Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pripadnost kot gradnik modela vodenja zaposlenih v osnovnih šolah
Janko Plešnik, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, modeli, osnovne šole, ravnatelji, gradniki vodenja, management, pripadnost, disertacije
Objavljeno: 22.07.2021; Ogledov: 922; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

2.
3.
Prenos znanja med strokovnimi delavci na izbranih šolah
Boštjan Petučnik, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, prenos znanja, prenos usposabljanj, ravnatelji, srednje šole, vodenje, učitelji
Objavljeno: 30.03.2022; Ogledov: 668; Prenosov: 79
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

4.
Vloga sistemske psihodinamike v vodenju šol
Mojca Lubanjšek Pehant, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, sistemska psihodinamika, medosebni odnosi, delovno okolje, ravnatelji
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 385; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

5.
Sodelovanje med ravnateljem in pomočnikom ravnatelja v vrtcu
Kristina Vidali, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ravnatelji, vrtci, sodelovanje, pomočniki ravnatelja, pandemija
Objavljeno: 11.09.2023; Ogledov: 220; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (993,11 KB)

6.
Vloga ravnatelja pri ugotavljanju in zagotavljanju kakovosti v glasbenih šolah
Tonja Lapanja Brenčič, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ravnatelji, glasbena šola, kakovost, samoevalvacija
Objavljeno: 11.09.2023; Ogledov: 226; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1021,62 KB)

7.
Izobraževanje na daljavo v času epidemije covid-19 v Sloveniji
Robert Letić, 2023

Opis: V slovenskem šolskem sistemu prevladuje oblika klasičnega izobraževanja, kjer pouk poteka fizično v šoli ob prisotnosti učitelja in učenca. Pred epidemijo covid-19 je v Sloveniji prevladovala klasična oblika izobraževanja v šoli, saj izobraževanje na daljavo ni bilo širše znano vzgojno izobraževalnim zavodom. Vendar pa je s prihodom epidemije in začasnim zaprtjem šol izobraževanje na daljavo postalo edini način izvajanja pouka. Za namen preučevanja, kako so se vzgojno-izobraževalni zavodi spopadali z izvajanjem izobraževanja na daljavo med obdobjem popolnega zaprtja šolskih zavodov, smo v drugem delu magistrske naloge izvedli raziskavo, v sklopu katere smo si zastavili tri raziskovalna vprašanja. Namen magistrskega raziskovalnega dela je ugotoviti, kako so izobraževanje na daljavo zaznavali ravnatelji izbranih srednjih šol v Sloveniji ter kako so usmerjali in organizirali delo v kolektivu v času popolnega zaprtja šol. V magistrskem delu smo uporabili različne metode raziskovanja, pri čemer izpostavljamo sociološko empirično metodo, v sklopu katere smo se poslužili kvalitativne metode raziskovanja. Raziskavo smo izvedli s pomočjo strukturiranega intervjuja z naključno izbranimi ravnatelji srednjih šol iz posamezne statistične regije. Ugotovili smo, da večina ravnateljev meni, da niso imeli dovolj strokovne podpore za izvajanje pouka na daljavo v času epidemije covid-19. Hkrati so bili vsi ravnatelji enotni, da je prehod na izobraževanje na daljavo prinesel številne težave, s katerimi so se šole morale spopasti. Kot najpogostejše težave, ki so jih ravnatelji izpostavili, so bile: računalniška oprema in internetna povezava, praktično izobraževanje ter prepozna navodila pristojnih inštitucij. Izobraževanje na daljavo je v času epidemije covid-19 postala ključna oblika izobraževanja, za katero menimo, da se bo v prihodnosti verjetno še naprej razvijala. Raziskava, ki smo jo izvedli, je poudarila izzive in pomanjkljivosti, s katerimi so se vzgojno-izobraževalni zavodi soočali. Pridobljeni rezultati lahko služijo kot pomembna podlaga stroki pri nadaljnjem raziskovanju in krepitvi digitalnih kompetenc. S tem bodo vzgojno-izobraževalni zavodi bolje pripravljeni na morebitne prihodnje krize, ki zahtevajo izobraževanje na daljavo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, učenje, izobraževanje na daljavo, epidemija covid19, šola, ravnatelji
Objavljeno: 09.10.2023; Ogledov: 328; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (981,76 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh