1. Digitalizacija javne uprave na primeru izvajanja e- postopkov na portalu Slovenske poslovne točke : magistrsko deloSimona Podgoršek, 2024, magistrsko delo Opis: Današnjega poslovnega in tudi privatnega življenja si brez digitalizacije ne znamo več predstavljati. Računalniki, telefoni in internet so postali del našega vsakdana. Epidemija Covid-19 leta 2020, nas je ujela povsem nepripravljene. Ustavitev družbenega življenja, zaprtje v domove ter posledično delo od doma in šolanje na daljavo je predstavljalo posebni izziv. Vlada je hitro ukrepala in sprejela ukrepa za okrevanje in spodbujanje gospodarstva. Krovna strategija za digitalno preobrazbo države je dokument Strategija digitalizacije 2030. Doseganje njenih zastavljenih ciljev se na letni bazi meri z Indeksom digitalnega gospodarstva in družbe (DESI). Postavljene cilje in ukrepe uresničuje tako javna uprava kot gospodarstvo. Javna uprava je zelo velika in kompleksna struktura in dela v javno korist, zato je njeno notranje poslovanje in poslovanje navzven toliko bolj pomembno. AJPES je javna agencija, ki med drugim upravlja s Poslovnim registrom Slovenije, kateri vključuje tudi portal SPOT. Pregledali in opisali smo e-storitve, ki so dostopne na portalu. Analizirali smo navade uporabnikov in skozi primere iz prakse poskušali odpravljati napake. Ugotavljali smo, da je še vedno bistveno sodelovanje med uporabniki in referenti ter da je ključnega pomena odprta in jasna komunikacija. Uporabniki so različni, zato so tudi zadovoljstva s storitvami različna. Več različnih dejavnikov pripomore k zadovoljstvu uporabnika ali pa morebitnim pritožbam. Skozi opis in delovanje portala SPOT smo želeli predstaviti in opisati uvajanje digitalizacije v praksi. Ključne besede: javna uprava, digitalizacija, javne agencije, portal SPOT, pritožbe, AJPES, e-storitve Objavljeno v ReVIS: 14.08.2024; Ogledov: 1161; Prenosov: 70
Celotno besedilo (2,72 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. Razvoj spletne aplikacije za filtriranje nepremičninskih oglasov objavljenih v skupini na Facebooku : diplomska nalogaJože Gradišar, 2019, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je predstavljen potek razvoja spletne aplikacije za filtriranje nekategoriziranih oglasov, od snovanja izgleda do same implementacije. V prvem delu je predstavljena problematika in opis zahtev spletne aplikacije, ki bi služila takšnemu namenu. Prav tako so predstavljene tehnologije uporabljene za razvoj aplikacije. V drugem delu je predstavljen razvoj spletne aplikacije, konfiguracije strežnika in objave na splet. Na koncu jedrnato predstavimo delovanje spletne aplikacije in v zaključku predstavimo naše ugotovitve in možnosti za nadgradnjo aplikacije. Ključne besede: Angular ogrodje, spletna aplikacija, razvoj spletnih aplikacij, nepremičninski portal, oglasi, razvoj pajka Objavljeno v ReVIS: 13.11.2019; Ogledov: 4091; Prenosov: 133
Celotno besedilo (5,78 MB) |
6. |
7. Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"Romano Pravdič, 2017, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev).
Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu.
V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu.
Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki.
Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček. Ključne besede: spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge Objavljeno v ReVIS: 30.09.2017; Ogledov: 4747; Prenosov: 187
Celotno besedilo (2,38 MB) |