Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
NEGOVALNE DIAGNOZE PROMOCIJE ZDRAVJA PRI SLADKORNEM BOLNIKU
Sanela Krojitorović, 2024, ni določena

Opis: Teoretična izhodišča: Negovalne diagnoze promocije zdravja so specifične diagnoze, ki se uporabljajo v negovalni praksi za oceno zdravstvenega stanja posameznika ali skupine ter za načrtovanje in izvajanje preventivnih ukrepov za spodbujanje zdravja in preprečevanje bolezni. Te negovalne diagnoze so usmerjene v identifikacijo dejavnikov tveganja, ki lahko negativno vplivajo na zdravje, ter v podporo posameznikom pri doseganju optimalnega zdravstvenega stanja. Namen raziskave je bil opredeliti najpogostejše negovalne diagnoze promocije zdravja bolnikov s sladkorno boleznijo. Metoda: Raziskava je temeljila na kvalitativnem raziskovalnem pristopu z uporabo deskriptivne metode dela. Primarni podatki za analizo so pridobljeni s tehniko intervjuvanja. Kot instrument za zbiranje podatkov smo izdelali predlogo za polstrukturirani intervju. Vzorec je bil namenski in priložnostni. Vključeval je le družinske člane in znance, ki imajo sladkorno bolezen. V intervju smo vključili šest oseb, ki imajo diagnosticirano sladkorno bolezen. Raziskava je bila narejena maja 2024. Rezultati: Vsi intervjuvanci, razen dveh oseb, so pokazali nepravilen vzorec prehranjevanja in gibanja. Osebi, ki imata sladkorno bolezen tipa 1, sledita pravilnemu vzorcu prehranjevanja in gibanja. Vsi intervjuvanci so povedali, da so morali prilagoditi svoj življenjski slog zaradi sladkorne bolezni. Tri osebe so še bolj natančno opisale, kako sladkorna bolezen vpliva na njihovo družabno življenje, izpostavljenost v družbi, razpoloženje in spanje. Vsi intervjuvanci, razen ene osebe, so bili seznanjeni z izobraževanjem in so razumeli pomen promocije zdravja, ki se osredotoča na prehrano, telesno aktivnost in počitek kot ključne dejavnike za izboljšanje kakovosti življenja s sladkorno boleznijo. Vsi intervjuvanci so prepričani, da zaradi pridobljenega znanja bolje razumejo svojo bolezen in so samozavestnejši pri samostojnem odločanju in obvladovanju bolezni. Ena oseba je še posebej poudarila, da med nosečnostjo vse svoje odločitve preverja pri zdravniku. Vsi intervjuvanci poudarjajo, da je lasten prispevek ključen za boljše obvladovanje življenja s sladkorno boleznijo. Izpostavljajo pomen redne telesne aktivnosti, zdrave prehrane, nadzora nad krvnim sladkorjem, rednega jemanja terapije, obvladovanja stresa in pozitivnega mišljenja. Razprava: Z raziskavo smo ugotovili, da bolniki s sladkorno boleznijo dobro razumejo svoje zdravstveno stanje in se zavedajo potrebnih ukrepov za njeno obvladovanje. Prilagodili so življenjski slog, se udeležili delavnic o zdravem življenju in so zadovoljni s prejeto edukacijo. Promocija zdravja je ključno prispevala k boljšemu obvladovanju sladkorne bolezni in izboljšanju kakovosti življenja, čeprav se stopnja poznavanja in prilagoditve lahko razlikuje zaradi osebnih izkušenj in podpore bližnjih.
Ključne besede: negovalne diagnoze, promocija zdravja, sladkorna bolezen, NANDA-I.
Objavljeno v ReVIS: 19.07.2024; Ogledov: 91; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

2.
3.
Uvajanje nove znamke na trg
Gal Cimperman, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej opredelili blagovno znamko kot pojem, uvajanje nove znamke na trg ter promocijo in trženje nove blagovne znamke. Nato smo se usmerili na uvajanje naše nove blagovne znamke v Sloveniji. V sklopu izbrane teme smo izdelali anketni vprašalnik in na podlagi pridobljenih rezultatov potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo si jih v začetku postavili. Prva se je nanašala na trditev, da se trg na uvajanje nove znamke odziva z nezaupanjem. Naslednja hipoteza se je nanašala na to, da lahko dober test izdelka pripomore k zamenjavi starega izdelka za novega. Kot zadnjo smo si postavili hipotezo, ki trdi, da lahko ima promocija pozitiven učinek na kupca. Glede na dobljene rezultate smo prvo hipotezo delno ovrgli, preostali dve hipotezi pa potrdili.
Ključne besede: blagovna znamka, uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka.
Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 461; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
Vpliv digitalnega/tradicionalnega marketinga v glasbeni industriji : magistrska naloga
Vanja Savić, 2022, magistrsko delo

Opis: Glasba je iz dneva v dan izpostavljena različnim spremembam. Od trenutka, ko je tehnologija naredila prvi korak v glasbeni industriji, se je glasba začela razvijati skupaj z njo. Digitalizacija je prispevala k razvoju različnih žanrov, nato pa je kombinacija tradicionalnega s sodobnim omogočila posodobitev starih hitov, pa tudi samih glasbenikov, povečanje njihove prepoznavnosti in ozaveščanje o njihovem obstoju. Oglaševanje in način, kako glasbenik svoje delo predstavi občinstvu, sta zagotovo najbolj pripomogla k temu. Naša raziskava se osredotoča na oglaševanje glasbe prek digitalnih kanalov oz. tradicionalnih načinov oglaševanja, cilj pa ni bil raziskati glasbo kot segmenta trženja, temveč kot produkt, ki ga glasbena industrija lansira poslušalcem. Tri hipoteze in glavno raziskovalno vprašanje nam bodo razkrili, kako mediji vplivajo na glasbeno industrijo in poslušalce. Orodje, s katerim smo dobili odgovore na hipoteze, je anketna metodologija (vprašalnik), ki je potekala v realnem času. Anketiranci so ljubitelji/poslušalci glasbe, ki so odgovarjali na vprašanja o avtorski zaščiti glasbenih izdelkov, načinu poslušanja glasbe, kakor tudi o ceni, ki jo danes plačujejo za poslušanje glasbe. Odgovori anketirancev so razvrščeni v grafe, ki dajejo vizualno predstavo odgovorov. Poleg metode ankete smo odgovore iskali tudi med literaturo, ki je na voljo na spletu. Razvoj tehnologije je vsekakor prispeval ne le h glasbeni, temveč tudi k drugim panogam ter olajšal mreženje in širjenje informacij. Poslušanje glasbe v avtu, na sprehodu, v telovadnici, na avtobusu ali vlaku nam je vsem olajšalo in dopolnilo izkušnjo. Po drugi strani pa je tradicionalno trženje še vedno najbolj verodostojen vir dogodkov v svetu glasbe ter v svetu zvezd in blišča. Tako se tudi zavedamo, da je bolj verodostojno zaupati recenzijam kot npr. Wikipediji, kar pa ne spremeni dejstva, da dandanes velika večina raje posluša glasbo prek digitalnih platform, kot pa s pomočjo klasičnih glasbenih naprav.
Ključne besede: glasba, oglaševanje, digitalni marketing, tradicionalni marketing, promocija glasbe, glasbeni produkti, magistrske naloge
Objavljeno v ReVIS: 06.01.2023; Ogledov: 880; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh