Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 13
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Racionalizacija obračunov in izplačil službenih potovanj v sistemu Mferac
Stanislava Jereb, 2017

Opis: Diplomsko delo z naslovom Racionalizacija obračunov in izplačil stroškov službenih potovanj v sistemu MFERAC obravnava vsebino obračunov stroškov službenih potovanj v domovini in v tujino, zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih in za katere vodi poslovne knjige Direktorat za javno računovodstvo. Analizirala sem način izstavitve potnih nalogov in obračunov stroškov službenih potovanj v sistemu MFERAC. Predstavila sem vse prednosti sistema, opozorila na pomanjkljivosti in podala predloge za izboljšave. Stroški službenih potovanj morajo biti obračunani v skladu s kolektivno pogodbo, davčno uredbo in uredbo, ki ureja službena potovanja v tujino. Višina izplačil dnevnic, dodatnega regresa za prehrano, višina kilometrine in višine neobdavčenih delov so zakonsko določene. Z diplomskim delom sem ugotovila, da sam način izstavljanja in obračunov stroškov službenih potovanj v sistemu MFERAC upošteva vse zakonske podlage in da program dovoljuje le z zakonom določene višine povračil. Opisala sem tudi posebne primere povračil, kot so službena potovanja po pravilih EU in povračila gostitelja. Analizirala sem prednosti uvedbe elektronskega poslovanja pri obračunih službenih potovanj. V sklepnem delu pa sem podala predlog uvedbe izplačil stroškov službenih potovanj skupaj s plačo. Navedla sem argumente za tak način in tudi možne omejitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potni nalog, službeno potovanje v domovini, službeno potovanje v tujino, sistem MFERAC, Direktorat za javno računovodstvo
Objavljeno: 03.11.2017; Ogledov: 2257; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

6.
7.
8.
Učinkovitost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v računovodstvu občinske uprave Občine Dolenjske Toplice
Darja Jankulov, 2014

Opis: Elektronsko poslovanje omogoča pocenitev javne uprave, povečanje učinkovitosti in njene odzivnosti. Elektronske storitve pomenijo poenostavitve postopkov in odpravo administrativnih bremen za državljane in poslovne subjekte. Za uspešno in učinkovito poslovanje mora organizacija vlagati v nove tehnologije in v nova znanja. Vložena sredstva pa bodo učinkovito uporabljena le, če bodo doseženi boljši rezultati kot prej. Računovodska dokumentacija je najobsežnejši del poslovnega procesa vsake organizacije, zato je pomembno čim več dokumentov upravljati elektronsko. Računovodstvo občinske uprave Občine Dolenjske Toplice je tako pred vedno novimi izzivi, kako povečati učinkovitost dela in znižati stroške poslovanja. V magistrski nalogi smo analizirali sedanje razmere na področju e-poslovanja v računovodski službi in predstavili možnost uvedbe e-računa in e-arhiva, ki bi omogočila precejšnje izboljšanje vseh delovnih procesov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javni sektor, občina, učinkovitost poslovanja, e-računovodstvo, e-račun, e-arhiv, IKT
Objavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 2414; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

9.
Revizija stroškov dela v povezavi z revizijo računovodsko-informacijskega sistema v podjetju
Jožica Gršič, 2015

Opis: V vsaki organizaciji so informacijski sistemi, računovodstvo in revizija tesno povezani med seboj. Z računovodstvom pridobivamo poslovne informacije, ki so vodstvu v pomoč za sprejemanje pomembnih poslovnih odločitev. Z revizijo računovodskih izkazov pridobimo neodvisno mnenje revizorja glede poštenosti izkazov. Pomembno je tudi učinkovito, varno in zanesljivo delovanje informacijskega sistema. Nedelovanje le-tega lahko ogrozi delo računovodske službe. Brezhibno delovanje poslovnega sistema je obvezno tudi na področju obračuna stroškov dela. V poslovno-informacijskem sistemu podjetja se lahko pojavijo tveganja, ki so povezana z upravljanjem podatkov o zaposlenih ter z obračunom plač. Tu nastopi delo revizorja informacijskega sistema, ki s skrbnimi pregledi odkriva in preprečuje nastajanje napak, saj lahko tovrstne napake podjetje drago stanejo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računovodstvo, revizija, revizija računovodskih izkazov, revizija informacijskih sistemov, stroški dela, testiranje notranjih kontrol
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 3224; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh