Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kompetence prodajalca motornih vozil : diplomsko delo
Din Beriša, diplomsko delo

Opis: Sodobno poslovno okolje, v katerem je tudi trgovina z motornimi vozili, že samo po sebi zahteva sprotno prilagajanje, da bi ostalo konkurenčno. V zadnjem času je bilo poleg hitrega tehnološkega razvoja izpostavljeno tudi posledicam epidemije covida-19, zaostrenim mednarodnim odnosom in posledično motnjam v proizvodnji in logistiki. Vse to vpliva na uspešnost poslovanja. V takem okolju so zelo pomembni zaposleni, v našem primeru prodajalci motornih vozil, ki na tem zahtevnem trgu s svojim znanjem in kompetencami lahko zagotovijo konkurenčnost. Poleg osnovne izobrazbe, ki nudi temeljna znanja, je v panogi prodaje motornih vozil temeljnega pomena dodatno usposabljanje, ki zaposlenim omogoča poznavanje blaga in s tem tudi možnosti za njegovo uspešno prodajo. Samo znanje ne zadostuje, tu so predvsem kompetence kot skupek znanj, prepričanj, lastnosti, stališč, vrednot, ki zagotavljajo potrebne pogoje za uspešno opravljanje poklica prodajalec motornih vozil. Z metodami deskripcije, kompilacije in komparacije javno dostopnih virov ter z izvedbo intervjujev smo opredelili pomen kompetenc prodajalca motornih vozil in oblikovali nabor kompetenc, ki so pri izvajanju te dejavnosti pomembne za uspešno doseganje zastavljenih ciljev. Kombinacija znanj, dodatnih usposabljanj in kompetenc pomeni okvir uspešnega prodajalca. Pri tem ima odločilno vlogo kadrovski menedžment v podjetju.
Ključne besede: prodajalci, motorna vozila, kompetence, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 364; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

2.
Pomembnost prvega vtisa za kupca : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
Damjana Kosmač, 2017, diplomsko delo

Opis: Prodaja blaga in storitev se je v zadnjih letih močno spremenila. V letih se je na trgu razvilo veliko ponudnikov blaga in storitev, med katerimi lahko potrošniki izbirajo. Zaradi močne konkurence na trgu je ponudnikom postalo pomembno, da kupcem ponudijo nekaj več. Več kot le dobro ceno in kvaliteto. S kupcem se trudijo stkati dolgotrajen odnos, saj bodo le na ta način preprečili, da bi potrošnik ob naslednjem nakupu odšel k konkurenci. Pri prodaji je pomemben vsak korak prodajnega postopka, še najbolj pa je pomemben prvi vtis poslovalnice in prodajnega osebja. Prvi vtis je pomemben tako na poslovnem področju kot tudi v zasebnem življenju, saj ga je vedno težko spremeniti. Raziskave so namreč pokazale, da si prvi vtis o nekom ustvarimo v prvih sekundah, ko ga spoznamo, in ta vtis vpliva na to, ali ga želimo bolje spoznati ali ne. Potrošnikom je všeč, če je prodajno osebje vizualno urejeno, izobraženo, prijazno ter predano svojemu delu. Poleg prodajnega osebja pa jim je pomembna tudi zunanja in notranja urejenost prodajalne. Zunanjost je tista, ki komunicira s potrošniki, da sploh vstopijo v poslovalnico, notranjost pa mora biti načrtno urejena, saj mora biti oblikovana tako, da pritegne pozornost kupca in ga opogumlja, da se začne zanimati za razstavljene izdelke. Cilj diplomske naloge je ugotovili, v koliko je kupcem pomemben prvi vtis, ki ga ustvarita prodajalec in prodajalno mesto ter kolikšno vlogo ima urejenost prodajalcev in prodajalne pri njihovem nakupnem odločanju. To smo z izvedeno raziskavo tudi ugotovili. Rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, da je kupcem pomemben pozdrav ter urejenost prodajalca in prodajalne, ter da na nakupno odločanje najbolj vpliva nevljudnost prodajalca ter slab prvi vtis.
Ključne besede: prodajalci, potrošniki, prvi vtis, prodajni postopki, prodajni prostori, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1749; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (857,87 KB)

3.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno v ReVIS: 25.05.2021; Ogledov: 3784; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Učinkovito prepričevanje v prodaji : zaključno delo
Karmen Lavbič, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: učinkovito prepričevanje, prodaja, kupci, prodajalci, svetovalci
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1946; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

5.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, diplomsko delo

Ključne besede: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Objavljeno v ReVIS: 21.04.2020; Ogledov: 2503; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
7.
8.
Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh