1. E-učbeniki za osnovne šole v Sloveniji : magistrska nalogaAljoša Marko, 2023, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi sem raziskal in analiziral uporabo e-učbenikov v osnovnih šolah. Ugotovil sem, kateri e-učbeniki so potrjeni za osnovne šole, kakšen delež predstavljajo glede na vse potrjene učbenike in katere založbe jih izdajajo. Sestavil sem sezname potrjenih e-učbenikov po posameznih razredih in predmetih ter ugotovil, da e-učbeniki predstavljajo 20 % vseh potrjenih učbenikov. Največja založba pri izdaji e-učbenikov je Založba Rokus Klett, ki je izdala 55 % vseh potrjenih e-učbenikov. V nadaljevanju sem ugotavljal, kako učitelji izbirajo in uporabljajo e-učbenike pri pouku. Izkazalo se je, da je kar 44 % učiteljev, ki uporabljajo e-učbenik pri pouku, preizkusilo le tega, ki ga uporabljajo, ter da učitelji uporabljajo e-učbenike predvsem za utrjevanje snovi in za prikazovanje video posnetkov. Na koncu sem še primerjal dva e-učbenika, ki sta potrjena za matematiko v devetem razredu. V primerjavi sem ugotavljal prednosti in slabosti, ki jih posamezen e-učbenik ima v primerjavi z drugim. Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradiva, e-učbeniki, osnovna šola, založba Objavljeno v ReVIS: 19.07.2023; Ogledov: 672; Prenosov: 75
Celotno besedilo (2,49 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Vloga organizacijske kulture kot dejavnika kakovosti osnovne šole v Republiki Sloveniji : magistrska naloga študijskega programa druge stopnjeNadja Pahor Bizjak, 2012, magistrsko delo Opis: Organizacijska kultura šole in njen razvoj v smeri izboljševanja kakovosti sta v
zadnjem desetletju v središču pozornosti strokovne javnosti, ki se ukvarja z razvojem šol.
Šolska kultura, neločljivo povezana z nacionalno kulturo in vpeta v individualnost
posameznikov, ki jo sestavljajo, je tista neotipljiva, nevidna, a mogočna sila, ki določa
organizacije in njihovo delovanje. Tudi zavedanje o nujnosti in potrebnosti spremljanja,
obvladovanja in izboljševanja kakovosti vzgojno izobraţevalnih ustanov počasi prodira v
vsakdanje ţivljenje osnovnih šol. Šolska kultura v veliki meri odloča, kako uspešno bodo
spremembe, tudi v smislu izboljševanja kakovosti, zaţivele v praksi.
V mednarodni raziskavi poučevanja in učenja TALIS, ki je potekala leta 2008, so
zbrali in preučili podatke, ki so povezani s poučevanjem, prepričanji in stališči učiteljev o
poučevanju ter s pedagoškimi, vodstvenimi in upravnimi vprašanji v zvezi z delom ravnatelja.
Ker so ta področja sestavni del šolske kulture in procesa izboljševanja kakovosti, smo v
empiričnem delu s pomočjo sekundarne analize podatkov izpostavili dejavnike organizacijske
kulture, ki lahko vplivajo na kakovost osnovnih šol.
Rezultati empirične raziskave so potrdili, da elementi šolske kulture osnovnih šol v
Sloveniji še vedno niso prerasli okvirov tradicionalne šole v celoti, vendar določena
prepričanja in sodelovalne prakse kaţejo na premike proti procesno-razvojni in sodelovalni
kulturi.
Ključne besede: organizacijska kultura, šolska kultura, osnovna šola, nacionalna kultura, izboljšanje kakovosti, raziskava TALIS Objavljeno v ReVIS: 27.07.2021; Ogledov: 1292; Prenosov: 60
Celotno besedilo (2,05 MB) |
7. Prenos znanja med vzgojitelji vrtcev in učitelji osnovnih šol : magistrska nalogaMateja Matko, 2015, magistrsko delo Ključne besede: znanje, prenos znanja, učenje, izobraževanje, vrtec, osnovna šola, vzgojitelji, učitelji Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1394; Prenosov: 62
Celotno besedilo (1,02 MB) |
8. |
9. |
10. Sodelovalno vodenje pri izvajanju vzgojno-izobraževalnih dejavnosti šol in vrtcev : magistrska nalogaDiana Šumenjak, 2019, magistrsko delo Ključne besede: izobraževanje, vodenje, profesionalno sodelovanje, dosežki učencev, vrtec, osnovna šola, vzgojitelji, učitelji Objavljeno v ReVIS: 16.01.2020; Ogledov: 2320; Prenosov: 151
Celotno besedilo (969,99 KB) |