Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
Darja Glavač, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje zadovoljstva, storitve, bencinski servisi, zvestoba, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2017; Ogledov: 1888; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

2.
3.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 1096; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

4.
Mednarodni odnosi v zdravstvu-dostopnost do zdravstvenih storitev v EU
Dušanka Petrič, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zdravstvene storitve, zdravsteno varstvo, zdravje, zdravstvo, migracije
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 883; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

5.
6.
Usmerjenost državne uprave k uporabnikom na primeru upravnih enot
Jožica Maurič, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javna uprava, javni uslužbenci, storitve, management uprave
Objavljeno: 26.10.2017; Ogledov: 778; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

7.
Koncesije javnih služb
Polonca Bolte, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dimnikarske storitve, javne službe, koncesije, regulacija, privatizacija, diplomske naloge
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 1149; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (796,04 KB)

8.
9.
Varstvo osebnih podatkov
Darinka Mikuž, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varstvo podatkov, osebni podatki, zakonodaja, Evropska unija, zasebnost, človekove pravice, nadzor, spletne storitve
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 838; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (899,93 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh