Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava turistične razvitosti in promocije v Mariboru in na Ptuju
Vesna Kolarič, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mestni turizem, turistična ponudba, promocija, razvitost, turisti, diplomsko delo
Objavljeno: 20.09.2017; Ogledov: 695; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
Tadej Rozenberger, 2017

Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med podjetji. Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na stroškovno učinkovitost. V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena. Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana, potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen. Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 € dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 896; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

3.
4.
Poslovni načrt za ustanovitev butične turistične agencije
Nejc Jaklič, 2017

Opis: Podjetniški tim je prepoznal priložnost na področju zelenega, trajnostnega in doživljajskega turizma ter se odločil idejo realizirati in zato ustanoviti turistično agencijo EM Tourism. Oblikovana sta bila dva produkta, ki ju bo agencija tržila kot edinstvena, saj bosta prilagojena željam posameznih strank. Agencija se v svojih strategijah, trženjski in marketinški, usmerja na tuje trge, medtem ko se bodo vse aktivnosti in doživetja izvajale v JV Sloveniji. V diplomskem delu sem izdelal poslovni načrt za odprtje butične turistične agencije EM Tourism, ki bo služil kot vodnik pri uresničevanju prepoznane ideje. V poslovnem načrtu sem potrdil domnevo, da obstaja dovolj velik bazen kupcev, ki jih zanimajo naše storitve in da je takšna agencija potrebna, kar predstavlja prvi cilj. Drugi cilj je bil definirati potrebne korake, da bo poslovni načrt služil kot pomoč in vodilo k uresničevanju ideje. Poslovni načrt vsebuje vse potrebne elemente od preverjanja potenciala, definiranja ciljnih skupin do oblikovanja tržnih poti in finančnih projekcij. Skozi poslovni načrt sem prišel do ugotovitve, da je odprtje takšne turistične agencije smotrna odločitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: butična turistična agencija, turizem, tuji trgi, poslovni načrt, prilagojena ponudba
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 1674; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
Tržna analiza in ekonomska upravičenost širitve ponudbe penziona Kobala
Marinka Leban, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, analiza možnosti, destinacijska znamka
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 358; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1014,20 KB)

6.
Življenjska zavarovanja da ali ne?
Gloria Ramona Bukšek, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zavarovanje, življenjska zavarovanja, zastopnik, svetovalec prodaje, polica, ponudba, osebna prodaja
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 261; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

7.
8.
Prepoznavnost koroške kuhinje
Katja Merzdovnik, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, kulturna dediščina, kulinarika, regionalne jedi, diplomsko delo
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 281; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

9.
10.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil
Nataša Vukosavljević, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za ustanovitev podjetja za prodajo in odkup rabljenih vozil. Konkurenca je na tem področju množična, zato je za podjetje, ki šele vstopa na trg, ključna kakovost storitev in ponudbe, s katero bodo kupci zadovoljni. Poleg kakovostne ponudbe je za uspešno poslovanje pomembna tudi podjetniška skupina, ki bo zaposlena v podjetju. V začetku je pomembno, da so zaposleni pripravljeni na opravljanje različnih vrst zadolžitev in da med seboj razvijejo uspešno komunikacijo. Glede na slabo javno podobo trgovin z rabljenimi avtomobili in širše nezaupanje ljudi vanje nameravamo s poslovanjem, opisanim v diplomskem delu, povrniti zaupanje kupcev ob nakupu rabljenih vozil. V diplomskem delu smo preverili uspešnost poslovne ideje ter definirali ovire, ki se lahko pojavijo na tej poti. Prav tako smo analizirali trg in konkurenco ter opisali tiste poslovne korake, ki so ključnega pomena za uspešno ustanovitev podjetja. S pomočjo finančnih projekcij smo ugotovili, da bo podjetje že prvo leto ustvarjalo dobiček, ki pa bo v 5 letu poslovanja narasel na 50.922 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, trgovina z rabljenimi avtomobili, konkurenca, ponudba, kupci
Objavljeno: 13.07.2019; Ogledov: 14; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh