1. Kompetence prodajalca motornih vozil : diplomsko deloDin Beriša, diplomsko delo Opis: Sodobno poslovno okolje, v katerem je tudi trgovina z motornimi vozili, že samo po sebi zahteva sprotno prilagajanje, da bi ostalo konkurenčno. V zadnjem času je bilo poleg hitrega tehnološkega razvoja izpostavljeno tudi posledicam epidemije covida-19, zaostrenim mednarodnim odnosom in posledično motnjam v proizvodnji in logistiki.
Vse to vpliva na uspešnost poslovanja. V takem okolju so zelo pomembni zaposleni, v našem primeru prodajalci motornih vozil, ki na tem zahtevnem trgu s svojim znanjem in kompetencami lahko zagotovijo konkurenčnost.
Poleg osnovne izobrazbe, ki nudi temeljna znanja, je v panogi prodaje motornih vozil temeljnega pomena dodatno usposabljanje, ki zaposlenim omogoča poznavanje blaga in s tem tudi možnosti za njegovo uspešno prodajo.
Samo znanje ne zadostuje, tu so predvsem kompetence kot skupek znanj, prepričanj, lastnosti, stališč, vrednot, ki zagotavljajo potrebne pogoje za uspešno opravljanje poklica prodajalec motornih vozil.
Z metodami deskripcije, kompilacije in komparacije javno dostopnih virov ter z izvedbo intervjujev smo opredelili pomen kompetenc prodajalca motornih vozil in oblikovali nabor kompetenc, ki so pri izvajanju te dejavnosti pomembne za uspešno doseganje zastavljenih ciljev.
Kombinacija znanj, dodatnih usposabljanj in kompetenc pomeni okvir uspešnega prodajalca. Pri tem ima odločilno vlogo kadrovski menedžment v podjetju. Ključne besede: prodajalci, motorna vozila, kompetence, izobraževanje, usposabljanje Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 364; Prenosov: 7
Celotno besedilo (1,65 MB) |
2. Pomembnost prvega vtisa za kupca : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnjeDamjana Kosmač, 2017, diplomsko delo Opis: Prodaja blaga in storitev se je v zadnjih letih močno spremenila. V letih se je na trgu
razvilo veliko ponudnikov blaga in storitev, med katerimi lahko potrošniki izbirajo.
Zaradi močne konkurence na trgu je ponudnikom postalo pomembno, da kupcem
ponudijo nekaj več. Več kot le dobro ceno in kvaliteto. S kupcem se trudijo stkati
dolgotrajen odnos, saj bodo le na ta način preprečili, da bi potrošnik ob naslednjem
nakupu odšel k konkurenci. Pri prodaji je pomemben vsak korak prodajnega postopka, še
najbolj pa je pomemben prvi vtis poslovalnice in prodajnega osebja. Prvi vtis je
pomemben tako na poslovnem področju kot tudi v zasebnem življenju, saj ga je vedno
težko spremeniti. Raziskave so namreč pokazale, da si prvi vtis o nekom ustvarimo v
prvih sekundah, ko ga spoznamo, in ta vtis vpliva na to, ali ga želimo bolje spoznati ali
ne. Potrošnikom je všeč, če je prodajno osebje vizualno urejeno, izobraženo, prijazno ter
predano svojemu delu. Poleg prodajnega osebja pa jim je pomembna tudi zunanja in
notranja urejenost prodajalne. Zunanjost je tista, ki komunicira s potrošniki, da sploh
vstopijo v poslovalnico, notranjost pa mora biti načrtno urejena, saj mora biti oblikovana
tako, da pritegne pozornost kupca in ga opogumlja, da se začne zanimati za razstavljene
izdelke.
Cilj diplomske naloge je ugotovili, v koliko je kupcem pomemben prvi vtis, ki ga
ustvarita prodajalec in prodajalno mesto ter kolikšno vlogo ima urejenost prodajalcev in
prodajalne pri njihovem nakupnem odločanju. To smo z izvedeno raziskavo tudi
ugotovili. Rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, da je kupcem pomemben pozdrav ter
urejenost prodajalca in prodajalne, ter da na nakupno odločanje najbolj vpliva nevljudnost
prodajalca ter slab prvi vtis. Ključne besede: prodajalci, potrošniki, prvi vtis, prodajni postopki, prodajni prostori, diplomske naloge Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1749; Prenosov: 99
Celotno besedilo (857,87 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. Vloga pozitivne naravnanosti, ustrežljivosti, prijaznosti in dobre empatije v prodaji : magistrska nalogaTinkara Zorec, 2017, magistrsko delo Ključne besede: prodaja, prodajalci, pozitivno mišljenje, prijaznost, ustrežljivost, empatija, magistrsko delo Objavljeno v ReVIS: 14.09.2017; Ogledov: 3625; Prenosov: 184
Celotno besedilo (1,89 MB) |
8. |