Ključne besede: blagovne znamke, kozmetična industrija, prepoznavnost, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 10.10.2024; Ogledov: 253; Prenosov: 11 Celotno besedilo (1,33 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, vizualno komuniciranje, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 03.10.2024; Ogledov: 329; Prenosov: 46 Celotno besedilo (1,80 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, I feel Slovenia, turistične storitve, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 02.09.2022; Ogledov: 1062; Prenosov: 63 Celotno besedilo (1,24 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 28.10.2021; Ogledov: 1648; Prenosov: 97 Celotno besedilo (1,32 MB)
Ključne besede: strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženjeObjavljeno v ReVIS: 18.10.2021; Ogledov: 1468; Prenosov: 75 Celotno besedilo (1,33 MB)
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, ustvarjanje blagovne znamke, analiza trga, Gorenjka, čokolada, čokolada GorenjkaObjavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1663; Prenosov: 118 Celotno besedilo (916,24 KB)
Ključne besede: analiza trga, pozicioniranost, prepoznavnost blagovne znamke, blagovna znamka, cocktaObjavljeno v ReVIS: 09.12.2020; Ogledov: 1811; Prenosov: 94 Celotno besedilo (667,54 KB)
Ključne besede: blagovna znamka, upravljanje blagovne znamke, prepoznavnost blagovne znamke, CocktaObjavljeno v ReVIS: 18.09.2020; Ogledov: 2953; Prenosov: 146 Celotno besedilo (1,16 MB)
Ključne besede: strategija trženja, blagovna znamka, prepoznavnost blagovne znamke, management znanja, trženjeObjavljeno v ReVIS: 17.09.2020; Ogledov: 2254; Prenosov: 106 Celotno besedilo (1,39 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, trženje, znamčenje, znamka mesta, prepoznavnost, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 14.11.2018; Ogledov: 4310; Prenosov: 164 Celotno besedilo (2,42 MB)