Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj igre v okolju Unity
Aljaž Blatnik, 2021

Opis: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje
Objavljeno: 15.06.2021; Ogledov: 1918; Prenosov: 174
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

2.
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity
Gregor Vrtič, 2023

Opis: Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna. Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Indie game, razvoj video igre, Unity, Blender, Visual Studio
Objavljeno: 13.11.2023; Ogledov: 352; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (3,15 MB)

3.
Kulturni vpliv v industriji spletnih iger na srečo: Zakaj je spletno igralni avtomat privlačen v očeh igralca?
Maja Brešan, 2024

Opis: Cilj študije je raziskati in analizirati vpliv kulture na spletne igre na srečo in kulturni vpliv na individualno izbiro v primeru iger »slot«. Na družbo iger na srečo lahko gledamo kot na aktualno interdisciplinarno raziskovalno temo, kjer družba tveganja in odgovorno igralništvo postajata del sodobnih igralniških kultur. Številne študije iger na srečo se v večini osredotočajo na analizo negativnih ali pozitivnih učinkov igralniške industrije. Prav zato se ta študija osredotoča na analizo individualne izbire v kontekstu kulture in družbene strukture. Kako kulturne komponente, kot so vrednote, norme, prepričanja in simboli, vplivajo na igralčevo izbiro v primeru internetnih iger »slot«? Za analizo kulturnega vpliva spletnih iger na srečo smo uporabili mešane metode. Primarna raziskava analizira igre »slot« na podlagi stopnje priljubljenosti (1–10) in jih primerja s kulturnimi komponentami, značilnostmi in dejavniki tveganja. Hkrati sekundarna analiza primerja nagnjenost k tveganju z ostalimi parametri, kot so sprejemanjem demokracije, vrednote dela, vrednote samoizražanja itd. V teoretičnem pregledu smo prav tako vključili analizo kulturnih razsežnosti (Cultural dimensions) obravnavanih s strani Hofstedeja in Minkova. Študija ugotavlja, da ima kultura pomemben vpliv na posmaznika pri izbiri igre »slot«. Na primer evropske družbe bodo bolj verjetno izbrale pustolovske igre, medtem ko ortodoksne družbe preferirajo casino ali azijsko tematiko igre. Poleg tega kulture v razvoju v večini bolj tvegajo kot razvite družbe. V zaključkih disertacije predlagamo splošni model iger na srečo, ki ga sestavljajo štiri igralniške kulture: sodobna igralniška kultura, igralniška kultura v prehodu, enostavna igralniška kultura in zavrta igralniška kultura.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: igralniška kultura, igralniška družba, razvoj iger na srečo, internetne igre »slot«, individualna izbira
Objavljeno: 11.01.2024; Ogledov: 164; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (10,32 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh