1. |
2. |
3. |
4. |
5. Fizioterapevtska obravnava urinske inkontinence pri moških in ženskahTaja Valjavec, 2021 Opis: Uvod in namen: Namen diplomske naloge je s pregledom strokovne literature preučiti vpliv fizioterapije na urinsko inkontinenco, ki je pri obeh spolih čedalje pogostejša. S pregledom literature želimo pridobiti nova znanja, s katerimi bomo lažje razumeli vlogo fizioterapije pri obravnavi urinske inkontinence in razliko med obravnavo inkontinence pri spolih. Metode: V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno metodo, s katero smo na podlagi obstoječe literature preverjali delovni hipotezi. To smo storili s povzemanjem tuje in domače literature. Pomagali smo si s spletnimi bazami PubMed, Google Scholar ter spletnimi stranmi, povezanimi z urinsko inkontinenco. Rezultati: Po pregledu strokovne literature smo ugotovili, da je izvajanje vaj za krepitev mišic medeničnega dna najboljši način konservativnega zdravljenja in najboljša preventiva zoper nastanek stresne urinske inkontinence. Poleg tega raziskave potrjujejo, da se pojavnost urinske inkontinence s starostjo stopnjuje. Uporabnost: Predstavitev različnih načinov zdravljenja in način izvajanja fizioterapije pri pacientih z urinsko inkontinenco. Omejitve: Omejitve, s katerimi smo se soočali pri pisanju diplomske naloge, so nepregledni članki, plačljivi članki ter nedostopnost do člankov ali celotnega besedila. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: fizioterapija, urinska inkontinenca, medenično dno, vadba, starost. Objavljeno: 07.05.2021; Ogledov: 810; Prenosov: 203
Celotno besedilo (675,22 KB) |
6. Odzivi potrošnikov na zunanje oglaševanje na primeru uporabe oglasnih sporočil izdelanih s tehnologijo lentikularnega tiskaAndrej Kovačič, 2013 Opis: V doktorski disertaciji smo raziskali razlike v odzivih potrošnikov na oglasna sporočila v
zunanjem oglaševanju tiskana z lentikularno (3D) in klasično (2D) tehniko tiska. Raziskave
na področju lentikularnega oglaševanja so zelo redke, zato je bilo potrebno razviti
raziskovalni model za primerjalno merjenje učinkov zunanjega oglaševanja. Doktorska
disertacija tako zajema teoretični del, katerega osnova je analitični pregled obstoječe
akademske literature in znanosti na področju oglaševanja. V okviru preučevanja učinkov
oglaševanja disertacija poglobljeno analizira teoretične modele procesiranja oglaševalskih
sporočil. Temelj teoretičnega dela predstavlja izbrani procesno hierarhični model obnašanja
potrošnikov. Le-ta postavlja vlogo emocij v ospredje in omogoča, da primerjamo odzive na
dva vsebinsko enaka oglasa tiskana z različnima tehnikama tiska.
Natančen pregled literature nam je omogočil analizo potencialno mogočih tehnik merjenja
učinkov oglaševanja, ki jih razvrščamo v skupino samoevalvacijskih metod, ekonometričnih
študij in avtonomnih merjenj. V teoretičnem okviru so prikazane prednosti in slabosti
posameznih tehnik, ki jasno nakazujejo izgradnjo kompleksne integrirane večstopenjske
metodologije merjenja tako racionalne komponente kot tudi emotivne komponente odziva na
oglasna sporočila. V okviru raziskovalnih možnosti je sestavljen raziskovalni model treh med
seboj neodvisno izvedenih raziskav, ki vključuje besedno samoevalvacijsko tehniko, vizualno
samoevalvacijsko tehniko in avtonomno tehniko. Podlaga za merjenje so lestvica CASC,
lestvica SAM, nakupna namera in merjenje pozornosti z opazovanjem. Uporabljena je bila
kvantitativna statistična analiza, ki pa je obsegala tako preproste kot zelo zapletene
parametrične teste, neparametrične teste in analizo zanesljivosti ocenjevalcev. Glede na to, da
analiziramo odzive potrošnikov izključno na vizualne dražljaje, je bila opravljena tudi
kontrolna analiza vpliva korekcije vida, ki je pokazala, da le-ta ne vpliva na ocenjevanje niti
klasično tiskanih (2D) niti lentikularno tiskanih oglasov (3D).
Rezultati potrjujejo zastavljene hipoteze glede boljše učinkovitosti 3D lentikularno tiskanih
oglasov v primerjavi s klasično 2D tiskanimi oglasi v zunanjem oglaševanju. Raziskave
odlikujejo veliki vzorci, ki so omogočili, da dokažemo statistično značilne razlike v korist
učinkovitosti lentikularne tehnike tiska tudi za večino izbranih demografskih podskupin. V
analizi smo uspeli primerjati tudi posamezne segmente glede na spol in starostne skupine med
seboj. Rezultati pridobljeni v raziskovalnem modelu nedvomno govorijo v prid večji
učinkovitosti oglasov tiskanih z lentikularno tehniko, zato sklepno poglavje zaključujemo z
etičnimi pomisleki vpeljave nove tehnologije tiska. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: lentikularni tisk, učinkovitost, komunikacija, oglaševanje, spol, starost Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 335; Prenosov: 16
Celotno besedilo (4,78 MB) |