Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Opis: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 3226; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

2.
Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
Tadej Rozenberger, 2017

Opis: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med podjetji. Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na stroškovno učinkovitost. V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena. Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana, potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen. Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 € dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 4554; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

3.
4.
5.
Analiza poslovanja Danfoss trata, d. o. o.
Patricija Podgorelec, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza poslovanja, finančni kazalniki, računovodski izkazi, poslovna uspešnost
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 3106; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

6.
Poslovni načrt rasti podjetja Infobia, d.o.o.
Sonja Simonič, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt, analiza trga, rast podjetja, podjetje Infobia
Objavljeno: 03.07.2018; Ogledov: 2250; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (995,86 KB)

7.
Načrt rasti podjetja Blok d.o.o.
Lina Jerina, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt, analiza trga, rast podjetja, podjetje Blok
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2253; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (311,36 KB)

8.
Rast in razvoj podjetja Avtoelektrika Bračič
Vesna Bračič, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt, SWOT analiza, rast podjetja, diverzificirana rast, Avtoelektrika Bračič
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2405; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (829,57 KB)

9.
Osebno trenerstvo od poslovnega načrta do ustanovitve samostojnega podjetnika
Anja Švegler, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samostojni podjetnik, osebni trener, fitnes, analiza SWOT, poslovna ideja, podjetništvo
Objavljeno: 05.11.2021; Ogledov: 943; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (793,99 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh