Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN KOMUNIKACIJSKIH POSTOPKOV ZA USPEŠEN POTEK REHABILITACIJE PACIENTA
Iva Sučević, 2020

Opis: Komunikacija postaja vse pomembnejši element za uspešno delo fizioterapevtov. V rehabilitacijskem procesu lahko neuspešna komunikacija vodi do številnih nesporazumov, ki lahko povzročajo neprijetne posledice tako za pacienta kot za fizioterapevta. Da bi pacientu omogočili kakovostno obravnavo in s tem uresničevanje zastavljenih ciljev rehabilitacije, je zelo pomembno zavedanje pomena uspešne komunikacije. Namen diplomske naloge je bil analizirati dejstvo, kako komunikacija vpliva na izid rehabilitacije; ali uspešna komunikacija ustvarja placebo učinek na pacienta, kako fizioterapevti komunicirajo in rešujejo konflikte z njimi, kako motivirajo le-te za sodelovanje v rehabilitacijskem procesu. Pridobljene podatke smo dobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultate smo prikazali z grafi in jih nato interpretirali. 48 ali 63,16 % anketirancev meni, da s pacientom vedno komunicirajo učinkovito oziroma kakovostno, 74 ali 97,37 %, da komunikacija vpliva na potek in izid rehabilitacije pacienta. 65 ali 85,53 % jih z nebesedno komunikacijo pacienta dobi veliko informacij. Podporni način komuniciranja v pogovoru s pacientom vedno uporablja 53 ali 69,74 % anketiranih fizioterapevtov. Komunikacija s svojci pacienta je v procesu rehabilitacije zelo pomembna za 68 ali 89,47% anketirancev, vendar jih večina 32 ali 42,11% le včasih komunicira s svojci pacienta. Da uspešna komunikacija motivira pacienta, spodbuja pacienta k dejavni vključitvi v proces rehabilitacije in pacientu daje občutek nadzora položaja in lastnega stanja, je izbralo 60 ali 78,95 % anketirancev. 100 % anketirancev svojo komunikacijo prilagaja pacientovim potrebam in možnostim. S pozitivno komunikacijo in s prijazno razlago poteka rehabilitacije pacientovo zaupanje pridobi 100 % anketirancev. 73 ali 96,05 % se jih strinja, trije ali 3,95 % se jih s trditvijo, da sta pri motiviranih pacientih potek in izid rehabilitacije uspešnejša, ne strinja. Vsi informacije o zdravstvenem stanju pacienta izmenjujejo v timu. 63 ali 82,89% se v konfliktih situacijah s pacientom znajde redko. Ko pa do takšnih situacij pride, jih večina rešuje s pozitivnim, umirjenim pogovorom. Strokovne izraze v komunikaciji s pacientom včasih uporablja 48 ali 63,16%. 58 ali 76,32 % anketirancev je navedlo, da dodatna izobraževanja o komunikacijskih veščinah niso potrebna, 18 ali 23,68 % jih meni, da bi bila takšna izobraževanja potrebna. Komunikacija med fizioterapevtom in pacientom mora biti usmerjena predvsem v razvoj takšnih medosebnih odnosov, ki bodo motivirali paciente za redno in dejavno vključenost na obravnavah, ter upoštevanje nasvetov in navodil. Pomembno je, da se fizioterapevti zavedajo, kolikšen pomen ima komunikacija v rehabilitacijskem procesu, in da so izobraževanja o komunikacijskih veščinah potrebna, tako med študijem kakor tudi kasneje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija v zdravstvu, rehabilitacija, fizioterapija, pacient, placebo učinek
Objavljeno: 28.07.2020; Ogledov: 1551; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Etnocentrizem proti etiki
Andrej Tomažin, 2017

Opis: V trgovini se ne zavedamo, od kod je prišel naš izdelek, kdo vse je sodeloval pri izdelavi le tega, v kakšnih pogojih je predelan in izdelan ipd. Vsi ti podatki nam niso potrebni, saj bomo izdelek pošteno plačali. Žal pa se ta poštenost plačila ne prenese naprej. V veliko primerih nekdo, ki je sodeloval pri izdelavi oziroma dobavi izdelka, ni plačan pošteno oziroma so mu bile kratene človekove pravice. Pogosto je ekološki vpliv pri izdelavi izdelka oziroma pridelavi surovine prevelik in se ga navadno niti ne zavedamo. Ker smo globalno povezani pa so to podatki, ki bodo morali biti vse bolj jasno označeni. Vse to so informacije, ki bi nas morale zanimati. Čokolada je le eden od produktov, katere surovina prihaja iz držav v razvoju. Pridobivanje te surovine je v veliko primerih sporno in etnično oporečno. Naloga je namenjena raziskavi ali se ljudje zavedajo, iz kakšnih okoliščin prihajajo surovine za čokolado in ali vedo, kakšen ekološki vpliv ima pridelava surovine za le to. Raziskali smo ali je potrošniku bolj važno, da je izdelek narejen v njegovi državi in tako pokaže vpliv etnocentrizma, ali mu je bolj važno, da je izdelek etično neoporečen. V nalogi smo prikazali tudi vpliv certificiranja čokolade in nujnost le tega.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: etnocentrizem, etika, ekologija, kakav, čokolada, placebo, certifikati, izbira produkta, magistrske naloge
Objavljeno: 07.06.2021; Ogledov: 502; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,77 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh