Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke Mavi
Peter Golob, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opredeljen vpliv blagovne znamke na odločitve kupcev glede odnosa do izdelka ali storitve in glede nakupa izdelka ali storitve. Predstavljeni bodo osnovni pristopi za razvoj novega izdelka ter strategijo znamke MAVI. Na začetku je predstavljeno podjetje MAVI, d. o. o., ki se ukvarja s prodajo programov za vodovod, sanitarno opremo, ogrevanje ter prezračevanje različnih blagovnih znamk drugih proizvajalcev. V nadaljevanju je predstavljen pojem blagovne znamke, njena vloga in pomen ter upravljanje in zaščita blagovne znamke. V empiričnem delu naloge je na osnovi anketnega vprašalnika predstavljena raziskava o smiselnosti razširitve lastne blagovne znamke. Raziskava bo opravljena na vzorcu kupcev – inštalaterjev ter kupcev – končnih uporabnikov. Inštalaterji so pomembni, saj imajo neposredni stik z naročnikom kot izvajalec, monter.
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, lastna blagovna znamka MAVI, trženje, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2022; Ogledov: 792; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (740,57 KB)

4.
Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije Seeds
Jerca Koren, 2021, diplomsko delo

Opis: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost. Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij.
Ključne besede: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje.
Objavljeno v ReVIS: 07.12.2021; Ogledov: 1060; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

5.
6.
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o. : magistrska naloga
Klementina Sivka, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, potrošnik, management znanja, jeans
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 889; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak : magistrska naloga
Andreja Bergant, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 28.10.2021; Ogledov: 1221; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

8.
9.
Upravljanje kickboxing dogodkov v Sloveniji : diplomska naloga visokošolskega univerzitetnega študijskega programa prve stopnje
Ivo Vodopivec, 2015, diplomsko delo

Opis: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing. Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji, Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno, Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični izvedbi športnega dogodka. Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije? Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket, drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Ključne besede: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 29.07.2021; Ogledov: 917; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 1.04 sek.
Na vrh