Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVIL
Polona Arnež, 2025, ni določena

Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema. Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin. S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil.
Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil
Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 403; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
3.
Trženje in optimizacija v spletnih iskalnikih : diplomsko delo
Tine Gustinčič, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, spletni iskalniki, spletno trženje, analiza ključnih besed
Objavljeno v ReVIS: 08.05.2018; Ogledov: 3066; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (2,74 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh