Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Spletna trgovina
Sabina Jenko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno: 21.04.2020; Ogledov: 890; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
Učinkovito prepričevanje v prodaji
Karmen Lavbič, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učinkovito prepričevanje, prodaja, kupci, prodajalci, svetovalci
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 326; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

6.
Spletna trgovina
Sabina Jenko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno: 25.05.2021; Ogledov: 303; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

7.
Pomembnost prvega vtisa za kupca
Damjana Kosmač, 2017

Opis: Prodaja blaga in storitev se je v zadnjih letih močno spremenila. V letih se je na trgu razvilo veliko ponudnikov blaga in storitev, med katerimi lahko potrošniki izbirajo. Zaradi močne konkurence na trgu je ponudnikom postalo pomembno, da kupcem ponudijo nekaj več. Več kot le dobro ceno in kvaliteto. S kupcem se trudijo stkati dolgotrajen odnos, saj bodo le na ta način preprečili, da bi potrošnik ob naslednjem nakupu odšel k konkurenci. Pri prodaji je pomemben vsak korak prodajnega postopka, še najbolj pa je pomemben prvi vtis poslovalnice in prodajnega osebja. Prvi vtis je pomemben tako na poslovnem področju kot tudi v zasebnem življenju, saj ga je vedno težko spremeniti. Raziskave so namreč pokazale, da si prvi vtis o nekom ustvarimo v prvih sekundah, ko ga spoznamo, in ta vtis vpliva na to, ali ga želimo bolje spoznati ali ne. Potrošnikom je všeč, če je prodajno osebje vizualno urejeno, izobraženo, prijazno ter predano svojemu delu. Poleg prodajnega osebja pa jim je pomembna tudi zunanja in notranja urejenost prodajalne. Zunanjost je tista, ki komunicira s potrošniki, da sploh vstopijo v poslovalnico, notranjost pa mora biti načrtno urejena, saj mora biti oblikovana tako, da pritegne pozornost kupca in ga opogumlja, da se začne zanimati za razstavljene izdelke. Cilj diplomske naloge je ugotovili, v koliko je kupcem pomemben prvi vtis, ki ga ustvarita prodajalec in prodajalno mesto ter kolikšno vlogo ima urejenost prodajalcev in prodajalne pri njihovem nakupnem odločanju. To smo z izvedeno raziskavo tudi ugotovili. Rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, da je kupcem pomemben pozdrav ter urejenost prodajalca in prodajalne, ter da na nakupno odločanje najbolj vpliva nevljudnost prodajalca ter slab prvi vtis.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prodajalci, potrošniki, prvi vtis, prodajni postopki, prodajni prostori, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 150; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (857,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh