Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav : diplomska naloga
Bojan Lunar, 2014, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje: Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav, kjer odnos pomeni (1) kratkoro č no aktivno sodelovanje in (2) dolgoro č ni partnerski odnos. Kupec in dobavitelj morata vzp ostaviti primerne odnose, z namenom, da imata oba od tega tudi dolo č ene koristi. Dobavitelj mora težiti k č im manjšim proizvodnim stroškom in zahtevani kakovosti proizvoda, kupec pa k č im manjšemu številu reklamacij pri dobavitelju in posl edi č no manjšim stroškom iz tega naslova. Torej je potrebno z aktivnostmi prepre č iti nasprotja med njima in vzpostaviti sinergijo, ki bo obema prinesla koristi. Namen: Ugotoviti ho č emo, kako najpomembnejši dejavniki odnosov med kupc em in dobaviteljem vplivajo na kakovost dobav in kako to vpliva na stroške slabe kakovosti. Metoda: Osnova so podatki iz obstoje č ega informacijskega sistema v organizaciji o kakovosti dobav. Podatki bodo matemati č no obdelani. Rezultati bodo prikazani v numeri č ni in grafi č ni obliki. Rezultati: Izboljšanje odnosov vpliva na zmanjšanje števila re klamacij, na skrajšanje č asa odprtja reklamacij in znižanje vseh povezanih s troškov s tem. Organizacija: Organizacija bo lahko naredila plan korektivnih akt ivnosti za izboljšanje posameznih faktorjev, ki vplivajo na kakovost dobav . Družba: Apliciranje spoznanj širše v ve č organizacijah. Originalnost: Prva tovrstna raziskava v organizaciji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava pojasnjuje posamezne vplive, ne obravnava pa medsebojnih razmerij med dejavniki, sa j smo zajeli samo eno organizacijo.
Ključne besede: kupec, dobavitelj, partnerski odnosi, reklamacije, stroški, vzgoja dobavitelja, presoja dobavitelja, SQA, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 1714; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza nabavne funkcije v anonimnem podjetju : diplomska naloga
Žan Antolovič, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: nabava, dobavitelji, ocenjevanje dobaviteljev, reklamacije, nabavni skrbnik, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 2179; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (462,87 KB)

3.
4.
Varstvo potrošnikov in reševanje reklamacij v trgovinski dejavnosti : diplomsko delo
Maša Mikulin, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: potrošniki, prodajalec, reklamacije, zakonodaja, pravna ureditev
Objavljeno v ReVIS: 29.05.2018; Ogledov: 3682; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (595,13 KB)

5.
Pravice potrošnikov v zvezi z napakami blaga : diplomsko delo
Tatjana Košir, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: pravice potrošnikov, varstvo potrošnikov, zakonodaja, reklamacije
Objavljeno v ReVIS: 07.04.2018; Ogledov: 4142; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (745,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh