Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ANALIZA RASTI PODJETJA MALI-E-TIKO, D. O. O., IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Miha Mali, 2017

Opis: POVZETEK V diplomskem delu sem predstavil podjetje MALI-E-TIKO d. o. o., ki želi postati renomirano podjetje na evropski ravni, ki bo izdelovalo in razvijalo najzahtevnejše izdelke za moderne elektronske in druge naprave. Moji poglavitni nalogi sta bili opraviti analizo in vodstvu predstaviti možnost za nadaljnjo rast podjetja. Podjetje Mali elektronika, Mali Marjan, s. p., je bilo ustanovljeno leta 1988. Do združitve s podjetjem Tiko, d. o. o., je bilo v njem redno zaposlenih 23 ljudi. Podjetje je bilo in je še vedno vodilno podjetje v Sloveniji, za izdelavo in predelavo hladilnih reber, ki jih kupci nadalje vgrajujejo v elektronske komponente. Podjetje Tiko, d. o. o., pa je bilo ustanovljeno leta 1964. V letu 2012 sta se podjetji združili in nastalo je podjetje MALI-E-TIKO d. o. o. Predstavil sem slovensko kovinsko industrijo, ki se uvršča v vrh nosilnih dejavnosti predelovalne industrije tako po prihodku kot po izvozu. Navedel sem letno poročilo Združenja kovinske industrije 2015. Z opravljeno SWOT analizo sem ugotavljal prednosti in priložnosti trga, na katerem podjetje posluje, hkrati pa opozoril na slabosti in nevarnosti, ki se jih je dobro zavedati. Z grafičnimi prikazi sem predstavil strukturo prodaje na trgu, kamor podjetje plasira svoje izdelke. Pripravil sem tudi analizo prodaje po segmentih podjetja za obdobje preteklih štirih let. Podjetje je v štirih letih po združitvi beležilo visoko rast. Prihodke od prodaje je povečalo za skoraj 50 %. Danes ima podjetje 66 redno zaposlenih delavcev, kar je 37,5 % več kot v letu 2012, ko sta se podjetji združili. Podjetje je vlagalo tudi v izobraževanje zaposlenih, s tem je pridobilo nekaj visoko usposobljenega kadra. V prihodnjih treh letih podjetje načrtuje 10- do 15-odstotno rast na letni ravni. Leta 2015 je imelo 3.817.626 EUR čistih prihodkov od prodaje, v letu 2018 pa načrtuje 5.361.779 EUR čistih prihodkov od prodaje. Podrobneje sem preučil finančno stanje podjetja ter s kazalnikom poslovanja pridobil boljši vpogled v samo podjetje. Skozi odkritje določenih napak sem opredelil strategijo nadaljnje rasti in ciljev podjetja. Naredil sem finančno projekcijo za prihajajoče triletno obdobje. Ocenjujem, da ima podjetje realne možnosti za dobro poslovanje in doseganje dobička z generično rastjo. Prodaja se bo po segmentih povečevala, saj sem z analizo trga dokazal, da podjetje plasira svoje izdelke na rastoče trge. Z argumenti sem podal rešitve za morebitne težave oziroma ovire. V zaključku diplomskega dela sem ugotovil, da ima podjetje še veliko možnosti za dobro poslovanje in doseganje čim večjega dobička. To sta vizija in obenem tudi cilj vsakega podjetja ter najpomembnejša pogoja za obstoj na trgu in pomembna koraka pred konkurenco. Pričujoče diplomsko delo bom z veseljem predstavil lastniku Marjanu Maliju ter mu s svojim znanjem pomagal podjetje popeljati v nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: analiza, rast podjetja, kovinska industrija, SWOT – analiza, finančno stanje, kazalnik poslovanja, strategija nadaljnje rasti, finančna projekcija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 1326; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
ANALIZA RASTI PODJETJA IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Tatjana Peternelj, 2017

Opis: V diplomskem delu sem obravnavala še dokaj mlado mikro podjetje JAVE, d. o. o. Dejavnost podjetja se mi zdi tržno izredno zanimiva. Da je tej v panogi še dovolj prostora, dokazuje tudi hitro rastoča konkurenca. Všeč mi je tudi ideja podjetja, da želi slovenske tradicionalne izdelke ponuditi na nekoliko drugačen oblikovni način. proizvodnje čokolade in raznih izdelkov iz nje – izbrano podjetje ponuja tudi druge izdelke z različnih slovenskih pokrajin. Vsi izdelki so izdelani izključno v Sloveniji, tržijo pa jih pod zaščiteno blagovno znamko »Okusi Slovenije«. Zaradi povečanja naročil, prodajnega asortimana in širjenja podjetja na nove trge je povečan tudi obseg dela, ki je težko obvladljiv. Z namenom povečanja učinkovitosti, večjega zadovoljstva kupcev in ohranjanja konkurenčnega položaja je potrebna reorganizacija dela. Z zaposlitvijo dodatne osebe bi se povečala učinkovitost, kupci bi bili hitreje postreženi, povečal bi se tudi obseg proizvodnje in prodaje. Pred lastnikoma je torej odločitev o organizaciji operative, še pomembnejša pa je izbira poti za nadaljnjo rast. V delu sem na začetku podrobneje analizirala panogo, v njej delujoča in konkurenčna podjetja ter kupce. Naredila sem primerjavo nekaj najpomembnejših konkurentov obravnavanega podjetja, ki sem jih izbrala po lastni izbiri, in prišla do ugotovitve, da se število podjetij, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, vsako leto povečuje. Podjetja s to dejavnostjo večinoma preživijo, v njej ostajajo in povečujejo rast. Posledično je konkurenca vsako leto resnejša in močnejša. S pomočjo SWOT analize sem za obravnavano podjetje predstavila ugotovljene slabosti in nevarnosti, ki prežijo nanj, ter tudi prednosti in priložnosti. S podrobno finančno analizo dosedanjega poslovanja sem prek kazalnikov dokazala, da podjetje uspešno posluje, izračunala dosedanjo rast podjetja in na podlagi tega pripravila finančno projekcijo kot načrt za naslednja tri leta. Na podlagi raziskovanj sem napisala predloge za nadaljnjo rast podjetja, saj lahko s pravilno izbiro strategije rasti tudi malo družinsko podjetje hitro preide v rast. Podjetje lahko z zaposlitvijo dodatnega zaposlenega v visoki sezoni relativno hitro pride do možnosti za nadaljnjo generično rast. Več priložnosti pa vidim predvsem v diverzifikaciji. Podjetju predlagam, da na domačem trgu nadaljuje z vsakoletnim uvajanjem novih izdelkov, na tujem trgu pa prav tako gotovo obstaja veliko odprtih možnosti, ki bi jih bilo treba predhodno preučiti s temeljito opravljeno analizo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mikro podjetje, strategija, izbira poti za nadaljnjo rast, analiza konkurence, diverzifikacija
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 894; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

4.
Primerjava inovacijske politike Slovenije in Finske
Regina Gruden, 2016

Opis: Slovenija si je v vseh resolucijah, ki zadevajo znanost, zadala visoke cilje. Ali jih tudi dosega ali ne, pa se sprašujejo večinoma samo znanstveniki in zaposleni na znanstvenih institucijah in univerzah. Večine Slovencev znanost ne zanima, jemljejo jo kot oddaljen, odvečen in nepotreben element, nemalokrat kot breme v proračunu, kot dejavnost, ki jo je treba financirati, vendar od nje ni pričakovati kakšnega povratnega finančnega učinka. Znanstveniki pa večinoma ugotavljajo, da vlaganja v slovensko znanost zaostajajo za razvitimi državami in da se razmere za raziskovalno delo in raziskave kljub visokoletečim resolucijam ne izboljšujejo. Slovenski znanstveniki tako preveč časa, ki bi ga lahko kreativno uporabili za ustvarjanje presežkov, izmenjavo znanja s kolegi po svetu in sodelovanje z gospodarstvom, porabijo za reševanje vsakodnevnih eksistenčnih problemov, zaradi česar je njihovo znanje vse premalo uporabljeno v praksi. Finska je v Evropi vodilna med gospodarsko in družbeno izrazito odprtimi državami, na prodročju inovacij je že leta na prvem mestu. S svojo odprtostjo lahko na eni strani izkorišča evropski in globalni trg za vse bolj omejeno prodajo lastnih izdelkov in storitev, na drugi strani pa potenciale globalnega trga vse bolj vključuje v svoj razvoj. Na osnovi povsem praktične primerjave normativov in rezultatov, usmeritev in želja sem razložila, česa v slovenski znanosti še nismo storili, da bi se s svojimi rezultati na področju inovacij bolj približali vodilni državi v Evropi, torej Finski. Dejstvo je, da je Finska v zadnjih letih odprla dvanajst tisoč visoko kakovostnih delovnih mest in sklenila več tisoč poslov. Iz Slovenije pa je v tem času odšlo vsaj 400 mladih doktorjev znanosti. Izkušnje učinkovite Finske inovacijske politike so lahko dobra osnova za izvedbo popravkov na področju zakonodaje in financiranja inovacijske dejavnosti v slovenskem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: inovacijska politika, nacionalni inovacijski sistem, raziskave, razvojna politika, razvojna strategija, Obzorje 2020, Slovenija, Finska, magistrske naloge
Objavljeno: 17.08.2017; Ogledov: 1122; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (935,78 KB)

5.
Strategija trženja storitev malega podjetja v zelo konkurenčnem okolju
Barbara Pestotnik, 2017

Opis: Namen magistrskega dela je bil proučiti elemente trženja storitev v malem podjetju, saj se trženje v malem podjetju razlikuje od trženja v velikih podjetjih. Glede na velika podjetja mala podjetja namenjajo za trženje malo sredstev, zato me je zanimalo, kaj je tisto bistveno, kar je treba v okviru teh omejenih sredstev obljubljati v komunikaciji s trgom. Iz podatkov podjetja je razvidno, da je podjetje v preteklosti za oglaševanje namenjalo zelo malo sredstev. Analiza odločanja strank, izvedena na podlagi globinskih intervjujev, kaže, da oglasi stranke premamijo in so zainteresirane za nakup, zato je za podjetje priporočljivo, naj prouči možnosti za okrepitev oglaševalskih aktivnosti, tudi v priljubljenih družbenih medijih. Stranke so izrazile zadovoljstvo, da so jim ustrezno usposobljeni strokovnjaki znali svetovati in so bili to pripravljeni storiti. Stranke želijo ob obisku salona izvedeti pomembne informacije v zvezi s svojimi težavami, da se lahko lažje odločijo za nakup ustrezne terapije. Priporoča se tudi najem strokovnega svetovalca, ki bi strankam svetoval glede nakupa izdelkov in/ali storitev, kateri izdelki so za stranke najustreznejši in zakaj, kako poskrbeti, da bo stranka čim več pridobila od uporabe izdelka, idr. Podjetju se priporoča, naj si prizadeva za pridobivanje priporočil. Včasih široko usmerjeno oglaševanje ni najbolj smotrno in je bolje uporabiti neposredno oglaševanje ali spodbude, na primer z vzorčki priljubljenih izdelkov ali ugodnostmi, kot je popust, to pa je lahko nagrada tudi za morebitna priporočila.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija, trženje, oglaševanje, storitve, amlo podjetje, konkurenca
Objavljeno: 02.09.2017; Ogledov: 1098; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

6.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Opis: Hitro prilagajanje na spremembe v poslovnem okolju zahteva veliko dela in truda. V poslovnem načrtu rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o. sem predstavil generično rast podjetja na primeru financiranja nepremičnin. Čeprav naj bi bil trg nepremičnin že zasičen, tako s stanovanjskimi in poslovnimi stavbami kot z industrijskimi objekti, sem dokazal, da lahko podjetje zraste v petih letih za več kot 100 % z relativno malo dodatnih stroškov in zgolj z rastjo financiranja nepremičnin. Podjetjem z dejavnostjo lizinga v kriznih časih večinoma ne kaže ravno najbolje in zaznavajo upad financiranj. Pri BKS-leasingu, d. o. o. je zgodba malce drugačna, saj jih finančna kriza ni prizadela v tolikšni meri kot večino lizing podjetij. Predvsem je to posledica dobre poslovne prakse v podjetju, ki financira zgolj stranke z boljšo boniteto. BKS-leasingu, d. o. o. tudi ne bi bilo treba namenjati veliko sredstev v oglaševanje, saj so na tem trgu že prisotni, radi pa bi svojo prisotnost okrepili, saj imajo dobro priložnost glede na razmere, v katerih so se znašli nekateri izmed večjih konkurentov. Pri načrtu prodaje oz. finančnih prihodkov od obresti naraste njihov obseg prodaje v petih letih za več kot 100 %, in sicer iz 4.717.185 EUR planiranih finančnih prihodkov v letu 2016 na 8.909.331 EUR v letu 2020. Sredstva v bilanci stanja se jim v roku petih let povečajo iz 88.244.935 EUR na 168.375.433 EUR, kar je 90-odstotna rast obsega poslovanja. Poslovni izid v letu 2016 naj bi zaključili pozitivno s čistim dobičkom v višini 1.388.777 EUR. V letu 2020 naj bi čisti dobiček že znašal 3.844.350 EUR, kar je skoraj 180-odstotno povečanje čistega dobička v petih letih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: financiranje nepremičnin, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti.
Objavljeno: 03.09.2017; Ogledov: 978; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

7.
Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.
Denis Mrzljak, 2017

Opis: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si. V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo. Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo. V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom. V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje. Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve. Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo
Objavljeno: 07.09.2017; Ogledov: 2375; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

8.
9.
Poslovna strategija za podjetje "Mizarstvo Jamnik, s. p."
Drenusha Barbatovci, 2017

Opis: POVZETEK Diplomsko delo zajema poslovno strategijo podjetja »Mizarstvo Jamnik, s. p.«. Gre za družinsko podjetje, ki je bilo ustanovljeno pred štirimi desetletji. Osnovna dejavnost podjetja je izdelava pohištva in notranje opreme po meri. Podjetje se po velikosti uvršča v segment mikropodjetij in se je v zadnjih letih osredotočilo predvsem na izdelavo opreme za hotele, parfumerije in razne poslovne prostore. Obravnavana tema se nanaša na manjše mizarsko podjetje, ki želi razširiti svoje poslovanje. Poslovno strategijo za rast podjetja bomo prenesli na slovensko poslovno okolje. Preverili bomo možnost diverzifikacije, saj je težnja po globalnem poslovanju vedno večja, domači prostor pa je lahko hitro premajhen. Rdeča nit v raziskovalnem delu bo težnja po rasti. S pomočjo uporabe najbolj razširjenih analiz bomo predstavila stanje v Sloveniji. Kar zadeva diverzifikacijo, bomo Mizarstvu Jamnik predstavili najboljšo možnost. Namen diplomskega dela je raziskati in analizirati čim večjo količino podatkov o stanju v Sloveniji, podjetju predstaviti možnost izvoza oziroma sodelovanja s tujino, vsaj z državami članicami Evropske unije. Cilj diplomskega dela je predstaviti smernice za podjetje, torej, kako lahko raste, kakšne so ključne konkurenčne prednosti, na katerih mora graditi in kje v primerjavi s sorodnimi podjetji zaostaja. Največ informacij bomo predstavili s pomočjo analiz konkurence, panoge, notranjega in zunanjega okolja. Informacije za analizo bomo v večini primerov pridobili na svetovnem spletu, kot ozadje pa bomo teoretično znanje podkrepili z literaturo s področja podjetništva in managementa.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna strategija, diverzifikacija, smernice podjetja, rast, analiza poslovanja, bilanca stanja
Objavljeno: 16.09.2017; Ogledov: 710; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: financiranje, nepremičnine, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1154; Prenosov: 65
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh