Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativni poslovni model in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Opis: Podjetja za lastno rast in rast posla nenehno potrebujejo nove produkte, da ostanejo zanimiva na trgu. Nekatera to dosežejo s širjenjem ponudbe, nekatera podjetja pa se odločajo za diverzifikacijo svojih produktov. Obravnavano podjetje želi svojo ponudbo razširiti na povsem nov koncept zasnove nastanitvenih enot s trendovskim značajem. Celotno diplomsko delo temelji na poslovnem modelu, kateri nam pomaga razčleniti in natančno določiti vse parametre vključene v ta model in nas vodi skozi devet gradnikov, kateri so opisani in opredeljeni v delu. Namen diplomske naloge je celovit in obširen pregled inovativnega poslovnega modela obravnavane specifične turistične dejavnosti. Z diplomsko nalogo, natančneje anketo, smo dokazili, da so potrošniki in stranke veseli novitet v turizmu. Turizem je ena izmed tistih panog naše države, ki zelo hitro raste. Poleg tega smo tudi dokazali, da smo finančno zmožni obravnavano investicijo v turistični dejavnosti amortizirati v roku petih let. Po pretečenem obdobju bo podjetje najverjetneje poslovalo z dobičkom. Diplomska naloga je še en dokaz več, da se inovativnost v podjetništvu obrestuje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovni model, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideja, podjetništvo
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 1123; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

2.
Analiza in študija izvedljivosti poslovnega modela portala "www.najemi.me"
Romano Pravdič, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje v nastajanju VRP Consulting, d.o.o., ki bo ustanovljeno januarja 2018. Glavni izdelek podjetja bo spletni portal www.najemi.me, ki je trenutno še na razvojni stopnji. Osnovni namen je postati središče za posameznike ali podjetja, ki želijo najeti nek izdelek ali storitev, in za oglaševalce, ki bodo te izdelke ali storitve dajali v najem. Podoben portal na slovenskem trgu že obstaja, a v javnosti ni poznan in ne ponuja vseh možnosti, ki jih bo omogočal novi portal (tj. najem nepremičnin, najem storitev in kategorijo zaposlitev). Da bi preveril možnosti te zamisli, sem se sestal z mnogimi posamezniki in z njimi opravil kratke osebne intervjuje, v katerih sem podrobneje raziskal njihove težave pri pridobivanju ključnih informacij. Prihodnji uporabniki portala bodo tako lahko pridobili vse pomembne informacije o ponudbi izdelkov ali storitev za najem na enem mestu. V diplomskem delu so predstavljene analize panog, v katerih nastopajo konkurenti, ki v zadnjih petih letih kažejo porast števila podjetij in prihodkov. Prav tako je podrobno analizirana panoga, v kateri nastopajo ključni kupci, kjer je razvidno, da je trend najemanja dobrin v porastu. Ključni kupci bodo pravzaprav naročniki, tj. oglaševalci, ki bodo ponujali svoje izdelke ali storitve na portalu. V današnjem času imajo funkcijo dostopanja do spleta pametni telefoni, ki omogočajo iskanje vseh informacij. Največji problem pa še vedno ostaja razumevanje, filtriranje in iskanje ključnih informacij. Prav zato bo največja dodana vrednost novega portala to, da bodo vse pomembne oz. iskane informacije predstavljene v uporabniku prijazni in razumljivi obliki. Ob predpostavki, da se bo plan prodaje uresničil in da bodo predvideni mesečni stroški nespremenjeni, bo podjetje VRP Consulting, d.o.o. že v prvem letu poslovanja ustvarilo dobiček.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletni portal, poslovni model, trženje, oglaševanje, analiza panoge
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1073; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

3.
Inovativni poslovni model za rast podjetja Dines, d. o. o.
Domen Deu, 2017

Opis: Podjetje Dines, d. o. o., je družinsko podjetje z bogato zgodovino. Na organizacijo podjetja je čez leta njegovega obstoja vplivalo mnogo zunanjih dejavnikov, ki so oblikovali podjetje v strukturo, kot je opisana v tem diplomskem delu. Diplomsko delo opisuje podjetje z vidika poslovnega modela, torej miselnega konstrukta, ki opisuje in razlaga delovanje podjetja in njegovega poslovanja. Za nadgradnjo poslovnega modela je treba obstoječe stanje skrbno preučiti in ga umestiti v moderno obdobje, ki bo podjetju omogočalo rast, saj je poslovni svet glede novih pristopov v poslovanju podjetja neusmiljen in zahteva tudi burne spremembe. Za inoviranje sem uporabil BMC oziroma platno poslovnega modela, kjer bom pregledno opisal obstoječi poslovni model in ga tudi kritično ocenil, hkrati bom isto metodo uporabil za inoviranje. Inoviranje poslovnega modela zahteva skrben pregled kot tudi kritično oceno okolja, saj le tako lahko najdemo uspešne rešitve za učinkovitejšo implementacijo sprememb kot tudi implementacijo novosti v sam poslovni proces. Inoviranje vsebuje tudi širši pogled na problem poslovnega modela, zato je v analizo vključen tudi trg širše regije, kot je EU. Glede na to, da podjetje deluje vedno bolj globalno, je takšna odločitev z vidika analize upravičena.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni model, inoviranje, analiza poslovanja, konkurenčna analiza, SWOT-analiza, PEST-analiza.
Objavljeno: 30.09.2017; Ogledov: 1278; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
Poslovni načrt spletne trgovine Huda.si
Domen Avbelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, poslovni model, tržna raziskava, analiza konkurence
Objavljeno: 20.03.2018; Ogledov: 628; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (871,64 KB)

5.
Inovativni poslovni model za rast podjetja LTL d. o. o.
Lina Zobec, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljen inovativni poslovni model za rast podjetja LTL, d. o. o., ki se ukvarja z gostinsko dejavnostjo. Predmet diplomskega dela je inovativni poslovni model za zagotavljanje rasti podjetja LTL, d. o. o. Poslovni model je sestavljen iz inoviranja, kar zahteva uporabo različnih opisnih metod pri merjenju uspešnosti poslovanja podjetja, hkrati pa služi kot osnova za nadaljnjo obravnavo inoviranja. Namen diplomskega dela je s pregledom obstoječega stanja v podjetju in na podlagi raziskav strokovne literature predstaviti ključne aktivnosti za podjetje LTL, d. o. o., ki bi podjetju omogočale rast v prihodnje. Cilj diplomskega dela je predstaviti konkretna dejanja, ki jih mora izvršiti podjetje, da bo lahko dosegalo zadovoljivo rast v prihodnosti. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele, ki se skladno povezujejo v celoto. V prvem delu je predstavljeno podjetje LTL, d. o. o., kjer je opravljen pregled preteklega poslovanja podjetja, kar služi kot osnova za teoretično podlago v drugem delu, kjer je obravnavana rast podjetja na podlagi strokovne literature. V tretjem delu je predstavljen inovativni poslovni model za podjetje LTL, d. o. o. Inovativni poslovni model je pokazal zagotavljanje rasti v obliki diverzificiranja podjetja na način, da svojo ponudbo razširi v smeri franšizinga na nivoju mikro poslovnih enot, ki bodo pripomogle k temu, da se prisotnost in s tem prepoznavnost drugih lokacij izboljša. Podjetje LTL, d. o. o., je zdravo podjetje, ki ima svoje poslovne enote dobro pozicionirane, saj v gostinski dejavnosti na nivoju strežbe pijač lokacija prevladuje nad ponudbo. Podjetje ponuja v svojih poslovnih enotah v centru Ljubljane tudi posebne mešane pijače, ki so priljubljene med mladimi in študenti, vendar je želja po klienteli z večjo kupno močjo prav tako pomembna. Podjetje se bo zato usmerilo v franšizing in s tem zajelo tisti del populacije, ki bo ob plačevanju polne nesubvencionirane cene omogočil investiranje v dodatne mikro enote.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, inoviranje, poslovni model, gostinstvo, franšizing
Objavljeno: 20.12.2018; Ogledov: 313; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh