Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravice otrok, obolelih za rakom
Maja Gergič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: otroci, oboleli za rakom, otroci s posebnimi potrebami, socialna država, izobraževanje
Objavljeno: 03.10.2017; Ogledov: 2151; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
Obravnava dislektičnih otrok v slovenskih srednjih šolah
Lara Obreza, 2015

Opis: V današnjem svetu si težko predstavljamo uspehe brez nenehnega učenja in šolanja, kar za sabo privede neizbežno potrebo po obvladovanju črk in številk. Nemalo otrok v svetu črk in številk vidi težavo. Pravimo jim dislektiki. Dislektiki imajo lahko težave v šoli in pri učenju, še posebej, če njihova obravnava skozi leta šolanja ni bila primerna. V nalogi smo preučevali dojemanje in obravnavo srednješolca z disleksijo iz različnih vidikov. Ugotavljali smo, kako dislektika dojema in obravnava zakonodaja, šolski sistem, sošolci. Namen je bil ugotoviti, ali med različnimi vidiki obstajajo razhajanja v dojemanju disleksije, ugotoviti težave, povezane z njo, in spoznati osebo, ki ima tovrstno težavo. Z delom smo predvsem želeli ozavestiti ljudi o disleksiji in njenih težavah. Ugotovili smo, da se intervjuvanci zavedajo, da je disleksija trajna težava, v grobem poznajo tudi njeno simptomatiko in samo obravnavanje – dislektika obravnavajo kot sebi enakega in so mu ob težavah pripravljeni priskočiti na pomoč. Tudi s samo integracijo in vključevanjem v razred dislektik ne zaznava posebnih težav. Ugotovili pa smo, da se pomoč, predpisana po zakonodaji, v šoli žal ne izvaja v celoti. Šolski sistem in starši med seboj ne sodelujejo najbolje, a so kljub temu dislektiku v oporo takrat, ko pomoč potrebuje. Kot v večini primerov ima tudi družina dislektika pomembno vlogo pri podpori, pomoči in izobraževanju dislektika.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, učne težave, disleksija, branje, pisanje, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 326; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

8.
Izvajanje starševske skrbi
Karin Lukač, 2021

Opis: Zaradi spremembe družbe skozi različna obdobja prihaja tudi do različnih sprememb v samih zakonih in njihovem ažuriranju. Ena izmed takih sprememb je bila tudi na področju našega družinskega prava. Nov Družinski zakonik je spremenil poimenovanje roditeljske pravice v starševsko skrb, ki je po vsebini zelo podobna prejšnjemu poimenovanju. Ker je ne tako dolgo nazaj prišlo do sprejetja novega Družinskega zakonika, sem v svojem magistrskem delu opisala nekaj pomembnih razlik s področja izvajanja starševske skrbi. Želela sem se izogniti enačenju nekaterih zelo podobnih pojmov, zato sem jih podrobneje opisala. Svoje poglavje v mojem magistrskem delu je pripadalo tudi pomembnim načelom, navezujočim se na naš osrednji naslov. Ker je starševska skrb in njeno izvajanje zelo širok pojem, sem velik del svojega magistrskega dela namenila prav njenemu opisu. Pri samem pisanju, se nisem želela izogniti problematiki, ki jo predstavlja izvajanje starševske skrbi pri otrocih s posebnimi potrebami. Pri obravnavi tega poglavja mi je bila v veliko pomoč uporaba različnih zakonov, ki urejajo prav to področje, strokovnih člankov in nekaj druge literature, ki je obravnavala odnos med starši in otroki s posebnimi potrebami, predvsem s socialnega vidika. Ker pa me je zanimala klasična ureditev izvajanja starševske skrbi in izvajanje prav te, pri otrocih s posebnimi potrebami pri sosednji državi Hrvaški, sem se odločila, da predzadnje poglavje namenim tej obravnavi, pri čemer sta mi bila zaradi skope literature v glavno pomoč hrvaški Družinski zakonik in Zakon o socialni skrbi.Due to the changes of society in different periods, simultaneously, there are also various changes in law codes and their updates. One such change was also in the field of our family law. The new Family Code changed the naming from parental authority to parental care, which is very similar in content to the previous naming. Since the new Family Code was adopted not so long ago, in my master's thesis I described some crucial differences in the field of parental care implementation. I aimed to avoid equating some very similar concepts, so I described them in more detail.One chapter in the master's thesis was also dedicated to important principles, not directly connected to our main title. Since parental care and its implementation are a very broad concept, I devoted a large part of my master's thesis, particularly, to its description. When writing this, I did not want to avoid the problem area concerning the implementation of parental care for children with special needs. In discussing this chapter, I profited greatly by using various laws governing this area, and various professional articles, along with some other literature that dealt with the relationship between parents and children with special needs, especially from a social point of view. However, since I was interested in the classic regulation of parental care implementation and its implementation with children with special needs in the neighboring country of Croatia, I decided to dedicate the penultimate chapter to this issue, where I was mostly assisted by the Croatian Family Code and Social Welfare Act due to the overall lack of literature in this field of expertise.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: starševska skrb, izvajanje starševske skrbi, starševska skrb v Sloveniji, otroci s posebnimi potrebami, starševska skrb na Hrvaškem
Objavljeno: 30.12.2021; Ogledov: 200; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

9.
POMEN FIZIOTERAPEVTSKE VADBE NA GIBALNI RAZVOJ IN KOMUNIKACIJSKI NAPREDEK OTROK Z AVTISTIČNIMI MOTNJAMI
Aksana Nestsiarenka, 2022

Opis: Avtizem je kompleksna pervenzivna motnja v razvoju na nevrološko-biološki osnovi, ki se pojavi v zgodnjem otroštvu in traja vse življenje. Namen diplomske naloge je poglobitev v strokovno in znanstveno literaturo s področja avtizma, osvetlitev področja avtističnih motenj, značilnosti otrok z avtizmom ter vpliv fizioterapevtske vadbe na njihov razvoj.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Otroci z avtistično motnjo, avtizem, otroci s posebnimi potrebami, senzorna integracija, proprioceptivne informacije, prilagojen program za otroke, telesna vadba, uspešni komunikacijski pristopi in metode dela.
Objavljeno: 08.04.2022; Ogledov: 206; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (955,40 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh