična infrastruktura, finančno upravljanje in prilagajanje na spremembe. Poleg tega se dotika tudi marketinških strategij, gradnje skupnosti in interakcije z občinstvom. S tem priročnikom boste pridobili vpogled v ključne aspekte organizacije podkasta, pravila za uspeh in kako izboljšati vaše spretnosti ter povečati učinkovitost. Vodil vas bo skozi vse korake od začetne ideje do vzdrževanja in rasti vašega podkasta. Pripravljeni ste na to, da svoje podkaste ponesete na naslednjo raven.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podkast, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 172; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (642,59 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh