Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vpliv Covid-19 na nakupne odločitve sodobnega odjemalca
Anže Šterbenc, 2021

Opis: Predvsem zaradi zaprtja fizičnih poslovalnic so bili odjemalci primorani nakupovati prek drugih prodajnih kanalov, zato so se v večini obrnili na digitalne kanale. S tem so se izrazile nekatere nove (in stare) nakupne navade, kar smo ugotovili tudi v raziskovalnem delu. Kot rezultat pandemije so odjemalci danes bistveno bolj orientirani na splet, ne glede na starostno skupino. Vse bolj je izražena potreba po dobri uporabniški izkušnji ter preprostem in hitrem nakupovanju. Večina odjemalcev prav tako vse pogosteje na svoji nakupni poti uporablja splet različnih prodajnih kanalov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sodoben odjemalec, uporabniška izkušnja, maloprodajni ponudnik, prodajni kanali, Covid-19
Objavljeno: 22.01.2022; Ogledov: 283; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (737,64 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh