Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRODAJA PODJETJA: PREDSTAVITEV PRODAJNEGA POSTOPKA NA PRIMERU IZBRANEGA PODJETJA
Simona Čufer Murovec, 2019

Opis: V diplomskem delu opisujemo primer prodaje manjšega slovenskega podjetja, vse faze prodajnega postopka in potrebne aktivnosti z vidika lastnika in svetovalcev. Na podlagi identificirane relevantne literature preidemo z ravni splošnih korakov prodajnega procesa na operativno raven, zato natančneje povzemamo dileme, pasti in rešitve, s katerimi se srečuje tipičen manjši podjetnik v prodajnem postopku, od vnaprejšnjega načrtovanja prodaje in vključitve zunanjih strokovnjakov do zaključnih elementov prodajnega postopka. Ker je eden izmed pomembnejših dejavnikov za končni uspeh tudi ustrezen, dobro pripravljen informacijski material, se značilnostim tega posvetimo v samostojnem poglavju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prodaja podjetja, prodajni informacijski materiali, prodajni postopek, napake v prodajnem postopku, izstop iz lastništva
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 33; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh