Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Linkedage - ocena možnosti vstopa na nemški trg
Benjamin Bertoncelj, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletno orodje, segmentacija, ciljni trgi, pozicioniranje, LinkedAge
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 499; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

3.
Primerjalna analiza Evklidske in Poincaréjeve metrike v algoritmih strojnega učenja
Alenka Trpin, 2018

Opis: Živimo v času, ko si življenja brez računalnikov ne predstavljamo. Množična uporaba tako imenovane informacijsko komunikacijske tehnologije je proizvedla velike količine podatkov, ki jih sami ne moremo interpretirati in uporabiti. Z orodji podatkovnega rudarjenja in strojnega učenja se velike množice podatkov lahko obdelajo in uporabijo za napovedovanje in klasifikacijo. Eno od orodij za tako obdelavo podatkov je WEKA. Naloga temelji na osnovnem klasifikacijskem agoritem k najbližjih sosedov. V različnih panogah (gospodarstvo, zdravstvo, vojska...) se vedno bolj uporablja in shranjuje podatkovne baze raznovrstnih slik oziroma fotografij. Pri prepoznavanju podobosti med dvema fotografijama je pomembno, da algoritem prepozna določene vzorce. Prepoznavanje temelji na metriki. V ta namen je v orodje WEKA implementiran algoritem, ki temelji na Poincaréjevi metriki. Testiran je na podatkovni množici fotografij. Za namen primerjave je bil uporabljen algoritmom, ki temelji na evklidski metriki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podatkovno rudarjenje, strojno učenje, Poincaréjeva metrika, WEKA, k najbližjih sosedov, segmentacija
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 509; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

4.
Strategija trženja gospodarskega subjekta za storitve prevajanja in lektoriranja
Gregor Mlinar, 2019

Opis: Podjetniki si svojega delovanja brez trženja skoraj ne morejo predstavljati. Na današnjem visokokonkurenčnem trgu lahko le najboljši izstopajo od konkurence. Biti najboljši ne pomeni imeti samo najboljši izdelek ali storitev, pač pa je ta izdelek ali storitev treba znati tudi prodati potencialnim kupcem. Za dolgoročen obstoj na trgu mora podjetje načrtno pristopiti k trženju svojih storitev ali izdelkov, vzporedno pa ne sme pozabiti graditi na prepoznavnosti znamke. V magistrski nalogi smo za opredelitev ključnih elementov trženja, ki so potrebni za sistematično strategijo podjetja, analizirali teoretične vire in uporabili metodo deskripcije. V empiričnem delu smo z rezultati analize odgovorov anketnega vprašalnika za študente in anketnega vprašalnika za podjetja pridobili ključne končne ugotovitve in usmeritve, na kakšen način naj podjetje pristopi do svojih potencialnih kupcev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija trženja, trženje, inbound trženje, outbound trženje, znamčenje, pozicioniranje, segmentacija
Objavljeno: 02.10.2019; Ogledov: 28; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh