Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Individualizirana spletna trgovina v podjetju Leder Herman, d. o. o.
Špela Lilija, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: razvoj storitev, individualiziranost, spletno trgovanje, usnjeni izdelki
Objavljeno: 27.03.2017; Ogledov: 2010; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT VILA EXOTIC D.O.O.
Jernej Klančnik, 2017

Opis: Brazilija je največja država v Latinski Ameriki s skoraj dvesto milijoni prebivalcev in tudi geografsko gledano ena največjih na svetu. Je največja katoliška država in ima kot druga največje število krščanskega prebivalstva, kar veličastno predstavlja najvišji Kristusov kip, ki se dviguje nad Riom de Janeirom in ga prištevajo tudi med sedem čudes sveta. Brazilija je priredila svetovno prvenstvo v nogometu leta 2014, v letu 2016 pa še olimpijske igre, kar samo kaže njeno željo biti med najbolj prepoznavnimi v svetu. In tudi je, pa ne samo zaradi športnikov in športnih dogodkov. Dežela je polna vsakovrstnih zanimivosti in naravnih lepot, da o njeni bogati kulturni raznolikosti niti ne govorimo. V Braziliji je tudi največji deževni gozd na svetu, ki meri 2,3 milijona kvadratnih kilometrov, ki pa ga žal premočno izsekujejo in s tem nepopravljivo krčijo, čeprav je prav ta deževni gozd priznan kot pljuča sveta. Hkrati pa je to prostor in dom številnih in edinstvenih živalskih vrst in izjemno bogate skupnosti rastlin. Sama ideja za trženje turizma v Braziliji se mi je porodila, ker je gospodarsko rastoča država, prav tako me je prepričalo dejstvo, da se je globalna kriza komajda dotaknila same države. Poleg vsega pa je Brazilija tako raznovrstna, da je poleg svojih prečudovitih naravnih bogastev in znamenitosti, prepoznavna po vsem svetu tudi zaradi ugodne klime, čudovitih obal in seveda tudi sproščene kulture. Turizem v Braziliji se sicer kar uspešno razvija in širi iz najbolj znanih velikih mest tudi v notranjost dežele, zato sem v ponudbo vključil edinstveno izkušnjo z osebnim predstavnikom, ki bi bil na voljo 24/7 (24 urna asistenca/7 dni na teden), kar bi turistom omogočilo več zasebnosti, hkrati pa tudi večjo prilagodljivost, kot jo ponujajo ostali veliki ponudniki. Konkurenca v panogi je vse močnejša, saj ima večina konkurentov in večjih ponudnikov večjo zmogljivost nastanitev in s tem več možnosti. Ostajam optimističen, kajti vse več ljudi se tudi navdušuje nad butičnim turizmom, ki pač omogoča več zasebnosti in prilagodljivosti željam vsakega posameznika posebej. Stranka si tako lahko sama izbere vodene oglede v naravi ali mestih, pa tudi vrsto nastanitve na poti. Podjetje bo delovalo uspešno skozi vsa štiri načrtovana leta. Investicije bodo v prvem letu znašale 89.200 EUR za nakup zemljišča vile ter drugih manjših stvari. Najvišjo donosnost kapitala (16,90) imam v četrtem letu, najnižjo pa v drugem letu (2,38). Čisti dobiček bo prav tako kot donosnost kapitala najvišji v četrtem letu 22.268 EUR in najnižji v drugem letu 2.359 EUR. Čisti prihodki od prodaje pa konstantno naraščajo skozi vsa načrtovana leta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Brazilija, storitev, dobiček, novo podjetje, Latinska Amerika, investicija, poslovni načrt, trg.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1089; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

3.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Opis: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1250; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

4.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA GOSTINSTVO, BRUNO ZARO, S. P.
Sebastiano Zaro, 2017

Opis: Diplomsko delo zajema načrt, s katerim bi se organizacija družinskega podjetja lahko izboljšala, poleg tega v njem podajam nekaj predlogov za spremembe, ki bi lahko privedle do rasti poslovanja podjetja. Delo začenjam s predstavitvijo podjetnika. Navedem podjetnikove osebne značilnosti in nekatere okoliščine, ki so ga privedle do tega, da je s to poslovno dejavnostjo sploh začel. Opišem njegov pristop k poslu in kako ga je razvijal. Glede na njegovo razvejanost nekaj pozornosti namenim tudi predstavitvi organizacijske strukture in izvajanju posameznih funkcij v podjetju ter tudi temu, kako in komu so dodeljene poslovne funkcije, kar prikažem z organigramom. S pomočjo strokovne literature pa ugotovim, v kateri življenjski fazi se podjetje nahaja in kateri je identitetni model podjetnika. Pred pripravo predlogov za izboljšave sem analiziral poslovanje podjetja. Podrobno sem opisal in ocenil proizvode. Analiziral sem organizacijsko in kadrovsko strukturo podjetja ter razmerje med proizvodi in razmerami na trgu. Širjenje poslovanja podjetja in vpeljava izboljšav v podjetju zahtevata tudi predhodno ugotavljanje razmer na trgu ter opredelitev značaja konkurentov. Trg sem analiziral glede na posamezne dejavnosti podjetja. Naredil sem pregled razmer v vinogradništvu in vinarstvu ter na podlagi analize trga teh področij naredil sklepe. Raziskal sem tudi, kakšna so gibanja in trendi proizvodnje ter prodaje oljčnega olja, nazadnje pa sem še ugotavljal, kakšna je obiskanost mesta Izola v času turistične sezone in kako ta vpliva na uspešnost poslovanja podjetja. Izbral sem nekaj konkurentov, ki svojo dejavnost opravljajo v neposredni bližini izbranega podjetja, in s pomočjo javno dostopnih finančnih podatkov analiziral njihovo poslovanje, pridobljene podatke pa sem nato primerjal s podatki izbranega podjetja ter presodil prednosti, slabosti in prihodnje trende. Podrobno sem analiziral tudi finančne podatke izbranega podjetja in s kazalniki poslovanja predstavil resnično stanje podjetja. Naredil sem SWOT-analizo, s pomočjo katere sem opredelil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti za izbrano podjetje, ter ugotovitvam dodal komentarje. S pomočjo literature in drugih podatkov izberem podjetniško strategijo, izvedljivo v danih razmerah, ki bi podjetje lahko vodila v rast poslovanja. Ob tem poskušam ugotoviti, kateri so možni viri financiranja in kako bi se strategija dejansko izvedla. Strategija rasti poslovanja predvideva uvedbo novega produkta, za katerega je treba z izračuni ugotoviti, ali je finančno vzdržen. S tem namenom sem pripravil kalkulacijo točke preloma, iz katere je razvidno, kako obsežno mora biti poslovanje oziroma kolikšno je število opravljenih storitev, da posel postane dobičkonosen. Predvidel sem tudi, kakšni bodo vplivi izboljšanega in razširjenega poslovanja na finančne podatke v letih 2016–2019. V ta namen sem naredil finančne projekcije, ki sem jih tudi opisal. V zadnjem delu diplomskega dela, pred sklepom, v katerem ocenim učinek predvidenih izboljšav, navedem še pričakovane rezultate nove poslovne dejavnosti in izboljšav.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vinarstvo, vinski dogodki, gostinska storitev, podjetniška rast, analiza, trg.
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 978; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

5.
6.
Ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev storitev s področja vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj, d. d.
Matjaž Gumilar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodooskrba, odjemalci, kakovost storitev, zvestoba
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 1718; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

7.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje storitev, mala podjetja, oglaševanje, strategije, konkurenca, raziskave
Objavljeno: 19.09.2017; Ogledov: 968; Prenosov: 54
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja gostinstvo, Bruno Zaro, s. p.
Sebastiano Zaro, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti, družinsko podjetje, podjetniki, vinarstvo, gostinska storitev, analiza trga
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 809; Prenosov: 43
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

9.
Občinska uprava v luči pričakovanj in zaznav občanov
Boštjan Stare, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: občinska uprava, kakovost storitev, javna uprava, organizacijska kultura, podoba uprave
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 878; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

10.
Pravica do obveznega zdravstvenega zavarovanja
Marija Drašković, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: obvezno zdravstveno zavarovanje, zdravstvena storitev, pravice zavarovanca
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 817; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh