1. |
2. |
3. Smiselnost razširitve uporabe lastne, že uveljavljene znamke MaviPeter Golob, 2022, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi je opredeljen vpliv blagovne znamke na odločitve kupcev glede odnosa do izdelka ali storitve in glede nakupa izdelka ali storitve. Predstavljeni bodo osnovni pristopi za razvoj novega izdelka ter strategijo znamke MAVI.
Na začetku je predstavljeno podjetje MAVI, d. o. o., ki se ukvarja s prodajo programov za vodovod, sanitarno opremo, ogrevanje ter prezračevanje različnih blagovnih znamk drugih proizvajalcev. V nadaljevanju je predstavljen pojem blagovne znamke, njena vloga in pomen ter upravljanje in zaščita blagovne znamke.
V empiričnem delu naloge je na osnovi anketnega vprašalnika predstavljena raziskava o smiselnosti razširitve lastne blagovne znamke. Raziskava bo opravljena na vzorcu kupcev – inštalaterjev ter kupcev – končnih uporabnikov. Inštalaterji so pomembni, saj imajo neposredni stik z naročnikom kot izvajalec, monter. Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, lastna blagovna znamka MAVI, trženje, raziskava. Objavljeno v ReVIS: 13.06.2022; Ogledov: 792; Prenosov: 43
Celotno besedilo (740,57 KB) |
4. Uporaba družbenih omrežij za povečanje prepoznavnosti nevladne organizacije SeedsJerca Koren, 2021, diplomsko delo Opis: Nevladne organizacije (v nadaljevanju NVO), predvsem manjše, v vsakdanjem življenju le redko najdejo sredstva in čas za sledenje razvoju digitalnega marketinga. Predvidevamo, da bi boljše poznavanje digitalnega marketinga NVO prineslo večjo prepoznavnost.
Namen diplomskega dela je, da spoznamo teoretične osnove marketinga in marketinškega spleta, da spoznamo, kako so v teoriji opisani digitalni marketing, začetki in razvoj digitalnega marketinga, kateri so štirje najbolj poznani digitalni komunikacijski kanali in štiri najpomembnejša družbena omrežja, ki lahko služijo za izboljšanje prepoznavnosti NVO. Prav tako bomo analizirali največje NVO in njihovo prisotnost na družbenih omrežjih. V praktičnem delu bomo predstavili obstoječe marketinške prijeme islandske NVO SEEDS in s pomočjo treh izvedenih raziskav zaključili delo s priporočili za povečanje njihove prepoznavnosti s pomočjo družbenih omrežij. Ključne besede: Digitalni marketing, družbena omrežja, prepoznavnost, nevladna organizacija, okolje. Objavljeno v ReVIS: 07.12.2021; Ogledov: 1060; Prenosov: 75
Celotno besedilo (1,48 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Upravljanje kickboxing dogodkov v Sloveniji : diplomska naloga visokošolskega univerzitetnega študijskega programa prve stopnjeIvo Vodopivec, 2015, diplomsko delo Opis: Amaterski šport je v primerjavi s profesionalnim v nezavidljivem položaju. Velika večina dela
je opravljenega na prostovoljni bazi, kadri so velikokrat manj strokovno izobraženi, imajo
časovne omejitve, ker so zaposleni drugje, kar pa se seveda pozna tudi pri trženju in
prepoznavnosti določene športne panoge, ne pa nujno tudi pri športnih dosežkih. Ta problem
se še izraziteje kaže pri medijsko manj izpostavljenih športih, med katerimi je tudi kickboxing.
Raziskava se ukvarja s problematiko kickboxinga in njegove krovne organizacije v Sloveniji,
Kickboxing zveze Slovenije. Poudarek je predvsem na predstavitvi kickboxinga na splošno,
Kickboxing zveze Slovenije, prepoznavnosti, načinu obveščanju, sami organizaciji in tehnični
izvedbi športnega dogodka.
Glavno raziskovalno vprašanje je: Kakšna je učinkovita organizacija športnega dogodka na
primeru kickboxinga? Poleg glavnega raziskovalnega vprašanja imamo še tri dodatna
vprašanja: Kolikšna je najprimernejša cena za vstopnico za ogled kickboxing dogodka? Kateri
so najpomembnejši kanali za obveščanje o takih dogodkih? Kako povečati prepoznavnost
kickboxinga in Kickboxing zveze Slovenije?
Glede na tematiko smo se odločili za kvantitativni pristop k raziskavi. Po preučitvi
razpoložljivih virov smo postavili šest hipotez, na katere smo dobili odgovore s pomočjo dveh
anketnih vprašalnikov. Prvi zajema 200 naključnih anketirancev s pomočjo spletnih anket,
drugi pa 200 anketirancev znotraj Kickboxing zveze Slovenije. Anketi se med seboj le delno
razlikujeta, se pa dopolnjujeta. Vsaka anketa ima po 11 vprašanj, saj smo želeli čim bolj
natančno odgovoriti na zastavljena vprašanja. Pri tem smo sledili načelu, da so vprašanja čim
jasnejša in nedvoumna ter da samo anketiranje anketirancem ne vzame preveč časa, da so lahko
pri izpolnjevanju anket maksimalno zbrani.
Ključne besede: športni dogodki, organizacija, kickboxing, obveščanje, prepoznavnost, tehnična izvedba, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 29.07.2021; Ogledov: 917; Prenosov: 61
Celotno besedilo (1,27 MB) |
10. |