Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
Mariša Šifrar, 2019

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma. Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju. Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki.
Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 358; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Iskanje rezervnih delov s pomočjo QR kode
Maja Zoran, 2019

Opis: QR koda je znana že vrsto let, razširila in uporabljati pa se je začela bolj intenzivno zadnjih nekaj let. Na razvoj je vplivala vedno večja prisotnost pametnih telefonov med uporabniki ter uporaba novih orodij. QR koda je pomagala premagati razkorak med tiskanimi in digitalnimi mediji. Na začetku magistrske naloge so predstavljene teoretične osnove – splošno o črtnih kodah ter podrobno opisana ena od vrst črtne kode – QR koda. V nadaljevanju je predstavljena uvedba in uporaba QR kode v izbranem proizvodnem podjetju. Na koncu magistrske naloge sem na podlagi rezultatov učinkovitosti uvedbe QR kode v proizvodnjem podjetju rešitev ocenila kot pozitivno. Cilj magistrske naloge je bil bolje spoznati pojem QR koda, njeno delovanje in uporabo. Rezultati so pokazali, da je pravilna in natančno načrtovana QR koda lahko zelo uporabna. Pri tem moramo upoštevati, da moramo okolico seznaniti z njimi ter jim predstaviti njihovo uporabo in prednosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: črtna koda, QR koda, uporaba, uporaba v podjetju, prednosti, slabosti
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 474; Prenosov: 0

4.
Ovire pri izvajanju in prednosti izvajanja paliativne oskrbe
Darinka Kotnik, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: paliativna oskrba, prednosti izvajanja, ovire, zdravstveni delavci
Objavljeno: 27.01.2020; Ogledov: 204; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (648,82 KB)

5.
Načrtovanje rasti podjetja Harvey Norman Trading d. o. o.
Marko Demir, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Harvey Norman trading d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2000. Podjetje prihaja iz Avstralije, prvo poslovalnico pa je leta 2000 zgradilo prav v Ljubljani. Gre za podjetje, ki se ukvarja tako z maloprodajo kot veleprodajo. Večino prihodka podjetje ustvari z maloprodajo pohištva, spalnic, bele tehnike, zabavne elektronike in kuhinj, v tem vrstnem redu po obsegu prodaje. Dandanes je za rast podjetja potrebno konstantno prilagajanje glede na trg in konkurenco. Z neprestanim iskanjem novih pristopov in rešitev lahko doseže veliko konkurenčno prednost. Namen diplomskega dela je bil izdelati načrt za rast podjetja in pred tem analizirati trenutno stanje podjetja Harvey Norman trading d. o. o., poleg tega pa definirati, kateri način rasti je primeren za podjetje. Na osnovi analize sedanjega in projekcije načrtovanega poslovanja smo ugotovili, da je generična rast podjetja optimalna izbira. Z analizo računovodskih izkazov sem ugotovil, da podjetje uspeva in raste vsako leto. S finančnimi kazalniki sem potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo generično rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in posluje z dobičkom. Podjetje Harvey Norman trading d. o. o. ima potencial za rast in razvoj ter vse možnosti za uspeh in uresničitev svojih ciljev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Rast podjetja, konkurenčne prednosti, analiza delovnih postopkov, dejavnosti v organizaciji, prodaja.
Objavljeno: 13.02.2020; Ogledov: 204; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (1,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh