1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.Patricia Gleščič, 2017 Opis: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno.
V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu.
Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 3119; Prenosov: 143
Celotno besedilo (1,91 MB) |
10. Organizacijska kultura v izbranem podjetjuPatrik Rozina, 2017 Opis: Namen magistrskega dela je bil analizirati teoretična spoznanja s področja organizacijske kulture ter opraviti empirično raziskavo o prevladujočem tipu organizacijske kulture v izbranem podjetju in pripraviti morebitne predloge ter priporočila za izboljšanje stanja. Empirična analiza je temeljila na vprašalniku, ki sta ga razvila Camerona in Quinn. Na osnovi empirične raziskave sem ugotovil, da med ostalimi zaposlenimi prevladuje kultura trga. V prihodnosti pa si ostali zaposleni želijo prevladujočo kulturo klana, ki temelji na sodelovanju zaposlenih, vodenje pa temelji na mentorstvu. Na osnovi analize izidov raziskave sem pripravil predloge za spremembe organizacijske kulture v izbranem podjetju in podobnih organizacijah, ki so namenjeni predvsem menedžerjem kot nosilcem tovrstnih sprememb. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: menedžment, organizacija, organizacijska kultura, podjetje, raziskava, tipi organizacijskih kultur Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 3316; Prenosov: 169
Celotno besedilo (1,08 MB) |