Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Linkedage - ocena možnosti vstopa na nemški trg
Benjamin Bertoncelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletno orodje, segmentacija, ciljni trgi, pozicioniranje, LinkedAge
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 2530; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
4.
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Simona Krajnc, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, pozicioniranje, management znanja, nova storitev, uporabnik storitve
Objavljeno: 30.03.2018; Ogledov: 2406; Prenosov: 236
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

5.
Trženjski splet in prepoznavnost blagovne znamke SENS
Aida Hasanbegović, 2018

Opis: Smisel blagovne znamke ni samo ustvarjanje dobička v tem trenutku, temveč tudi zagotavljanje prihodnjih donosov. Zasnovana blagovna znamka mora biti praviloma povezana z zasnovo podjetja, poslanstvom, vizijo, zgodbo in filozofijo poslovanja ter načinom razmišljanja, torej s tistim, kar želimo doseči, pa tudi s tistim, kar smo sposobni in zmožni doseči. V modni industriji je blagovna znamka ključnega pomena, saj daje vrednost in prepoznavnost izdelku oziroma storitvi, ko vstopi na trg, ter s tem opozarja konkurente in potrošnike na svojo prisotnost in dejavnost. Ker se modna industrija razvija zelo hitro in predstavlja eno od ključnih gospodarskih panog, je za obstanek na trgu ključnega pomena pravilno trženje modne blagovne znamke. Slovenski trg zasipavajo konkurenčni ponudniki moških oblačil in izdelkov, za katere vsak proizvajalec trdi, da so najboljši. Na trgu so na voljo oblačila nizkega in visokega cenovnega razreda, kar potrošnike zmede, saj se večkrat znajdejo v situaciji, ko ne vedo, za katero znamko se odločiti. Na tem mestu glavno vlogo odigra trženje. Vse je odvisno od tega, kako je izdelek predstavljen in ponujen stranki, da se bo odločila za nakup. V diplomskem delu pod drobnogled vzamemo slovensko modno blagovno znamko Sens. S pomočjo raziskave in notranjih podatkov podjetja ugotovimo, katera je najuspešnejša oblika trženja slovenske blagovne znamke Sens.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, trženjski splet, pozicioniranje, snovanje in graditev, cena, konkurenca.
Objavljeno: 05.04.2018; Ogledov: 3241; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

6.
Repozicioniranje sistema mobilnega plačevanja in skrb za odnose s kupci
Nina Strajnar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Moneta, mobilno plačevanje, pozicioniranje blagovne znamke, CRM, program zvestobe
Objavljeno: 07.04.2018; Ogledov: 2628; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

7.
Trženje blagovne znamke Rokometnega kluba Krim Mercator
Miša Marinček Ribežl, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, pozicioniranje, Rokometni klub Krim Mercator, trženje, sponzorji
Objavljeno: 23.01.2019; Ogledov: 2660; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?
Gašper Rednak, 2019

Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali
Objavljeno: 22.03.2019; Ogledov: 2592; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

9.
Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Gregor Mlinar, 2019

Opis: Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 2076; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

10.
Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamke
Urh Markelj, 2020

Opis: Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu. V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces, d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, percepcija, pozicioniranje, konkurenca, identiteta, deležniki
Objavljeno: 18.09.2020; Ogledov: 1533; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh