Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vedenje potrošnikov, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, medorganizacijski trgiObjavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 3656; Prenosov: 124 Celotno besedilo (925,12 KB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovne znamke, trženje, znamčenje, znamka mesta, prepoznavnost, magistrsko deloObjavljeno: 14.11.2018; Ogledov: 3134; Prenosov: 157 Celotno besedilo (2,42 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženjeObjavljeno: 17.09.2020; Ogledov: 1555; Prenosov: 99 Celotno besedilo (1,39 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovna znamka, upravljanje blagovne znamke, prepoznavnost blagovne znamke, CocktaObjavljeno: 18.09.2020; Ogledov: 1944; Prenosov: 133 Celotno besedilo (1,16 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: analiza trga, pozicioniranost, prepoznavnost blagovne znamke, blagovna znamka, cocktaObjavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 1295; Prenosov: 90 Celotno besedilo (667,54 KB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, ustvarjanje blagovne znamke, analiza trga, Gorenjka, čokolada, čokolada GorenjkaObjavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1119; Prenosov: 113 Celotno besedilo (916,24 KB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženjeObjavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 905; Prenosov: 65 Celotno besedilo (1,33 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko deloObjavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 1024; Prenosov: 81 Celotno besedilo (1,32 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, I feel Slovenia, turistične storitve, magistrsko deloObjavljeno: 02.09.2022; Ogledov: 627; Prenosov: 57 Celotno besedilo (1,24 MB)