2.
Načrtovanje rasti podjetja Tikra d. o. o.Goran Barišić, 2016, diplomsko delo
Opis: Moderno poslovanje temelji na hitri odzivnosti podjetja na trg kot tudi na odzivu na družbeno-politično situacijo, ki vpliva na poslovanje vsakega podjetja. Sposobnost hitrega prilagajanja, iznajdljivosti in hitrega učenja so ključni dejavniki za uspeh, tako podjetja kot podjetnika. Rast podjetja je rezultat zavestnega, premišljenega in strateško-taktičnega načrtovanja, ki nastane s pomočjo iskrenih odgovorov podjetnika samemu sebi, brainstorminga s sodelavci kot tudi zunanjega svetovanja. V diplomskem delu obravnavam družbo Tikra d. o. o. in njene možnosti za rast. V diplomskem delu sem na začetku predstavil teoretična izhodišča za rast podjetja, ki sem jih povezal s stanjem podjetja. Izvedene so bile različne analize – od različnih finančnih analiz do analize SWOT, ki prikaže podjetju kje in kaj lahko izboljša v svojem poslovanju. Preko teh analiz ter primerjave z drugimi podjetji sem prišel do zaključka, da ima družba Tikra d. o. o. priložnost za rast, ki jo mora izkoristiti. Podjetje ima znanja, ki so predvsem kemijsko-tehnološka in potrebuje dodatna znanja na področju marketinga, četudi najeta, s katerimi bo poskušalo povečati prepoznavnost produktov podjetja in s tem podjetja. Priporočen način rasti je generična rast in diverzifikacija, saj družba lahko začne eksponentno rasti že s povečanjem prodaje, ker njihove trenutno neizkoriščene proizvodne kapacitete podjetju to omogočajo. Cilj diplomskega dela je poiskati poti do rešitev, s katerimi bo družba lahko ponovno zabeležila rast prodaje.
Ključne besede: poslovni načrt, načrtovanje rasti, generična rast, povečanje prodaje
Objavljeno v ReVIS: 10.08.2017; Ogledov: 3904; Prenosov: 160
Celotno besedilo (1,18 MB)