Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 65
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
AKTIVNA VLOGA SVOJCA V PALIATIVNI OSKRBI
Matjaž Špile, 2024, diplomsko delo

Opis: Izhodišča: Vloga svojcev v paliativni zdravstveni negi je pomembna in odgovorna. Čeprav je bil na področju paliativne oskrbe dosežen velik napredek, se še vedno pojavljajo težave pri učinkoviti koordinaciji, zato smo se odločili preučiti, kako svojci dojemajo svojo aktivno vlogo pri paliativni oskrbi. Namen naše raziskave je bil ugotoviti in analizirati aktivno vlogo svojca v paliativni oskrbi bližnjega. Metode: Uporabili smo kvantitativno metodo raziskovanja in deskriptivno metodo dela. Anketni vprašalnik je vseboval 14 vprašanj zaprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 100 svojcev z izkušnjo paliativne oskrbe. Podatke smo statistično obdelali s programom Microsoft Excel in dobljene rezultate grafično prikazali. Rezultati: Naša raziskava je pokazala, da je velik delež svojcev le delno seznanjen s paliativno oskrbo (47 %). Kljub temu večina svojcev ve, kaj pomeni paliativna oskrba in je bila vključena ali delno vključena v ta proces (88 %). Njihova aktivnost ni bila obsežna, saj je bilo aktivnih le malo več kot polovica (56 %), medtem ko je bil majhen delež delno aktivnih (14 %). Ugotovili smo, da imajo svojci velika pričakovanja glede paliativne oskrbe, komunikacija z zdravstvenim osebjem jim veliko pomeni ter so z njo večinoma zadovoljni. Za svojce je bila vključenost v paliativno oskrbo zelo pomembna, nekateri pa se glede tega niso mogli opredeliti. Približno petina svojcev (21 %) je podala opombe ali predloge za izboljšanje informiranosti glede paliativne oskrbe. Razprava: Ugotovili smo, da si svojci glede informiranosti niso enotni, saj jim manjka veliko splošnih informacij o paliativni oskrbi. Posledično imajo o njej zelo različno mnenje, pričakovanja pa so razmeroma velika. Večina je naklonjena aktivni vlogi v procesu paliativne oskrbe, a menijo, da komunikacija z zdravstvenim osebjem ne ustreza njihovim potrebam.
Ključne besede: paliativna oskrba, svojci, aktivna vloga, družinski člani, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 08.05.2024; Ogledov: 315; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (814,95 KB)

2.
Vpliv inovativnosti na poslovanje slovenskih podjetij
Goran Kovačević, 2024, diplomsko delo

Opis: Inovacija je najpomembnejši vir za uspeh in preživetje podjetja v današnjem konkurenčnem, kompleksnem in globalnem okolju. Sposobnost za inovacije velja za najpomembnejše in najbolj dragoceno sredstvo v podjetju za zagotavljanje in ohranjanje konkurenčne prednosti in pri izvajanju celotne strategije. V diplomskem delu so analizirani vplivi med inovacijskimi napori in uspešnostjo podjetij, namen naloge pa je bil ugotoviti povezavo med inovativnostjo in uspešnostjo podjetja. Analiza finančnih kazalcev lahko daje dokaj natančno sliko uspešnosti podjetja; koristno je primerjati uspešnost več podjetij z relativno različno velikostjo, zato je za merjenje uspešnosti podjetja v raziskavi uporabljena finančno uspešnost. Podjetja so izbrana s pomočjo seznama Gospodarske zbornice Slovenije, ki vsako leto objavlja najinovativnejša podjetja v Sloveniji. Za analizo izbranih podjetij so uporabljeni podatki s spletnih strani bonitete.si. Podatki so primerjani s podatki iz slovenskega gospodarstva (povprečna rast dobička, povprečna dodana vrednost na zaposlenega in povprečna rast prihodkov). Ugotovljeno je, da inovativnost v podjetjih vpliva na finančno uspešnost podjetij in na povečanje tržnega deleža. Inovativnost v podjetjih je glede na rezultate raziskave v diplomski nalogi ekonomsko upravičena.
Ključne besede: Podjetništvo, poslovanje, inovativnost, raziskava, uspešnost.
Objavljeno v ReVIS: 20.03.2024; Ogledov: 322; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

3.
4.
5.
6.
Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industriji
Ema Bon, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza različnih barv, ki vplivajo na našo percepcijo dojemanja kakovosti izdelkov. Njihova posebnost je vpliv na našo zavest in podzavest, zato lahko njihove prednosti in slabosti obrnemo sebi v prid. Specifično se osredotočimo na kozmetično industrijo in njihovo uporabo barv, ki so bistvene tako za povečanje prodaje kot tudi za hitro prepoznavo blagovne znamke. S pomočjo raziskave, ki vključuje podjetja in potrošnike, bomo lahko natančneje izvedeli, kako izbira barv na izdelkih izgleda tudi v praksi.
Ključne besede: Barve, percepcija kakovosti, kozmetična industrija, teorija, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2023; Ogledov: 502; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

7.
Poslovni načrt rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o.
Tjaša Peršl, 2023, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je priprava načrta rasti za podjetje Dyslexit, d. o. o. Podjetje trenutno na trgu ponuja tri knjige, prilagojene otrokom, ki se soočajo z bralnimi težavami. Cilj diplomskega dela je tudi analizirati dosedanje poslovanje podjetja. Raziskave in analize so pokazale, da na tovrstnem trgu povpraševanje presega ponudbo, številna podjetja pa povpraševalcem ne ponujajo dovolj kakovostnih rešitev. S pomočjo opravljenih raziskav smo ugotovili, da font, ki ga je zasnovalo naše podjetje, izboljšuje branje številnih otrok, ki se spopadajo z bralnimi težavami, zato je ponudba podjetja smiselna. Poleg ponudbe produktov fizičnim osebam bi lahko podjetje ponujalo izdelke in storitve tudi pravnim subjektom.
Ključne besede: disleksija, analiza poslovanja, načrt rasti podjetja, specifične učne težave, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 418; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
Izdelava mobilne aplikacije Showatch : diplomska naloga
Alen Šober, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo s pomočjo člankov raziskali pomembne lastnosti, brez katerih mobilna aplikacija ne more biti uspešna. Raziskana so tudi vsa orodja, ki so bila med pripravo naloge. Naloge vsebuje opis celotne izdelave žičnega modela, prototipa, ki vsebuje vse končne funkcije in celoten videz končne aplikacije, ter izdelavo aplikacije, ki je razvita s pomočjo orodja React Native. Aplikacija omogoča uporabnikom izbiro priljubljenih serij, označevanje pogledanih epizod, uporabo svojega profila, samodejno priporočilo serij in še nekaj drugih funkcij. Aplikacija je kreirana s pomočjo orodja React Native, ki je zelo popularno in omogoča izdelavo aplikacije za več operacijskih sistemov. Zadnji del naloge vsebuje prikaz rezultatov ankete, ki so jo izpolnili anketiranci, ki so aplikacijo testirali. Rezultati so predstavljeni s pomočjo grafov.
Ključne besede: mobilne aplikacije, React Native, raziskava lastnosti, žični model, prototip, anketa
Objavljeno v ReVIS: 17.07.2023; Ogledov: 648; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

9.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2023; Ogledov: 502; Prenosov: 221
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh