Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Ključne besede: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 1524; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

3.
4.
5.
Celostna obravnava blagovnih znamk : diplomsko delo ( magistrski študij - 2. stopnja)
Fia Rus, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, dizajn
Objavljeno v ReVIS: 25.04.2022; Ogledov: 1529; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (5,39 MB)

6.
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak : magistrska naloga
Andreja Bergant, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 28.10.2021; Ogledov: 2003; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

7.
8.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018, magistrsko delo

Opis: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Ključne besede: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Objavljeno v ReVIS: 13.07.2018; Ogledov: 4872; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (3,95 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh