Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga managementa znanja pri pozicioniranju nove storitve na trg
Simona Krajnc, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, pozicioniranje, management znanja, nova storitev, uporabnik storitve
Objavljeno: 30.03.2018; Ogledov: 1710; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

2.
3.
Strategija trženja ob uvedbi novega izdelka na slovenski trg
Sabina Herman, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, trženjski splet, management znanja
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 534; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Evelina Krajnc, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 539; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (997,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh