1. RAZVOJ VPENJALNE NAPRAVE ZA ROČNO VARJENJE IZDELKA IZ PRAKSEDavid Šeparovič, 2024, ni določena Opis: Diplomska naloga se osredotoča na razvoj vpenjalne naprave za manjše pločevinaste izdelke. Namen diplomske naloge je razvoj vpenjalne naprave in primerjava s stanjem pred in po uporabi vpenjalne naprave. Uporabljene metode vključujejo načrtovanje in razvoj vpenjalne naprave po zastavljenih zahtevah, poenostavitev varjenja, optimizacijo delovnega procesa. Ugotovitve kažejo, da je uporaba vpenjalne naprave izločila napake in dosegla lažjo in hitrejšo izvedbo varjenja izdelka. Ključne besede: vpenjalna naprava, pozicioniranje in vpenjanje pri varjenju, varjenje, 3D model, manjši pločevinasti izdelki Objavljeno v ReVIS: 08.11.2024; Ogledov: 126; Prenosov: 3 Celotno besedilo (3,76 MB) |
2. Laboratoriji za raziskavo življenjskega sloga kot načina za inovacijo in prepoznavanje lokalnih posebnostiMarko Ćućić, 2022, magistrsko delo Opis: Ta študija je preiskava učinkov inovacije izdelkov na lokalne posebnosti znamke Samsung v mednarodnem okolju. Magistrsko delo je strukturirano z uporabo obstoječe literature o inovaciji izdelkov in z vpogledom v kulturne razlike ljudi na različnih območjih. To naj bi pomagalo pridobiti boljši vpogled v ozadje raziskav in dokaze na teh področjih. Kvantitativni pristop je bil sprejet kot metoda za zbiranje primarnih podatkov za raziskavo ugotavljanja odnosa kupcev do inovacije izdelkov. V raziskavi smo spremljali iznajdljivost podjetja, ki ob inovaciji ohranja identiteto svoje blagovne znamke. Ocenjeno je bilo potencialno tveganje za identiteto blagovne znamke in tista tveganja, ki bi lahko bila neizbežna v procesu inovacije. Ključne besede: kulturne razlike, tveganje, pozicioniranje, proces, inovacija. Objavljeno v ReVIS: 11.03.2023; Ogledov: 1040; Prenosov: 24 Celotno besedilo (626,66 KB) |
3. Upravljanje blagovne znamke Aspekt d.o.o.Miha Vidic, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu je predstavljeno malo družinsko podjetje Aspekt, d. o. o., ki se ukvarja z varstvom pri delu, požarno varnostjo in raznimi usposabljanji.
Ker bi v podjetju radi naredili korak naprej in ga imajo stranke rade, smo naredili raziskavo na področju njegove blagovne znamke. Dobro izdelana blagovna znamka namreč lahko podjetju da tisto dodano vrednost, ki bo podjetje naredilo uspešnejše od konkurence in mu dalo tudi večjo prepoznavnost na trgu.
V diplomskem delu smo raziskali, koliko je podjetje delalo na upravljanju blagovne znamke do sedaj. Nato smo s pomočjo raziskav in teoretičnih izhodišč podali smernice za nadaljnjo grajenje njegove blagovne znamke. Ključne besede: Blagovna znamka, pozicioniranje, percepcija, tržna znamka, upravljanje. Objavljeno v ReVIS: 24.01.2023; Ogledov: 1059; Prenosov: 58 Celotno besedilo (957,13 KB) |
4. Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trguMaks Bandelli, 2021, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb. Ključne besede: olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja. Objavljeno v ReVIS: 27.10.2021; Ogledov: 2023; Prenosov: 86 Celotno besedilo (2,12 MB) |
5. Prenova blagovne znamke in repozicioniranje podjetja KB1909 : diplomska nalogaFrancesca Iancig, 2020, diplomsko delo Opis: Danes igrajo znamke bistveno vlogo pri zagotavljanju kakovosti, doslednosti in zaupanja do
organizacije. Zanje je značilen nek življenjski ciklus, saj znamka ali njene vsebine lahko niso
več v skladu z zahtevami trga, izgubijo pomen v očeh ključnih deležnikov, nagovarjajo napačno
ciljno skupino in niso v skladu z želenim pozicioniranjem znamke. Pojavi se torej potreba po
njihovi prenovi. Pri tem pa ne gre le za izboljšanje imena ali logotipa, temveč za veliko bolj
zapleteni proces, ki predvideva preučevanje zgodovine, poslanstva, vizije, vrednot, osebnosti
in drugih elementov organizacije.
Namen diplomske naloge je proučiti ali lahko prenovljena znamka KB1909 najbolje predstavlja
identiteto organizacije. Prav tako smo se osredotočili na analizi dinamik, ki so privedle do
prenove. Prvi del diplomske naloge temelji na analizi sekundarnih virov in je namenjen
opredeljevanju ključnih pojmov, kot so organizacijsko komuniciranje, znamka, znamčenje in
prenova znamke. Za izvedbo empiričnega dela naloge pa smo uporabili strategijo kvalitativne
raziskave študije primera. Razdelili smo ga na dve fazi: pridobivanje informacij o podjetju
KB1909 z analizo že obstoječih dokumentov ter izvajanje raziskovalnih intervjujev s
predstavniki in sodelavci organizacije. Posluževali smo se namenskega vzorčenja in pri izbiri
enote predvsem izpostavili informiranost posameznika o preučevani tematiki. Glede na
organizacijsko strukturo družbe smo poleg vodstva intervjuvali še tri zunanje izvajalce,
predvsem iz področja kreative za pridobitev čim bolj holistične slike primera.
Glede na preučeno literaturo in prepletanje z empiričnim delom, lahko povzamemo, da
predstavlja za družbo KB1909 proces prenove znamke nek ključni mejnik, ki bo sovpadal z
začetkom nove faze. Na tak način bo mogoče pričakovati postopno izboljšanje ugleda znamke
v očeh ključnih deležnikov ter ostalimi notranjimi in zunanjimi javnostmi. Prav tako, bo z
nadaljnjim raziskovanjem in spremljanjem rezultatov preko procesa vrednotenja možno
preveriti ali je identiteta organizacije v skladu z želenim pozicioniranjem in novo identiteto
blagovne znamke. Ključne besede: znamčenje, prenova, pozicioniranje, deležniki, KB1909, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 13.08.2021; Ogledov: 1195; Prenosov: 99 Celotno besedilo (3,13 MB) |
6. |
7. Graditev želene pozicije in percepcije mikropodjetja Avaces, d.o.o., s pomočjo znamkeUrh Markelj, 2020, diplomsko delo Opis: Graditev želene pozicije in percepcije na trgu je zelo pomemben dejavnik vsakega podjetja. Eden izmed načinov, kako lahko zgradimo želeno pozicijo in percepcijo, je s pomočjo znamke. Iskanje povratnih informacij je v današnjem poslovnem svetu postalo stalnica, saj tako zagotovimo retrospektivo. Pomembno je, da se s končnimi kupci ujamemo na poti zadovoljevanja njihovih potreb, tako otipljivih kot neotipljivih. Blagovna znamka je ena izmed tistih stvari, ki jo mora podjetje dolgoročno negovati – to pomeni, da jo živi. Živeti z blagovno znamko pomeni dejanja in komuniciranje enakih stvari. Živimo v času neomejene izbire, zato se blagovne znamke soočajo z izzivi prekomerne ponudbe in dokazovanjem vrednosti. Vprašanje, ki si ga zastavljamo pri pozicioniranju znamke, je, kam se bomo umestili na percepcijskem zemljevidu.
V diplomskem delu raziščemo, kako stranke zaznavajo proučevano mikropodjetje Avaces,
d. o. o., ter kako zgraditi želeno pozicijo s pomočjo znamke. V zadnjem delu naloge v ta namen podamo smernice za nadaljnje znamčenje podjetja. Ključne besede: blagovna znamka, percepcija, pozicioniranje, konkurenca, identiteta, deležniki Objavljeno v ReVIS: 18.09.2020; Ogledov: 2030; Prenosov: 156 Celotno besedilo (1,84 MB) |
8. Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranjaGregor Mlinar, 2019, magistrsko delo Opis: Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke.
V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev. Ključne besede: strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija Objavljeno v ReVIS: 02.10.2019; Ogledov: 2618; Prenosov: 131 Celotno besedilo (1,68 MB) |
9. Kako približati blagovno znamko Paziname kupcu?Gašper Rednak, 2019, diplomsko delo Opis: Marketing je zelo pomemben dejavnik, ki pripomore k uspehu podjetja, predvsem pa k njegovi prepoznavnosti. V današnjem času se poslovno okolje nenehno spreminja, predvsem na področju marketinga, zato je pomembno, da so podjetja fleksibilna in se jim znajo prilagajati, saj lahko le tako preživijo oziroma obstanejo na trgu. V diplomskem delu skušamo na trgu pozicionirati družinsko podjetje Rednak, ki je bilo ustanovljeno leta 1978 in je letos obeležilo 40 let obstoja. To skušamo doseči s pomočjo marketinškega spleta 7P in raziskave med zaposlenimi, obstoječimi strankami ter potencialnimi odjemalci. Cilj diplomskega dela je pripraviti predloge, kako približati blagovno znamko Paziname kupcu. Ena izmed ključnih nalog raziskave je ugotoviti, kateri so najbolj učinkoviti tržnokomunikacijski kanali v podjetju. Na koncu ugotovimo, da je zaenkrat najbolj učinkovit tržnokomunikacijski kanal Facebook, ki mu podjetje posveča veliko pozornosti, učinkovita pa je tudi prenovljena spletna stran podjetja, ki nudi boljši pregled nad ponudbo kot predhodna. Menimo, da bo moralo podjetje marketingu nameniti še več pozornosti kot do sedaj in tako izboljšati prepoznavnost blagovne znamke Paziname. Ključne besede: marketing, pozicioniranje, marketinški splet, blagovna znamka, komunikacijski kanali Objavljeno v ReVIS: 22.03.2019; Ogledov: 3321; Prenosov: 142 Celotno besedilo (1,37 MB) |
10. |