Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj lastne blagovne znamke podjetja Mesarstvo Oblak d. o. o.
Katja Oblak, 2018

Opis: Mesarstvo Oblak, d. o. o., je eno izmed največjih mesnopredelovalnih industrij na Slovenskem, svoje proizvode izdeluje pod okriljem lastne blagovne znamke Oblak. Raziskava prikazuje pretežno poznavanje znamke na podlagi priporočil, njihova mnenja o znamki so pozitivno naravnana in stopnja za pogosto opravljen nakup znamke je nizka. Obenem prikazuje tudi šibkejši položaj prepoznavnosti v primerjavi s konkurenco na trgu, ki za dominanco zahteva izoblikovanje zgodbe z edinstveno vrednostjo ustvarjene tradicije pod družinskim okriljem, s katero vzbuja pristnost, domačnost z visoko standardizirano in modernizirano proizvodnjo kakovostnih, certificiranih slovenskih proizvodov. Za zagotovitev uspešnega nadaljnjega razvoja in znamčenja blagovne znamke sem pripravila celovit program.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: : mesno predelovalna industrija, blagovna znamka Oblak, razvoj, znamčenje, vrednotenje blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, želena blagovna znamka
Objavljeno: 13.07.2018; Ogledov: 3419; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (3,95 MB)

2.
Razvoj blagovne znamke
Helena Berneker, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, proces ustvarjanja blagovne znamke, graditev blagovnih znamk, Pivovarna Laško, Laško
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1218; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (769,08 KB)

3.
Razvoj in prepoznavnost blagovne znamke Lojze Slak
Andreja Bergant, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, razvoj, magistrsko delo
Objavljeno: 28.10.2021; Ogledov: 979; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

4.
Celostna obravnava blagovnih znamk
Fia Rus, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, družbena odgovornost, trajnostni razvoj, dizajn
Objavljeno: 25.04.2022; Ogledov: 606; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (5,39 MB)

5.
6.
7.
Razvoj marketinga znamke Cockta
Ana Cajhen, 2023

Opis: V diplomski nalogi bosta obravnavana obstoj in razvoj blagovne znamke Cockta, ki proizvaja ikonično slovensko brezalkoholno pijačo. Poglobili se bomo v zgodovino blagovne znamke in spremembe njenih marketinških pristopov za povečanje popularnosti in tržnega deleža. Skozi leta obstoja se je Cockta prilagajala potrošniškim trendom in nadaljevala z marketinškimi aktivnostmi, ki so se osredotočale na povezovanje s potrošniki. Skozi razvoj znamke in njenega pristopa k marketingu je Cockta posvečala največ pozornosti kakovosti in ohranjanju tradicionalnih vrednot blagovne znamke. Cockta je dokaz, da kombinacija inovativnosti in prilagodljivosti vodi do uspeha na še tako konkurenčnem trgu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Cockta, blagovne znamke, marketing, razvoj blagovne znamke, marketinške akcije
Objavljeno: 26.09.2023; Ogledov: 251; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

8.
Celostna grafična podoba znamke Vinko
Anže Pečlin, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovne znamke, vizualne komunikacije, razvoj
Objavljeno: 03.01.2024; Ogledov: 196; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh