1. Proces rezervacij oskrbe starostnikov na domu : magistrska nalogaTomaž Nemanič, 2024, magistrsko delo Opis: Pričujoča magistrska naloga se osredotoča na proces prijave starostnika oziroma oskrbovanca
za oskrbo na domu. Predvsem obravnava proces rezervacije termina za posamezno storitev in
ob tem predstavlja kritično presojo ter mišljenje starostnikov in zdravstvenih delavcev z vidika
tako rezervacij termina oskrbe kot tudi načina oskrbe na domu. Predstavljen je osnovni proces,
ki omogoča starostniku možnost rezervacij terminov oskrbe in vpogled v evidenco njegovega
zdravstvenega stanja. Izboljšavo procesa predstavlja online zdravljenje. Namen je zadovoljiti
ciljno skupino oskrbovancev, ki storitev potrebujejo, in zdravstvenega osebja, ki storitev oskrbe
nudijo in vodijo evidenco zdravstvenega stanja oskrbovanca. Ključne besede: oskrba, procesi, starostnik, zdravstveni delavec, naročanje Objavljeno v ReVIS: 29.08.2024; Ogledov: 183; Prenosov: 4 Celotno besedilo (4,28 MB) |
2. Vpliv umetne inteligence na izboljšanje procesov v organizacijah : magistrska nalogaKatja Bregar, 2024, magistrsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, vpliv, organizacija, obvladovanje procesov, delovni procesi, implementacija umetne inteligence, etični vidik, učinkovitost, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 22.07.2024; Ogledov: 224; Prenosov: 15 Celotno besedilo (1,66 MB) |
3. Pravne, tehnološke in politične razsežnosti e-volitev in e-demokracije : magistrsko deloMatija Zidarević, 2024, magistrsko delo Opis: Demokracija je družbenopolitična ureditev, ki je prisotna že od obdobja antike. V luči družbenih sprememb skozi zgodovino tehnoloških inovacij in napredka, ki je bil sploh v bližnji preteklosti eksponenten, me je zanimalo, kako z novimi informacijskimi tehnologijami lahko oplemenitimo demokratične procese, ki so bili sicer tekom svojega obstoja priča maloštevilnim drastičnim spremembam. V tem prepletu klasičnega z novim sem iskal ugotovitve, kako nove tehnologije s poudarkom na svetovnem spletu lahko vplivajo na procese, ki sestavljajo moderno demokracijo – z volitvami v ospredju, ter kakšni so izzivi in težave, ki se pri tem pojavljajo in jih je treba nasloviti. Namen magistrskega dela je osvetliti trenutno stanje in skozi pravne okvire posameznih držav, stanje tehnološke infrastrukture in razvitosti, politične ureditve ter družbene klime priti do dognanj, na katerih področjih in v kakšnem obsegu bi lahko vzpostavili sistem e-volitev in e demokracije. S pomočjo primerjalnopravne metode in empiričnih izkustev v obliki praktičnih primerov uporabe in teoretičnih analiz bom iskal rezultate, ali je globalno gledano celostna implementacija že smiselna in izvedljiva, in argumente, ki bodo govorili tako v prid kot tudi proti klasični demokratični ureditvi in njeni sodobnejši e-različici. Magistrsko delo predstavlja skupek razmišljanj in aktualnega stanja na relevantnih področjih ter iztočnico za nadaljnji razmislek in raziskovanje. Ključne besede: e-volitve, e-demokracija, internetno glasovanje, participativna demokracija, volilna udeležba, varnost, transparentnost, informacijska tehnologija, demokratični procesi Objavljeno v ReVIS: 25.03.2024; Ogledov: 504; Prenosov: 11 Celotno besedilo (997,76 KB) |
4. Izboljšanje in optimizacija upravljanja IT-storitev v srednje veliki organizaciji z vpeljavo ITSM orodja : magistrska nalogaGašper Robida, 2023, magistrsko delo Opis: Upravljanje storitev informacijske tehnologije je ključno za učinkovito zagotavljanje informacijskih tehnologij v organizacijah in za dosego poslovnih ciljev. Prinaša prednosti, kot so izboljšana produktivnost, zmanjšanje časov nedelovanja sistemov, večje zadovoljstvo uporabnikov in večja varnost informacijskih sistemov, ter omogoča boljšo usklajenost med informacijsko tehnologijo in poslovnimi potrebami organizacije. Vpeljava ustreznega orodja za upravljanje storitev informacijske tehnologije je za organizacije zelo velikega pomena, saj omogoča avtomatizacijo in optimizacijo procesov ter celovit vpogled v delovanje storitev informacijske tehnologije. Pravilna implementacija orodja ITSM omogoča boljšo sledljivost, nadzor in obvladovanje storitev informacijske tehnologije, kar vodi k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju tveganj in izboljšanju poslovnih rezultatov organizacije. Ključne besede: informacijska tehnologija, upravljanje storitev, ITSM, ITIL, procesi, zahtevki, incidenti, Jira Objavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 676; Prenosov: 33 Celotno besedilo (1,76 MB) |
5. Postavitev varnostno operativnega centra z brezplačnimi orodji : magistrska nalogaMatic Kuhelj, 2023, magistrsko delo Opis: S količino povezanih naprav na svetovni splet se pojavlja tudi potreba po zavarovanju sistemov pred kibernetskimi napadi, pri čemer nam pomagajo dobri procesi, strokovnost zaposlenih ter tudi orodja, ki so lahko brezplačna. Magistrska naloga opisuje in preučuje različne vidike zavarovanja organizacije z uporabo brezplačnih orodij in je razdeljena na teoretični del, kjer sem izvedel analizo strokovne literature, se nadaljuje na tehnični del, kjer predstavim nekatera brezplačna orodja ter potrdim teoretični in praktični del z izvedbo intervjujev z osebami, ki so se in se še vedno srečujejo z uporabo brezplačnih orodij. Ključne besede: kibernetska varnost, varnostno operativni center, procesi, Elastic, kibernetski napadi, varovanje informacij, brezplačna orodja Objavljeno v ReVIS: 13.11.2023; Ogledov: 811; Prenosov: 24 Celotno besedilo (5,73 MB) |
6. |
7. |
8. Prenova procesa javne objave neplačnikov davkov Finančne uprave Republike Slovenije : magistrska nalogaMatjaž Tome, 2022, magistrsko delo Opis: Neprestan razvoj informacijsko komunikacijskih tehnologij ter gradnja sodobnih rešitev vedno
znova vzpodbujata tehnološki kader k snovanju novih rešitev. Na tem področju tudi državni
organi ter javna uprava niso izjema ter se vse pogosteje lotevajo izzivov prenove informacijskih
rešitev, med njimi je tudi Finančna Uprava Republike Slovenije. Zavedanje o slabostih
obstoječih rešitev ter neprestani razvoj informacijskih rešitev sta Finančno upravo Republike
Slovenije silila v odločitev o sprejemu izziva prenove delovnega procesa na področju priprave
ter objave nepredlagateljev obrazcev REK ter neplačnikov davkov. S pravilnim pristopom ter
uporabo specifičnih znanj je Finančna uprava Republike Slovenije dokazala, da je prenova
procesov s pomočjo sodobnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij ena izmed boljših
možnih odločitev organizacije. Ključne besede: izmenjave podatkov, G2G, Finančna uprava Republike Slovenije, neplačniki davkov, poslovni procesi, optimizacija procesa, prenova storitev Objavljeno v ReVIS: 16.12.2022; Ogledov: 1131; Prenosov: 88 Celotno besedilo (2,29 MB) |
9. |
10. |