Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaposlovanje in brezposelnost mladih ter novejši razvoj aktivne politike zaposlovanja na tem področju
Suzana Krivec, 2016

Opis: Evropske države se spopadajo z reševanjem visoke stopnje brezposelnosti mladih. Stopnja brezposelnosti mladih je skoraj dvakrat višja od brezposelnosti ostalih. Za povečanje stopnje zaposlenosti sprejemajo Evropske države različne ukrepe. Mednje spada tudi aktivna politika zaposlovanja. Ukrepi za zaposlovanje mladih so zbrani v programu Jamstvo za mlade. Glavni cilj programa Jamstvo za mlade je zagotoviti vsaki osebi do 25. leta, da v roku štirih mesecev po končanem šolanju ali v obdobju brezposelnosti prejme ponudbo za zaposlitev, nadaljnje izobraževanje, vajeništvo ali pripravništvo. Slovenija s sprejetim programom zagotavlja, da bo v letih 2014-2015 sledila tej strategiji. To je zaposlitev ali usposabljanje na delovnem mestu, vključitev v formalno izobraževanje ali krajšo obliko institucionalnega ali praktičnega usposabljanja. V magistrskem delu smo analizirali prepoznavnost in uporabnost programa Jamstvo za mlade na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje v območni službi Maribor in delež vključitev in zaposlitev s pomočjo ukrepov aktivne politike zaposlovanja. Analiza rezultatov, kaže, da v večini mladi poznajo ukrepe programa Jamstvo za mlade, vendar slabo spremljajo novosti programa. Mladi iskalci zaposlitve, ki so vključeni v program Jamstvo za mlade v območni službi Maribor, se ne strinjajo, da bodo s pomočjo programa dobili ponudbo ali službo. Prepričani pa so, da bo program povečal število delovnih mest. Največji učinek pri zaposlovanju mladih v okviru programa je bil dosežen s programom Usposabljanje na delovnem mestu in Institucionalno izobraževanje. Program Jamstvo za mlade ne dosega zastavljenih ciljev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mladi, trg dela, brezposelnost, zaposlovanje, aktivna politika zaposlovanja, usposabljanje na delovnem mestu, finančne spodbude, Jamstvo za mlade, Zavod za zaposlovanje, Slovenija, Evropska unija, magistrske naloge
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 2383; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
Vpliv finančnih spodbud delodajalcem na število potreb po delavcih
Jolanda Kamnikar, 2015

Opis: Brezposelnost, s katero se soočamo v Sloveniji, je danes ena najbolj perečih težav ne le evropskih držav, temveč tudi v svetu. Za omilitev oziroma reševanje te problematike je zadolžena država. Eden od načinov reševanja teh težav je uvedba ukrepov aktivne politike zaposlovanja. Problem našega raziskovanja je brezposelnost, predmet našega raziskovanja pa je vpliv ukrepov aktivne politike zaposlovanja, konkretno finančnih spodbud delodajalcem na število potreb po delavcih z namenom ugotoviti, ali izvajanje teh ukrepov dejansko pripomore k zmanjševanju brezposelnosti. V prvem delu smo predstavili trg dela, opredelili pojem in vrste brezposelnosti, predstavili Zavod RS za zaposlovanje, njegovo vlogo, organiziranost in temeljne dejavnosti. V nadaljevanju smo se osredinili na načine objave prostih delovnih mest v javnem in zasebnem sektorju ter predstavili ukrepe aktivne politike zaposlovanja. Bolj podrobno smo predstavili ukrepe, ki pomenijo finančne spodbude za delodajalce pri zaposlovanju novih delavcev. V samem raziskovalnem delu nas je zanimalo, ali se število potreb po delavcih v času objave javnih povabil, ki pomenijo finančne spodbode delodajalcem, dejansko poveča in kako velik je ta delež. Primerjali smo povečanje števila potreb po delavcih v Zasavju s povečanjem potreb po delavcih v celotni Sloveniji in ugotavljali, ali se s trajanjem gospodarske krize povečuje interes delodajalcev po zaposlitvi novih delavcev s finančnimi spodbudami.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: brezposelnost, trg dela, politika zaposlovanja, potrebe po delavcih, finančne spodbude, zaposlovanje, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 31.08.2017; Ogledov: 2136; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (1,56 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
Spodbude razvoja svobodnega podjetništva kot temeljnega načela gospodarske ureditve
Amadeja Juvan, 2020

Opis: V magistrski nalogi je prikazano, kako pomembno za razvoj gospodarske rasti in inovativnosti v državi je spodbujanje svobodnega podjetništva. Podjetništvo prispeva k razlikam v gospodarski uspešnosti posameznih držav. Mala in srednje velika podjetja so najmočnejša gonilna sila gospodarstva, saj ta podjetja predstavljajo visok odstotek vseh podjetij. Svoboda podjetništva je ena temeljnih ustavnih pravic, opredeljena v 74. členu Ustave Republike Slovenije, zato je izjemnega pomena, da Republika Slovenija bodočim podjetnikom omogoči čim lažje ustanavljanje podjetij in spodbudi posameznike predvsem iz prikrajšanih skupin, da stopijo na pot podjetništva. V magistrski nalogi je opisano delovanje Agencije za javnopravne evidence in storitve, kjer se vodi poslovni register, ki je informatizirana baza podatkov, v kateri so zbrani vsi poslovni subjekti s sedežem na območju Republike Slovenije, ki opravljajo pridobitno dejavnost. S pomočjo zgodovinsko-kontemporalne metode je ugotovljeno, da je Republika Slovenija s poenostavitvijo postopkov pri registraciji poslovnih subjektov naredila velik napredek na tem področju. Z uporabo deskriptivne metode, s katero so predstavljene spodbude za razvoj svobodnega podjetništva, je dognano, da se Republika Slovenija premalo zavzema za izboljšanje poslovnega okolja med posameznimi ciljnimi skupinami, ki so v Sloveniji še vedno premalo zastopane v podjetniških dejavnostih, saj je vsem ljudem treba ponuditi enake možnosti za ustvarjanje trajnostnega poslovanja, ne glede na njihove družbene ali osebnostne značilnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, registracija podjetja, Poslovni register Slovenije, e-VEM (SPOT), spodbude
Objavljeno: 29.06.2021; Ogledov: 186; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

8.
Spodbujanje socialnega podjetništva
Urška Kavčič, 2014

Opis: V magistrski nalogi ugotavljamo, kateri dejavniki vplivajo na spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji. V prvem delu se osredotočamo na teoretične opredelitve socialnega podjetništva, socialnega podjetnika in socialnega podjetja. Opisujemo socialno podjetništvo po svetu in v Sloveniji ter pregledamo obstoječe pobude za spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji. Temu sledi opis največkrat omenjenih spodbud, ki vplivajo na razvoj socialnega podjetništva. V nadaljevanju, na podlagi kvalitativne analize, prikažemo možnosti za spodbujanje socialnega podjetništva v Sloveniji in podamo naša priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spodbujanje socialnega podjetništv, finančne spodbude, občine, lokalne skupnosti, vloga občin in lokalnih skupnosti, manjša stopnja brezposelnosti, družbenokoristni cilji
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 83; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh