1. Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."Drenusha Barbatovci, 2017 Opis: POVZETEK
Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore.
Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost.
Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja.
Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 3226; Prenosov: 186 Celotno besedilo (1,64 MB) |
2. Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnostiTadej Rozenberger, 2017 Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to
tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve
spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med
podjetji.
Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij
pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces
povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na
stroškovno učinkovitost.
V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo
trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt
brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena.
Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni
izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in
podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana,
potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen.
Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 €
dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za
naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje. Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 4554; Prenosov: 154 Celotno besedilo (2,49 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |