Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Digitalna pismenost v prvi triadi osnovne šole
Ksenija Uršej, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računalniške veščine, digitalna pismenost, osnovne šole, poučevanje IKT, učni načrt
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 2291; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
Povezanost šolske klime in državljanske vednosti osmošolcev v Sloveniji
Mateja Meke, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šolska klima, državljanska vednost, učno okolje, ICCS, Slovenija, osnovne šole
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 680; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (743,27 KB)

4.
5.
Pripadnost kot gradnik modela vodenja zaposlenih v osnovnih šolah
Janko Plešnik, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, modeli, osnovne šole, ravnatelji, gradniki vodenja, management, pripadnost, disertacije
Objavljeno: 22.07.2021; Ogledov: 400; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

6.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
Maja Dragan, 2021

Opis: V sodobnem načinu življenja je uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) nekaj čisto običajnega. Spremlja nas na vsakem koraku. Postala je del vsakdanjega učnega procesa, zato je pomembno, da učenci že v prvem triletju osnovne šole spoznajo IKT in se jo naučijo uporabljati. V teoretičnem delu magistrskega dela sem predstavila IKT (vrste, uporabo v prvem triletju osnovne šole in izobraževanju, pozitivne in negativne učinke uporabe). V nadaljevanju sem s pomočjo anketnih vprašalnikov za starše in učitelje skušala raziskati, kdaj, pri katerih predmetih in katero IKT uporabljajo učitelji za poučevanje v prvem triletju osnovne šole, ter analizirati omejitve uporabe le-te s strani učiteljev in staršev. Rezultati raziskave so pokazali, da starši in učitelji uporabljajo IKT vsak dan. Za delo so dobro strokovno usposobljeni, vendar potrebujejo dodatna izobraževanja. Starši in učitelji menijo, da so potrebne omejitve, vendar jih učenci le delno upoštevajo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, prvo triletje osnovne šole, učenci, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije
Objavljeno: 25.02.2022; Ogledov: 215; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

7.
Financiranje mednarodnih (zasebnih) osnovnih šol v Sloveniji
Helena Dakič Prelc, 2021

Opis: Magistrska naloga predstavlja položaj in financiranje mednarodnih osnovnih šol v Sloveniji na študiju primera Francoske šole v Ljubljani. K problematiki smo pristopili s širokim uvidom v zasebno osnovno šolstvo, ki izhaja iz narave proučevanega predmeta. Prikazali smo statistične in finančne podatke o zasebnem osnovnem šolstvu v Sloveniji, pri čemer smo posebej izpostavili mednarodne osnovne šole. Podatki so pokazali in izpostavili specifiko ter problematiko mednarodnih zasebnih osnovnih šol, ki so zaradi nesofinanciranja s strani države postavljene v neenakopraven položaj. Prikazali smo dosedanja prizadevanja in ukrepe različnih akterjev za doseganje enakopravnejšega položaja (mednarodnih) zasebnih osnovnih šol z drugimi (zasebnimi) osnovnimi šolami v Sloveniji, prikazali vpliv civilne družbe na uveljavljanje pravic zasebnih osnovnih šol ter oblikovali izhodišča za nadaljnji razvoj mednarodnih zasebnih osnovnih šol. V kvalitativni raziskavi smo uporabili kvalitativne raziskovalne metode s polstrukturiranimi intervjuji in pripravili izsledke. Celovito smo odgovorili na raziskovalna vprašanja, kakšen je položaj in kakšno je financiranje zasebnih mednarodnih osnovnih šol v primerjavi s položajem in financiranjem drugih zasebnih osnovnih šol, katera prizadevanja in ukrepi so bili izvedeni za doseganje enakopravnejšega položaja mednarodnih zasebnih osnovnih šol v primerjavi z ostalimi zasebnimi osnovnimi šolami v Sloveniji ter katere so ovire in možnosti za nadaljnji razvoj mednarodnih zasebnih osnovnih šol v Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zasebne osnovne šole, mednarodne osnovne šole, mednarodne javne osnovne šole, mednarodne zasebne osnovne šole, financiranje zasebnega osnovnega šolstva, magistrske naloge
Objavljeno: 05.05.2022; Ogledov: 103; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh