Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Opis: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2342; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

2.
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Tara Novak, 2017

Opis: Solze sreče. Smeh. Bela obleka. Zaljubljeni pogledi. Poljubi. Zabava. Spomini na ta dan ostanejo za vedno. Fotografije nas vsakič znova popeljejo v čas, ko smo obljubili svoje srce tistemu, ki ga ljubimo. Za njimi stoji fotograf, ki vsako zgodbo posebej, na drugačen način, zaklene v knjigo spominov. Opazovanje fotografij ne pričara le čarobnosti tistih trenutkov, ampak prikaže tudi rahločutno ustvarjalnost fotografa. To opazujejo mnoge generacije več let po srečnem dogodku. Skoraj bi lahko rekli, da se fotografova kreativnost, ki jo je mogoče opazovati na fotografijah, prenaša iz roda v rod. Raziskovanje, kako velik vpliv ima kreativnost na fotografa – podjetnika, je osrednja tema diplomskega dela. Ljudje še vedno kreativnost najprej povezujemo z umetnostjo in literaturo. Vendar je prav tako pomembna v podjetništvu, saj je vsak novi produkt, proces ali storitev rezultat kreativnega razmišljanja podjetnika. Mojo hipotezo, da ima kreativnost velik vpliv na uspeh fotografa – podjetnika, so potrdili poročni fotografi, izsledki analize o zadovoljstvu njihovih strank pa dokazujejo, da fotografi niso le kreativni, temveč tudi uspešni podjetniki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kreativnost, podjetnik, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti
Objavljeno: 09.09.2017; Ogledov: 1905; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

3.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Eveline Morel
Eva Srebernjak, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, samostojni podjetnik, SWOT analiza, finančne analize
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1828; Prenosov: 91
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

4.
Poslovni načrt za podjetje anonimni prijatelj, s. p.
Anja Gorišek, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, samostojni podjetnik, poslovno načrt, konkurenčna cena, inovacije
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1506; Prenosov: 79
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
Poslovni načrt za rast podjetja Euronova, d. o. o.
Luka Hudej, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, SWOT analiza, dinamični podjetnik, mala podjetja
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 1504; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (211,44 KB)

10.
Poslovni načrt Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p.
Iztok Zadnik, 2018

Opis: V želji po oblikovanju lastne poslovne poti se je organizacija dogodkov kot nadaljevanje večletnih osebnih izkušenj s tega področja ponudila kar sama od sebe. Kljub lepemu številu ponudnikov je v Sloveniji še vedno zaznati primanjkljaj res dobrih organizatorjev, ki bi se organizacije dogodkov lotevali z občutkom za naročnika in njegove potrebe in ne zgolj in samo zaradi lastnega interesa po zaslužku in čim večjem dobičku. Pri nas še vedno primanjkuje izvajalcev, ki bi se bili pripravljeni posvetiti organizaciji dogodkov z majhnim številom udeležencev, ljudem s specifičnimi željami oziroma zahtevami, ki jim za ekskluzivno izvedeno storitev strošek ni pomemben. Da so le izpolnjena njihova pričakovanja in pričakovanja njihovih poslovnih partnerjev. Osebna nota res dobrih organizatorjev pa težko pride do izraza pri organizaciji velikih dogodkov, saj je organizacijski zalogaj pri tovrstnih dogodkih res ogromen. Zato se nameravam na poslovni poti osredotočiti na organizacijo manjših in le poslovnih dogodkov. Ob predstavitvi panoge, podjetja in storitve je za to delo kot temelj uspešne poslovne poti nujno predstaviti trenutno stanje na trgu, razvojne možnosti tako panoge kot podjetja, raziskati in predstaviti ključne subjekte pri izvajanju storitve ter poleg natančne predstavitve celotnega poslovnega dela pripraviti in prikazati finančni del tega poslovnega načrta. Predstavljena poslovna ideja predvideva ustanovitev podjetja Organizacija poslovnih dogodkov, Iztok Zadnik s. p. Za ustanovitev niso potrebna velika zagonska sredstva niti posebna oprema. Potrebne so pa določene osebne lastnosti kot npr. komunikativnost, odgovornost, posluh za naročnike, sodelavce, partnerje, dosedanje izkušnje ipd., in kar je najpomembnejše – dobre organizacijske sposobnosti. Poslovni načrt je potrdil, da je ideja dobra, da je trg odprt za nudenje tovrstnih storitev in da se bo ob kakovostnem izvajanju storitev povpraševanje povečevalo in bo tako omogočena postopna, a vztrajna rast gospodarskega subjekta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, samostojni podjetnik, gospodarski subjekt, novo podjetje, organizacija poslovnih dogodkov, investicija
Objavljeno: 19.06.2018; Ogledov: 1679; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh