1. |
2. Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnostiTadej Rozenberger, 2017 Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to
tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve
spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med
podjetji.
Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij
pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces
povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na
stroškovno učinkovitost.
V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo
trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt
brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena.
Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni
izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in
podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana,
potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen.
Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 €
dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za
naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje. Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 4277; Prenosov: 147
Celotno besedilo (2,49 MB) |
3. Omejitve v prehrani sodobnih turistov - tržna niša ali konkurenčna prednost v ponudbi Thermane, d. d.Klavdija Urajnik, 2017 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: turizem, turistična ponudba, dostopni turizem, kulinarika, gostje, omejitve v prehrani, celiakija, intoleranca na mleko, intoleranca na gluten, intoleranca na jajca, diplomsko delo Objavljeno: 21.12.2017; Ogledov: 2541; Prenosov: 126
Celotno besedilo (1,01 MB) |
4. Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencijeNejc Jaklič, 2017 Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji.
V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 4796; Prenosov: 438
Celotno besedilo (1,52 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozilNataša Vukosavljević, 2019 Opis: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil. Konkurenca je na tem področju množična, zato je za podjetje, ki šele vstopa na trg, ključna kakovost storitev in ponudbe, s katero bodo kupci zadovoljni.
Poleg kakovostne ponudbe je za uspešno poslovanje pomembna tudi podjetniška skupina, ki bo zaposlena v podjetju. V začetku je pomembno, da so zaposleni pripravljeni na opravljanje različnih vrst zadolžitev in da med seboj razvijejo uspešno komunikacijo.
Glede na slabo javno podobo trgovin z rabljenimi avtomobili in širše nezaupanje ljudi vanje nameravamo s poslovanjem, opisanim v diplomskem delu, povrniti zaupanje kupcev ob nakupu rabljenih vozil.
V diplomskem delu smo preverili uspešnost poslovne ideje ter definirali ovire, ki se lahko pojavijo na tej poti. Prav tako smo analizirali trg in konkurenco ter opisali tiste poslovne korake, ki so ključnega pomena za uspešno ustanovitev podjetja. S pomočjo finančnih projekcij smo ugotovili, da bo podjetje že prvo leto ustvarjalo dobiček, ki pa bo v 5 letu poslovanja narasel na 50.922 EUR. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, trgovina z rabljenimi avtomobili, konkurenca, ponudba, kupci Objavljeno: 13.07.2019; Ogledov: 2431; Prenosov: 204
Celotno besedilo (1,34 MB) |